Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by darksid3 View Post
    Mare ti-e gradina, Doamne!!!

    Coane, inceteaza sa mai bagi ulei de motor Patru Timpi, in motorina. Nu este micsibil cu nici un fel de carburanti, decat uleiul de de motoare Doi Timpi.
    Motorina este un foarte bun solvent, si se amesteca fara pb si cu uleiul, oricum este o cantitate foarte mica, la un plin. Problema e cand pui uleiul in motorina dupa ce ai alimentat, atunci amestecarea nu se face si da, uleiul se poate depune pe fund.

    Originally posted by Robert-RIN View Post
    ) AArmand jur ca asa ceva nu am mai auzit. Acum pe bune , cum sa bagi ulei de motor in motorina, in cel mai rau caz bagai ulei hidraulic ), Uleiul in 2 timpi nu sedimenteaza adica nu face o mazga asa un fel de guma pe capatul injector si prin orificiile diuzelor, in concluzie se dilueaza foarte bine si mareste procentul de ungere, in schimb uleiul de motor face exact invers adica SEDIMENTEAZA facea acea mazga(guma) care blocheaza injectoarele, plus ca atrage si mizeria pe fudul rezervorului ca e mai dens ca ma motorina si nici nu se dilueaza:> SFATUL MEU SINCER AR FI SA NU MAI BAGI ULEI DE MOTOR JEVENTUAL DACA TOT VREI BAGA UN 2 t ROSU SAU VERDE 250 3000 GRAME LA PLIN ;))
    BATA IN CONTINUARE
    Mai grav este ca au ajuns DCI-stii ca si trabantistii pe vremuri.... )
    Dar nu va faceti probleme, exista ulei in 2 timpi antifum si compatibil cu convertoarele catalitice. Bagati dinala, il gasiti prin magazinele cu piese pt scutere si motociclete.

    Spanul nu e din carcasa pompei, nu ar tine pompa nici 1000 de km daca presiunea s-ar realiza intre o suprafata de aluminiu si una de otel inalt aliat. Spanul e produs de frecara a doua parti metelice din pompa, de aceea se si detecteaza cu magnetul.

    Ah si s-ar putea sa traga o ideea mai bine motorul, practic e ca si cum ar lua-o pe ulei si se stie ca orice motor cand o ia pe ulei are o perioada in care trage mai bine.

    Comment


    • #32
      Si daca pe ambalajul de ulei 4T scrie CLAR ca nu se amesteca cu combustibili ???
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        Citat tot de pe un forum:

        "Sunt sigur ca toata lumea a auzit de problemele sistemelor de injectie COMMON RAIL , poate noi zicem ca pica la Logan ca deh proaste , lucru romanesc etc. gresit , pica si la Volvo , Mercedes , BMW , Audi si care or mai fi . Acum hai sa intelegem de ce ?

        Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460μm) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5μm iar maximul acceptat este de 3.5μm

        Concluzia finala a fost ca motorina cu HFRR <460μm este acceptabila DAR se vede clar ca o motorina cu un HFRR de ~380μm este exceptionala, dupa 2000h functionare uzura nu depaseste 2.5μm .

        Asa ca normele ecologice ne omoara sistemul de injectie si faptul ca nu stim sau nu vrem sa facem nimic in acest sens.

        Ce putem face ?
        1. putem pune aditivi de lubrifiere in motorina ( costa intre 10 si 40 de lei un flacon de 300 de ml sau mai putin )
        2. putem pune ulei 2T in motorina ( Costa intre 10 si 30 de lei )
        3. putem pune cea mai buna motorina de pe piata (care o fii aia nu stiu )

        Din toate astea eu am ales sa pun in motorina ulei 2T MOL cu norma JASO FC sau FD .

        Acum mai intervine o intrebare , cat ulei de 2 timpi bag in rezervor ?

        motorina=ulei
        10L = 50 ML
        20L = 100 ML
        30L = 150 ML
        40L = 200 ML
        50L = 250 ML
        60L = 300 ML
        70L = 350 ML
        80L = 400 ML"
        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

        Comment


        • #34
          eu bag 200/250 ml la 60 l motorina.
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • #35
            200 ml / 40l
            10000km de cand folosesc.... deocamdata fara probleme ...

            Comment


            • #36
              2T folosesc de 2 ani,apr.60 000km,reparat injectorele din cauza unui filtru de origine cu defecte din fabrica,in rest tote bune.

