Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MOL pentru JASO FD. JASO FB arde cu cenusa care nu e buna pentru catalizator si/sau DPF.

    Comment


    • eu am euro 3 motorul, deci ...nu e cazul. ma gandesc ca uleiul mineral se combina cu motorina si arde mai bine decat cel sintetic

      Comment


      • Eu pun Mol dynamic.
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • am gasit undeva ca uleiul 2t stihl ar contine diluant, oare numai asta contine diluant, sau contin toate?

          "STIHL 2 timpi Lube este un lubrifiant special dezvoltat pentru motoare în doi timpi răcite cu aer. Acesta poate fi amestecat cu benzina cu plumb sau fără plumb. Formularea utilizează un sistem de aditivi mixt pentru a asigura o așezare minim depozit de cenușă. STIHL 2 timpi Lube oferă următoarele avantaje de performanță: Acesta conține diluant; se amesteca usor cu combustibil; controlează coroziune excelent; are o uzură inel minim și piston gripare; curăță de ardere, asistarea în menținerea curate de combustie, .."

          Comment


          • Doar cu ulei 2T de la Mol, 70.000km, si motor resoftat stage 2, fara absolut nici o problema (resoftarea a fost facuta la 70.000km la Doc, acum am 143.000km)
            Last edited by f0rdiesel; 15th September 2014, 20:34.
            Cainele care latra nu musca!

            Comment


            • Din gama viata bate filmul.
              Unul care a mers cu 2t in combustibil si ulei 10w40 .

              http://www.millionmilevan.com/

              Comment


              • Da...la ce motoare "mici" au, nu e mirare asa mare cat a rulat, cred ca mergea bine mersi si fara ulei 2T in combustibil )

                Comment


                • Unul ce a mers cu 1quart de ulei la rezervor si semisinteticul cel mai bun momentan din piata..

                  http://www.millionmilevan.com/

                  Comment


                  • Pana acum vreo 3 saptamani puneam 100 ml ulei la 30 l motorina. Dupa ce am citit ca majoritatea pun mai mult ulei am inceput sa pun 150 ml ulei la 30 l motorina. Problema e ca masina invarte de vreo 2 ori in plus, dar numai la prima pornire, indiferent ca e frig sau cald afara.
                    S-a mai confrutat cineva cu pb asta?
                    Coincidenta sau nu, de cand am marit cantitatea de ulei, alimentez de la OMV. Inaintea puneam numai de Rompetrol.

                    Comment


                    • Nu cred ca problema e de la cantitatea de ulei. Eu pun 250 ml la un plin de 50 l de la inceput, adica de aproximativ 30000 km. Pornirea poate fi influentata de starea bujiilor mai ales ca s-a cam racit afara.

                      Comment


                      • Sunt curios daca la E5 cu FAP, foloseste cineva ulei 2T in motorina.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • In mod normal, la proportia de 1:200, un ulei cu ash sub 0.05% (cum sunt cele mai iefine de pe la noi, pe la 20-30 de lei litrul) nu prea are cum sa afecteze DPF-ul, indiferent de cat de mult sulf ar avea. Iar motoarele cu DPF (mai exact pompele de inalta presiune) sunt cunoscute ca avand probleme tocmai din cauza aditivilor (mai precis din cauza lipsei lor) in motorina. Vezi specimenele VAG CBAB (2.0 TDI CR) carora le crapa invariabil, mai devreme sau mai tarziu pompele.

                          Sper ca am fost on-topic, domnu' moderator.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Sunt curios daca la E5 cu FAP, foloseste cineva ulei 2T in motorina.
                            Da, dar proportia e de maxim 1:300 (100ml la 30l) si neaparat jaso fc semisintetic. Se studiaza inca efectele jaso fd semisintetic care teoretic are mai multi detergenti.
                            Last edited by IancuMIC; 26th October 2014, 21:44. Reason: ordine

                            Comment


                            • In urma documentarilor, am ajuns la concluzia ca odata cu trecerea la E5, cei de la Renault si-au rezolvat problemele legate de sistemul de injectie, atat cele care existau cat si cele ce urmau sa apara datorita motorinei euro5. De ex. pe dCi-ul de 90cp, injectia este siemens-continental, iar pe cel de 110cp este Bosch.
                              Prin urmare folosirea uleiului 2T in motorina, are oarecare avantaje doar la motorizarile E3 si E4 cu injectie Delphi si bineinteles fara DPF.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Dap. Dormi linistit. Nu se va intampla nimic rau.

                                De curiozitate: ai incercat cu zeama 2T in motorina?

                                O alta curiozitate, nu de alta dar esti secretos cu ce ai aflat: ce avantaje are 2T-ul la E3 si E4 dar nu are aceleasi avantaje si la E5?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google