Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si eu adaug ulei 2 t in motorina de vreo 30.000 150-max 200ml la plin.la un plin bag la celalalt nu.motorul merge brici.
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • #17
      exact asta ziceam si eu :> FLR eu cred ca nu are efecte contra ci pro) Respect si Stima

      Comment


      • #18
        ce marca de ulei 2T folosit ?
        utilizati si iarna ?

        Comment


        • #19
          Eu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina. Nu am o marca anume.De care o fi, numai 2T sa fie, si da folosesc in toate anotimpurile.
          Last edited by popavlm; 10th December 2011, 19:24.
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #20
            Originally posted by popavlm View Post
            Eu bag ulei 2T de cand am schimbat diuzele de retur (adica de 80000km) si dau pe retur ca si atunci cand le-am schimbat, adica doar cativa stropi. Foarte multumit de cum porneste si merge motorul. recomand folosirea acestuia in proportie de 300-350 ml la plinul de motorina.
            ce fel de ulei 2T folosesti ? ce marca ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by antonica_78 View Post
              ce fel de ulei 2T folosesti ? ce marca ?
              Ulei rosu de STHIL cam 250-300 grame la plinul de motorina,si inca o idee pe care am auzit-o dar nuj daca e adevarata cica sa punem un magnet in rezervor.

              Comment


              • #22
                adica bagi ulei de drujba si merge dci-ul mai bine?! mie-mi suna aiurea. un inginer de la dacoserv militari care are si el dci mi-a zis ca e o mare prosteala faza cu uleiul 2Tn nu mai stiu ce sa cred. cred totusi ca daca era bun il recomandau si producatorii. nu?!

                si uleiul de amestec e pt benzina. cat de bun poate fi in motorina?!
                Last edited by B997NDL; 14th December 2011, 04:14. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.

                  Comment


                  • #24
                    Mare ti-e gradina, Doamne!!!

                    Coane, inceteaza sa mai bagi ulei de motor Patru Timpi, in motorina. Nu este micsibil cu nici un fel de carburanti, decat uleiul de de motoare Doi Timpi.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      )) aia cu uleiul de motor e tare ,ma ce sa zic unii isi distrug masina singuri....si asa motorina este scumpa mai dai banii si pe ulei 2 t care e si ala vreo 25 ron si bagi de 2 ori dintr-o sticla adica 2 plinuri de motorina...pai unde este economia pe care trebuia sa o ai la o masina diesel ? + ca daca iti pica injectoare+pompa s-a dus toata economia

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by aarmand View Post
                        sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
                        )))))) asta cine te-a mai invatat ? cum naiba gasiti tot felul de artificii sa faceti de la alta chestie ...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by aarmand View Post
                          sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
                          Cind te gindesti,ai dureri mari?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by aarmand View Post
                            sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
                            ) AArmand jur ca asa ceva nu am mai auzit. Acum pe bune , cum sa bagi ulei de motor in motorina, in cel mai rau caz bagai ulei hidraulic ), Uleiul in 2 timpi nu sedimenteaza adica nu face o mazga asa un fel de guma pe capatul injector si prin orificiile diuzelor, in concluzie se dilueaza foarte bine si mareste procentul de ungere, in schimb uleiul de motor face exact invers adica SEDIMENTEAZA facea acea mazga(guma) care blocheaza injectoarele, plus ca atrage si mizeria pe fudul rezervorului ca e mai dens ca ma motorina si nici nu se dilueaza:> SFATUL MEU SINCER AR FI SA NU MAI BAGI ULEI DE MOTOR JEVENTUAL DACA TOT VREI BAGA UN 2 t ROSU SAU VERDE 250 3000 GRAME LA PLIN ;))
                            BATA IN CONTINUARE

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by aarmand View Post
                              sincer sa fiu bag ulei de motor din ce mi-a mai ramas de la schimbul de ulei (Castrol Magnatec 10W40), cantitatea care o bag eu este 100-200g de ulei la 2 plinuri, adica bag un plin si adaug 100-200 g aprox dupa care urmatorul plin ma duc pe motorina curata, si tot asa, ma gandesc ca nu are ce sa dauneze.
                              Din pacate toti cu exceptia lui Robert-RIN, s-au apucat sa rada de omu' si sa-l ia la misto, in loc sa-i explice ce si cum.

                              Un alt aspect FOARTE IMPORTANT, dincolo de de a spus Robert-RIN este ca uleiul 2T este conceput special pentru ardere in camera de ardere cu emisie foarte mica de funingine. In cazul uleiului de motor, in urma arderii rezulta destul de multa funingine care se depune in camera de ardere (pe chiulasa, pistoane, supape, capul injectorului) creand puncte de amorsare a arderii mai devreme a motorinei injectate - prin funinginea incandescenta care adera la camera de ardere, care conduce la ardere neomogena, pastrarea unei temperaturi mai ridicate ale pieselor la care adera, infundarea catalizatorului si contaminarea uleiului cu particule de funingine (carbon)

                              Adica modificarea in sens negativ a combustiei din camera de ardere - inclusiv cu efecte de diminuare a cuplului motor si uzura prematura a motorului.

                              Ca sa nu mai spune ca la motoarele cu turbo, funinginea respectiva nu face bine nici turbinei.
                              Last edited by ion_R5; 17th December 2011, 01:24. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                aaa..da sa stii am pus odata si eu cam 500 grame castrol 5w40 in motorina pt bunici la tara sa aprinda soba...si ce crezi a doua zi era strat de 3 cm pe fundul sticlei se depune ca noroiul pe fundul apei!!! ai mare grija cu testele astea facute de tn

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google