              Comment


              • #37
                filtru de origine cu defecte din fabrica?

                Comment


                • #38
                  da cumparat din reprezentanta,am facut 6000km si a picat injectoarele,dupa care am taiat carcasa metalica,sa vad daca are span,elementul filtrant era dezlipit de capac iar garnitura nu era la locul ei,ceea ce nu a permis filtrarea motorinei,iar cu filtru vechi am facut 30 000km,si injectoarele lucrau in parametri normali,iar cel nou 6000 km.

                  Comment


                  • #39
                    Pai crezi ca spanul se opreste in filtrul de combustibil ?
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ZFMFLORIN View Post
                      Citat tot de pe un forum:

                      "Sunt sigur ca toata lumea a auzit de problemele sistemelor de injectie COMMON RAIL , poate noi zicem ca pica la Logan ca deh proaste , lucru romanesc etc. gresit , pica si la Volvo , Mercedes , BMW , Audi si care or mai fi . Acum hai sa intelegem de ce ?

                      Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460μm) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5μm iar maximul acceptat este de 3.5μm

                      Concluzia finala a fost ca motorina cu HFRR <460μm este acceptabila DAR se vede clar ca o motorina cu un HFRR de ~380μm este exceptionala, dupa 2000h functionare uzura nu depaseste 2.5μm .

                      Asa ca normele ecologice ne omoara sistemul de injectie si faptul ca nu stim sau nu vrem sa facem nimic in acest sens.

                      Ce putem face ?
                      1. putem pune aditivi de lubrifiere in motorina ( costa intre 10 si 40 de lei un flacon de 300 de ml sau mai putin )
                      2. putem pune ulei 2T in motorina ( Costa intre 10 si 30 de lei )
                      3. putem pune cea mai buna motorina de pe piata (care o fii aia nu stiu )

                      Din toate astea eu am ales sa pun in motorina ulei 2T MOL cu norma JASO FC sau FD .

                      Acum mai intervine o intrebare , cat ulei de 2 timpi bag in rezervor ?

                      motorina=ulei
                      10L = 50 ML
                      20L = 100 ML
                      30L = 150 ML
                      40L = 200 ML
                      50L = 250 ML
                      60L = 300 ML
                      70L = 350 ML
                      80L = 400 ML"
                      Am Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
                      Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
                      Last edited by Gan; 6 January 2012, 22:50.

                      Comment


                      • #41
                        m gasit asta e bun? http://www.daciashop.ro/aditivi/aditiv-dozator
                        Last edited by phoenix10xxx; 17 January 2012, 08:15.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Gan View Post
                          Am Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
                          Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
                          o sa fiu curios loganul E5 cat o sa rezista cu motorina E5

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by phoenix10xxx View Post
                            eu alimentez cu max motion de la omv si are deja tot ce-i trebuie. incearca si o sa vezi diferenta.

                            Originally posted by Gan View Post
                            Am Logan Dci (fost 65Cp actual 88Cp) din 2006,si are 95.000km.Inca de la inceput am folosit ca si acum aditiv de motorina + 100ml ulei 2Timpi la 20 litri motorina normala petrom!Motorul este euro trei iar motorina este euro cinci!Uleiul trebuie sa fie mineral si deci ieftin deoarece cel scump este sintetic si arde mai greu!Regimul de turatii este cu schimbarea treptelor la 3500 si de cate ori ies din oras 2-3km la 4500 constant!Motorul merge normal,fara nicio problema la injectoare,turbina,EGR,pompa de inalta,etc.
                            Toate acestea sant valabile pentru toate motoarele diesel euro trei sau patru care nu au fost proeictate sa functioneze cu motorina euro 5 si mai ales din Romania!
                            cred ca ai benzinar sau n-ai masina. cum sa schimbi constant la 4500 la un diesel?! aberatii. ca si 3500 in oras de, fapt. daca vreau sa mai desfund duzele si ii dau 3500 in oras, se uita lumea la mine ca la nebun. ai macar idee cum suna?! dar sa schimbi constant la 3500... n-am mai auzit!

                            ar isemna sa merg cu 100km/ora intr-a patra. la 2500 intr-a treia am 60km/h. ce vbesti tu de 3500?!
                            Last edited by B997NDL; 18 January 2012, 01:50. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              4500 la un diesel????????????????

                              Comment


                              • #45
                                la 4500 dci lasi pistoanele in urma

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google