Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1:200 de la inceput pana la sfarsit. In total 4 bidoane de 1 litru de Mol Dynamic Sprint.
    S-a simtit din prima ca motorul e mai putin zgomotos. Chiar m-am speriat un pic cand am vazut ca scade zgomotul imediat dupa ce am turnat uleiul.

    Comment


    • La mine fiind cresterea treptata nu prea mi-am dat seama de zgomot, mai ales ca e masina sotiei, eu merg mai rar cu ea...Probabil ca daca as merge zilnic cu ea (ma refer sa o conduc, nu doar ca pasager) poate mi-as da seama mai bine de aceste schimbari.
      Oricum ce am constatat eu in ultmia perioada (poate ca sunt subiectiv) e ca tremura mai putin motorul la relanti...Acum nu stiu daca e de la uleiul 2T, de la motorina EfixS 55 de la Rompetrol sau de la Metabond.

      Comment


      • Scaderea zgomotului este rapid sesizabila inca de la prima utilizare.
        La mine, cand am pus prima data ulei am alimentat 50 litri si am pus 250 ml ulei. Am mers vreo 200 metri si m-am oprit sa ascult motorul. Zgomotul de diesel scazuse simtitor.
        Referitor la motorina, eu merg iarna (de prin nov pana in martie) cu EfixS sau cu Evo. Motorul merge mai rotund. Prima pornire la temperaturi ceva mai scazute (sub -10 grade) e mai usoara si motrorul merge mai rotund comparativ cu motorina Efix sau Tempo Diesel in aceleasi conditii.

        Comment


        • OffTopic, legat de pornire cand temperaturile sunt negative pun de 2 ori contactul, iar daca e ger serios (sub minus 10-15) chiar de 3 ori, sa functioneze mai mult bujiile incandescente. Evident e vb doar de prima pornire in acea zi

          Comment


          • Referitor la prima pornire confirm, invarte de mai multe ori dar probabil uleiu adaugat in motorina aditivata are vreo reactie !
            Last edited by 77sky; 3 January 2014, 00:16.

            Comment


            • @SYL40: Am mai citit despre faza cu pusul contactului de 2 ori. Insa, eu nu prea vad de ce sa il pui de 2 ori daca bujiile incandescente sunt ok. Ele continua sa functioneze si dupa pornirea motorului timp de cateva zeci de secunde. Luand contactul le tai alimentarea dupa care ele o iau de la capat.
              Eu am avut 3 bujii arse. Dupa schimb motorul pleaca usor si sub -15 grade.

              Comment


              • Treaba asta cu pornirea o aplic de multi ani (fara nicio legatura cu uleiul in motorina, metoda pe care o aplic de un an si jumatate), poate e vreo parere gresita care s-a vechiculat "prin popor"...
                Oricum daca intr-adevar bujiile incandescente functioneaza si dupa porirea motorului (si pe tema asta au fost discuti pro si contra, si din ce am inteles eu ar fi ca functioneaza si dupa pornire dar cu intermitenta si/sau la o putere mai mica), atunci de ce cand e frig si eventual motorul rece martorul de bujii sta mult timp aprins, iar cand e cald afara si eventual motorul cald martotul de bujii sta mai putin aprins (practic vara, cu motorul cald el se stinge aproape imediat dupa ce pui contactul) ?

                Comment


                • toata lumea foloseste ulei 2t cu norma jaso fc? de ex acel scooter expert mi se pare destul de scump si nu mi se pare o afacere prea buna. in rest m-ar cam tenta sa bag si eu ulei, macar de curiozitate, sa vad daca imi dispare "celebra" bataie de injectoare.
                  am inteles, acel jaso fc nu creeaza depunderi, dar sa fim seriosi...de exemplu daca merg subturat infund si egr si catalizator fara sa fi adaugat vreodata ulei (alta discutie). la cat fum scoate dieselul, acel ulei e fix pix. poate nu am dreptate....
                  poate se gaseste vreunu sa se laude ca loganul lui nu da fum

                  @syl40 bujiile functioneaza si dupa pornire, iar chestia cu pusul contactului de n'spe mii de ori e o mare prostie. dupa ce ti se stinge martorul e suficient sa lasi cateva secunde in plus pana actionezi demarorul. daca esti toma necredinciosul, ia un aparat de masura

                  Comment


                  • La Clio Symbol exista in bord un martor pe care scrie SERV, el se stinge ultimul cand pui contactul; motorul il pornesc dupa ce se stinge acest martor.
                    Daca bujiile oricum functioneaza dupa pornirea motorului, ce nu inteleg de ce cand e cald martotul de bujii se stinge aproape imediat, iar cand e ger sta aprins aprape la fel de mult ca SERV ?

                    Comment


                    • Urmeaza ITP-ul cam in 30de zile. Sa mai pun sau nu ulei pana atunci? masina e Euro3 170.000km.

                      Comment


                      • Mergi cu motorina normala pana la ITP sa n-ai vreo surpriza...

                        Comment


                        • @LOrd eu am mers cu 2t la itp eram cu rezervorul plin,am trecut cu bine am si soft + o spira la turbo.aveam vreo 67.000km.ulei pun 50ml la 20L motorina.
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • Gata am trecut de ITP. Abia astept sa pun ulei 2t.
                            Se simte lipsa uleiului, injectoarele cloncane la rece parca ar cere insistent licoarea magica

                            Comment


                            • pacat ca la niste masini productie 2007 - 2013 FACETI AMESTEC PRECUM LA TRABANT...vina nu va apartine...dacia e de vina ca a pus injectoare de rahat!

                              Comment


                              • 50% vina producatorului (dacia,renault )
                                50% motorina
                                Last edited by 77sky; 24 February 2014, 09:06.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google