Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 99 % din drumuri le fac in urban, pe distante mici (5-7 km). Deci DA, SUNT FOARTE MULTUMIT ! La vechiul diesel, din 2007, mai aveam inca 4 ani de rate ...Daca picau injectoare/pompa, ce faceam ? Alte rate ? La alta banca ? Sa fim seriosi ...
    Imi cer scuze de off-topic. Se discuta despre ulei in motorina ...
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • eu folosesc de aprox 40.000km fara probleme.50ml la 20L motorina.
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post
        Cum puneti ulei in rezervor? Turnati cu bidonu inainte de alimentare? Nu da pe langa?
        N-am vazut prin benzinarii niciunul pana acum sa bage ulei.
        Cu un recipient de la un STP Diesel Injector Cleaner.
        Am folosit continutul (am zis sa nu-l arunc daca tot l-am cumparat) si la plinul respectiv nu am pus ulei 2T. A mers masina mai naspa decat cu ulei 2T. O fi fost lipsa uleiului, o fi fost solutia minune. Habar nu am.

        Apoi am folosit recipientul pe care l-am umplut in prealabil acasa cu ulei 2T luat din Kaufland. 125-150ml la un plin (intre 48 si 62 de litri). Bidonul galben de ulei 2T are un tub subtire care iese din bidon cand scoti capacul. Cu ajutorul tubului ala torn direct in bidonasul de STP. Sa bag direct in rezervor nu merge.

        Voi cum procedati, poate imi fac si eu viata mai usoara?
        Attached Files

        Comment


        • Pai eu procedez in felul urmator: se ia una bucata bidon Mol Dynamic Sprint - cel verde de 1 litru. Din el folosesc la aproximativ patru plinuri, deci 250 ml la un plin de 50 litri, respectiv 50 ml la 10 litri de motorina. Amestecul il fac intr-o sticla de Tedi de 750 ml, astfel: pun uleiul in sticla inainte de a merge la benzinarie (daca am timp sau acolo ca sa le fac in ciuda angajatilor). Incep alimentarea cu motorina si pun cam 20 de litri. Apoi pun in sticla motorina si o agit bine, apoi o pun in rezervor. In final completez cu motorina la plin. M-am specializat in pusul uleiului asa ca pana se alimenteaza cei 20 de litri eu pun uleiul in sticla, si astfel nu asteapta nimeni dupa mine

          Comment


          • Motorul funcționează mai bine cu ulei 2 T in motorina ,ma refer la prima pornire de dimineața asta am constatat eu.Am folosit si meta-bon in motorina si diferența intre ulei 2T si aditiv este mare ,zgomotul se reduce cu uleiul 2 T cu aditiv nu.

            Comment


            • Originally posted by Fratello View Post
              99 % din drumuri le fac in urban, pe distante mici (5-7 km). Deci DA, SUNT FOARTE MULTUMIT ! La vechiul diesel, din 2007, mai aveam inca 4 ani de rate ...Daca picau injectoare/pompa, ce faceam ? Alte rate ? La alta banca ? Sa fim seriosi ...
              Imi cer scuze de off-topic. Se discuta despre ulei in motorina ...
              TRADATORULE DE DIESEL ,e ce aveai sa faci daca bagai ulei in motorina doar nu bagai APA !!!
              Ai trecut repede la benzinare ,mai ai curaj sa scri pe forum la DIESEL !!!

              Comment


              • Eu fac in felul urmator: in sticle de 0,5 litri prepar motorina (vreo 200-300 ml, nu 500 ca nu are rost, fac economie va zic mai incolo la ce) cu ulei 2T si cu Metabond Megasel Plus (din asta am inceput sa bag cam de vreo luna) pt motorina de 100 lei (asta inseamna vreo 15-16 litri). Si cand alimentez daca stiu ca bag motorina de 100 lei torn inainte o sticla din aia in rezervor, daca bag de 200 lei torn 2 sticle...In portbagaj am 3 astfel de sticle preparate.

