Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu folosesc ulei 2T, motorul este mai silentios , 250 ml la un plin dar si motorina de calitate bluediesel (agip italia)

    Comment


    • cine folosește ulei 2t de mult timp fără sa abia probleme la injecție si cați km are cu uleiul 2t in motorina.

      Comment


      • sunt foarte curios cand se strica masina in garantie si le spuneti la Dacia ca voi bagati ulei in motorina daca faceti topicuri cu ce jegosi sunt astia de la Dacia nu vor sa mi repare masina pe garantie
        sper ca aveti minim inteligenta ca macar cat aveti masina in garantie sa nu bagati ulei in motorina....

        Comment


        • Aproape 200.000 de km cu dci euro 3 tinuta cu ulei 2 t de la 15000 km

          Comment


          • 170000 km cu mcv din 2007 dci, euro 4, fara ulei in motorina.
            45000 km cu logan 2, fara ulei in motorina.

            Ambele fara nici o problema.
            sigpic

            Comment


            • Asa, Mihai si care e rostul postarii tale ?...Marius a pus o intrebare...
              Last edited by L3on; 22 December 2013, 21:03.

              Comment


              • A vrut sa spuna, ca si fara ulei, dar cu motorina buna, nu o sa si probleme nici la 200000 km.

                Comment


                • Pb e ca motorina buna e prea "uscata" pt motoarele euro 3,...asa ca defapt poate ca motorina buna = motorina de top + ulei 2T sau alt aditiv gen Metabond Megasel (Plus).

                  Comment


                  • Originally posted by L3on View Post
                    Asa, Mihai si care e rostul postarii tale ?...Marius a pus o intrebare...
                    Eu am tinut cont de numele threadului "Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil"

                    Una peste alta vreau sa stiu si eu care este rolul uleiului de 2t in motorina atata timp cat si cu si fara masina ajunge la 200000km fara probleme. Am vazut logan (il are un vecin de-al meu, logan din 2006) care face taximetrie si are 450000km fara ulei in motorina si fara injectoare schimbate. Despre pompa mi-a zis ca a schimbat-o in garantie, pe la 80000km.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by edee View Post
                      sunt foarte curios cand se strica masina in garantie si le spuneti la Dacia ca voi bagati ulei in motorina daca faceti topicuri cu ce jegosi sunt astia de la Dacia nu vor sa mi repare masina pe garantie
                      sper ca aveti minim inteligenta ca macar cat aveti masina in garantie sa nu bagati ulei in motorina....
                      Care garantie? Aici vorbim de logane dci 65 si 70 eventual care au suta de mii de km cel putin si an de fabricatie incepand cu 2005. Daca prin absurd am presupune ca Dacia ar mai vinde logane dci 65/70 identice cu alea Euro3 si Euro4(injectie Delphi deci probleme) sunt absolut sigur ca toti de aici care baga ulei 2T si-ar baga **** in ea de garantie si ar pune ulei de la primul kilometru. Insa daca eu as cumpara un logan dci Euro5, modelul nou cu injectie noua, eu unul nu as pune strop de ulei 2T in el pt. ca nu-i nevoie.
                      In concluzie acest topic se adreseaza celor cu logane vechi la care vrei sa mai tragi de masina o vreme, sa nu repari injectoare si asa cu ulei 2T sa prelungesti viata masinii. Nu-i demonstrat ca treaba asta e 100% o solutie dar cand stai cu morcovul ca se poate defecta pui si ulei numai sa mearga. Sunt multi care nu au bagat ulei si au avut noroc, caci asta este termenul corect, NOROC. De ce zic asta? pt. ca eu stiu doar logane cu probleme la injectoare si nu de aici de pe forum ci de pe strada.

                      PS: Mihai , si tu l-ai crezut pe taximetrist? eu cand mergeam sa repar injectoare in Iasi mereu erau la coada cate 3-4 logane dci din astea euro3 in special si din vorba in vorba spuneau oamenii ca toti colegii lor vin sa "semneze condica". Faptul ca tu ai fost o exceptie si ca ai mai auzit cate un caz fericit nu inseamna ca loganele nu au probleme. Altfel nu se mai fereau toti de ele. Motorina buna am pus si eu si.....iata ca am fost ghinionist. Filtrul de motorina l-am luat pe "' ăl" mai scump si mai original. De mers am mers corect zic eu. Atunci ce sa fie oare de vina?
                      Last edited by lord_wader; 22 December 2013, 21:34.

                      Comment


                      • Dci euro 3 sant mai sensibile la motorina ca cele euro 4.Am luat masina odata cu alti 3 prieteni si eu am fost singurul care a pus ulei 2 t in motorina.Dintre ceilalti,doi au avut probleme mari cu pompa si injectoarele iar ultimul a schimbat un motor...pistoane topite.Asa am si eu un alt prieten cu euro 4 care a ajuns la 500000 de km fara probleme...am pus pe undeva pe forum un filmulet la 350000 de km.Inginerul de la service ul unde faceam garantia in 2006 mi a recomandat uleiul 2t.Acum ca o fii avut dreptate sau nu nu am de unde sa stiu ...masina inca merge.

                        Comment


                        • Eu zic ca trebuie tinut cont de cateva chestii si anume:
                          -motorina curata
                          -filtre de calitate si schimbate la timp
                          -pe timp de iarna rezervorul cat mai plin pentru a evita condensul
                          -periodic mers mai turat cu masina pentru a mari putin debitul de motorina si a evita depunerile pe capetele injectoarelor (asta in cazul in care masina este folosita mai mult in oras)
                          Eu in mcv am bagat motorina standard numai de la petrom si masina merge fara probleme.

                          Este o parere personala, dar se pare ca la mine aceasta logica a functionat.
                          sigpic

                          Comment


                          • N-are nici o treaba.. Pe vechiul sistem de injectie, Delphi recomanda schimbul de injectoare la un interval anume, de "bune" ce erau. La altii l-au picat si de doua ori pana au vĂ¢ndut masina sau au pus motor pe benzina. Explicatii sunt mai in urma, dar cum fiecare vorbeste din proprie perspectiva si nu se mai uita si in jur, apar mereu aceleasi polemici.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Hm... parerile sant impartite dar calculele sant simple 100mii km fara probleme cu amestec de ulei 2t de la 30 mii dar asta nu inseamana ca o sa cred vreo data povestile cu peste 300 mii fara probleme la sistemeul de injectie

                              Comment


                              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                                170000 km cu mcv din 2007 dci, euro 4, fara ulei in motorina.
                                45000 km cu logan 2, fara ulei in motorina.

                                Ambele fara nici o problema.
                                Prietene fiecare este liber sa hotarasca ce si cum cu sau fara ulei ,eu personal am bagat o perioada acum am inceput sa bag din nou ,crezi ca pierd ceva daca bag ulei eu zic ca este un castig ,un mare castig in comparatie cu costurile reparatiei !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google