Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut !
    Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
    Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).

    Comment


    • Originally posted by slim_daddy40 View Post
      pacat ca la niste masini productie 2007 - 2013 FACETI AMESTEC PRECUM LA TRABANT...vina nu va apartine...dacia e de vina ca a pus injectoare de rahat!
      dacia e de vina ca a pastrat pompa aia
      If it ain't broken don't fix it !

      Comment


      • Din 2012, mai bine spus începând cu loganul II, treaba s-a schimbat. Pompa electronica in rezervor, alta pompa de injectie, alte injectoare, ..., sta mult mai bine la capitolul asta.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by ladislau View Post
          Salut !
          Eu am o Fabia diesel cu motor aspirat ( SDI ).Dupa ce am citit foarte multe posturi pe aceasta tema,as incerca si eu tratamentul,chiar daca masina mea nu are pompa de inalta presiune si e de tehnologie veche.
          Mentionez ca motorul este E3, are aprox. 123.000 de km si nu am nici un fel de probleme ( pornire greoaie,fum,etc ).
          Nu vad motiv sa pui ulei, am auzit de proprietari de sdi sau papuc 1.9D care alimenteaza numai de la "bidon" cu fel si fel de rebuturi, iar unul se lauda la un golf cu 500.000km

          Comment


          • confirm.... papuc 1.9D cu pompa injectie de vw actualmente la 250 000km a primit tot felul de rele tratamente. forje, fiert, apa in motorina, filtrele cele mai ieftine, de motorina la canistra nu mai zic(lux).... nu pisca gram de ulei. l-am declarat nemuritor.
            nu cred ca exista echivalent actual al respectivelor pompe bosch.

            Comment


            • Stiu si eu ca SDI-ul e "nemuritor",dar numai daca este intretinut corespunzator
              Nici un motor nu rezista daca iti bati joc de el ; eu bag mereu de la pompa chiar daca merg pe motorina cea mai ieftina,si anume Petrom Standard...

              Comment


              • @ladislau vorbeste pe limba muritorilor de rand, ca eu unu nu iti inteleg logica !
                Last edited by 77sky; 27th February 2014, 00:09.

                Comment


                • Puncteaza ce nu ai inteles si te lamuresc cu placere ; desi cred ca am fost destul de coerent...
                  Am zis ca as incerca si eu un tratament cu 2T in motorina ptr sanatatea batranului meu Euro 3 ; colegii au zis ca nu e cazu ,ei cunosc motoare de tipul celui pe care il am eu si posesorii lor baga numa motorina de la galeata , merg subturat , le fierbe motoru
                  Si eu am zis ca nu e cazul meu ; SDI-ul e un motor rezistent , dar nu imi bat joc de el.
                  Alimentez doar de la pompa si il exploatez cat pot de corect.
                  E destul de logic acum ?

                  Comment


                  • Daca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • Ulei 2T in motorina.

                      Originally posted by Gan View Post
                      Am Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
                      Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
                      Usor usor,am ajuns la 135.000km cu acelasi motor 1.5dci de la renault pe logan E3 care mananca in continuare motorina E5 normala(ieftina)+aditiv pus cu mana mea+ulei de amestec 2T din cel rosu de drujbe,ieftin si eficient.Inca nu da nici un semn,functionand normal si fara probleme si la turatii "ridicate" pentru unii.
                      Numai bine!

                      Comment


                      • nu doar pentru unii. pentru toti. daca tu mergi la 3500 in oras, iti mananca ca un 1,6 16 v. sa fim seriosi. si unde mergi tu in craiova cu turatia asta ? intre doua semafoare ?!

                        Comment


                        • Originally posted by FLR View Post
                          Daca vrei sa incerci poti incerca ulei 2t.eu folosesc ulei 2T Mol dynamic pun 50ML la 20 L motorina(150 ML la un plin) sticla era 19 ron parca nu e o avere si macar te convingi eu il folosesc de vreo 45.000km.Bafta
                          Intre timp s-a facut 36 de lei

                          Comment


                          • Am citit si studiat problema cu ulei 2T in motorina, eram partial convins pana am incercat azi pe propria piele (masina) ... Rezultatul , tin sa spun ca este uimitor !!! DIN PRIMA !!! Adica : am pus ulei 2T pentru care am umblat destul, pe net si in magazine locale: 2T Valvoline Outboard TC-W3 ( norma marina USA ) cum spunea Cristi Streulea, pe care-l apreciez foarte mult si respect maxim pentru ceea ce face pentru noi, multi dintre noi nestiutori) (Premium pentru ambarcatiuni) in proportie de 200 gr ulei la 35 l motorina, am amestecat in prealabil intr-un bidon de 5 l, apoi pus in rezervor, apoi miscat/mutat masina in parcare pentru amestec cu restul combustibilului din rezervor circa 5 minute, miscari inainte/inapoi, iar concluzia preliminara este ca : NU-MI mai recunosc MOTORUL !!! Este mai silentios, cred eu ca si mai puternic, dar asta o s-o vad in urmatoarele zile la un drum lung planificat... Motorul merge mai rotund, ZGOMOT redus cam cu 30%, vorbesc de motor RECE... Oricum sunt multumit de test si ma mir ca nu am utilizat procedeul pana acum. Trebuie sa spun in incheiere ca am Logan 1,5 dci din mai 2006 , utilizator continuu cu Metabond si ulei si motorina, am avut probleme cu injectoarele la 1160000 km (supape de retur inlocuite) , acum am 118000 si cred ca de acum inainte voi utiliza permanent ulei 2T in motorina. Motorul este euro3 din 2006. Sute de mii de KM va doresc fara evenimente !!!

                            Comment


                            • Am achizitionat si eu un bidon de 2T Mol Dynamic,care asa cum spuneam...s-a facut 36 de lei.Am si pus in rezervor aprox. 200 de ml in cei 22 de litri pe care ai am acum in rezervor,urmand ca luni sa fac plinul ( aprox 45 de L ) .
                              Categoric sunetul motorului este mai bun , motorasul mormaie mai infundat...deci clar se simte o schimbare in bine.
                              Ca sa elimin orice dubiu,vorbim de o Skoda Fabia 1.9 SDI. !

                              Comment


                              • formarea de calamina sau cocs pe varful injectoarelor este posibila din cauza uleiului ????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google