                PS. Ca fapt divers, iau motorina intr-o sticla de 5 litri (are gura larga si incape pistolul de alimentare). Acasa o vars in 2 sticle de 2,5 litri (e mai usor de umblat cu ele decat cu una de 5 litri). Si din sticlele de 2,5 imi prepar in sticlele de 0,5 solutia...Ziceam mai devreme ca in sticlele de 0,5 litri nu torn decat vreo 200-300 ml motorina, ca astfel din cei 5 litri sa prepar cat de mai multe ori, ca sa nu fiu nevoit sa ma duc prea des cu bidonul la pompa.

                Comment


                • Originally posted by valentin2005 View Post
                  TRADATORULE DE DIESEL ,e ce aveai sa faci daca bagai ulei in motorina doar nu bagai APA !!!
                  Ai trecut repede la benzinare ,mai ai curaj sa scri pe forum la DIESEL !!!


                  Ai grija la exprimare. Oricum o postare fara rost si in primul rand offtopic.

                  Comment


                  • Am inteles cum se pune ulei in motorina...cam fiecare cu metoda lui )

                    Comment


                    • Cam asa ceva, dar principalul e sa il diluezi in ceva motorina inainte de a-l turna in rezervor, ca daca il torni direct se depune pe fundul rezervorului, se amesteca cu depunerile de pe-acolo si acolo ramane.

                      Comment


                      • Nu cred ca trebuie sa-l diluezi inainte.
                        Cand pui motorina jetul de pe furtun amesteca tot in rezervor. Apoi vin si primele frane de dupa alimentare cand se amesteca tot rezervorul. ;)

                        Comment


                        • Eu am folosit o sticla/pet cu gura mai larga. Stil Aqua Carpatica sau Cappy (parca) de 0,5 litri pe care l-am gradat din 50 in 50 de ml marcand nivelurile corespunzatoare cu un permanent marker.
                          In portbagaj aveam bidounul de Mol Dynamic si pet-ul gradat. Pana sa ajung in benzinarie ma hotaram cat sa alimentez (20, 30, 40 etc litri), si turnam ulei in pet corespunzator motorinei ce urma sa o alimentez (100, 150, 200 ml etc).
                          La pompa turnam uleiul in rezervor dupa care alimentam si pana sa ies din benzinarie faceam ceva balans masinii din frana pentru a amesteca cocktailul din rezervor.
                          Asta era procedura.

                          Comment


                          • @Parizer banuiesc ca folosesti proportia de amestec 1:200 ?...vad ca asta e cam cea mai des folosita. Eu folosesc 1:250..oare ar trebui sa cresc cantitatea de ulei ?

                            Comment


                            • Da. Am pus in raport 1:200. Pe unde am citit cel mai des utilizat era 1:200.
                              Am renuntat sa mai pun de 1 an si ceva. Mi-a zis un mecanic ca a intalnit si cazuri de pilitura la cei care au pus ulei.
                              Nu am nicio parere daca sa mergi in continuare cu 1:250 sau sa cresti proportia de ulei.
                              Eu am decis sa nu mai pun si sa alimentez Rompetrol si/sau Mol, motorina ieftina vara si scumpa iarna.
                              In rest, cum o fi norocul.

                              Comment


                              • Momentan si eu am renuntat la ulei 2T pt ca la sfarsitul lunii trebuie sa ii fac ITP-ul; pun doar Metabond Megasel Plus, care pe langa propietatile de ungere zic ei ca ar scadea si noxele, deci ma gandesc ca nu ar trebui sa am pb cu noxele la ITP.
                                Motorina bag de la Rompetrol, in general cea scumpa EfixS (care e singura cu cifra cetanica 55 de la noi, restul motorinelor fiind de 51).

                                PS. Tu mereu ai bagat proportia 1:200 sau ai crescut-o treptat ? Intreb pt ca eu am inceput cu 1:1000 (asta mi-a recomandat un inginer de la Dacia-Renault), apoi pt o scurta perioada am bagat 1:500 si apoi 1:250...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google