Curatare EGR Logan 1.5 DCI 65 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mare lucru sa cureti valva egr nu este dar daca te apuci sa dai toate conductele alea jos mori incet, si din cate am vazut eu pe conducte este mizeria mare important este insa sa iti lucreze egr-ul cum trebuie (cele 2 capacele) si atunci totu e bine pentru ca in timp mai curata si din conducte. spor la lucru si daca tot vrei sa te apuci vezi ca are cristi streulea un filmulet cu tot ce trebuie sa faci, daca il vezi mai mult ca sigur iti dai seama cum se face totul. bafta
    sigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by FLR View Post
      UN NIMENI ai curatat vreodata egr ul?
      Da!! are 3 suruburi lungi de 10
      Am mai zis EGR-ul este un sistem antipoluare!!
      Gandestete ca el iti baga in motor gaze arse (adica calde)! pe cand unui motor ii trebuie aer rece pentru o functionare optima!!

      Comment


      • #48
        1.Eu am fost la service prima data cand l-am curat,a pornit masina cu el desfacut si mi-a turato vreo 2-3 minute sa-i sare pistoanele.Toata mizeria sa dus in sus.
        2. A doua oara lam curatat la un Service de strada,si mesterul nu a mai pornit motorul si la curatat cu benzina,treaba buna,cand am plecat cu ditamai fumul in spate si masina nu avea vlaga,merg vreo 5 km cu ea si ma opresc pe camp Si surpriza numai pornea masina :| se infundase catalizatorul si ar trebuit sa il tai sau se zice.
        3. Am mers cu masina asa vreo 2 saptamanii,si de 3 zile mi sau aprins 2 becurii in bord cel de la bujii si unu nustiu cum se cheama . Am fost de mi-a pus diagnoza pe ea si surpriza mi-a zis Mesterul ca e stricat Vana Egr :|.Acum nustiu ce sa fac,masina are putere mare si consum mic :| si scoate putin fum..ce imi recomandatii ?
        Last edited by Capucino :>; 12 July 2012, 14:38.
        Prea multii prostii pentru o tara asa mica

        Comment


        • #49
          putere mare si consum mic... visul tuturor... ce mai conteaza o idee de fum...
          pune niste poze cu EGR-ul respectiv, dar demontat pina laultima piesa, sa vedem daca e defect.

          Comment


          • #50
            Am sa incerc sa-l demontez..
            Prea multii prostii pentru o tara asa mica

            Comment


            • #51
              Si pe mine ma bate gandul sa curat valva EGR a masinii, avand aproape 100.000 km.Dar sa fiu sincer imi e cam frica sa ma apuc.Am vizionat si filmuletul lui crististreulea si mi se pare destul de dificila operatiunea si imi e frica sa nu stric ceva sau sa nu mai stiu sa le pun la loc asa cum erau.Nu stiu de loc ce sa fac..........

              Comment


              • #52
                Abtine-te,dute intr-un service autorizat care face asa ceva.
                Prea multii prostii pentru o tara asa mica

                Comment


                • #53
                  Mie mi a spus mecanicul dupa ce la curatat ca e blocat. Oare influenteza la ceva , consum de ex, sau efectiv nu ies noxele?
                  Problemele nu exista! Noi le creem!

                  Comment


                  • #54
                    Consum marit si noxe mai multe...

                    Comment


                    • #55
                      Logan 1.5 - 85 cp
                      Doar la relanti am niste scurte intreruperi ... max o secunda, se vede putin si pe turometru.
                      Cand am luat masina erau destul de rare nici nu le bagam in seama. Acum sunt cam la 10 sec.
                      Se poate sa fie de la EGR-ul asta?

                      Comment


                      • #56
                        nu. posibil sa fie de la senzorul de pe volanta. oricum, dupa cum ai descris mai sus e foarte greu sa dai un raspins oarecum exaxct. cel mai bine fa-i o diagnoza, pt ca acele intreruperi sigur o sa le vezi pe tester. posteaza apoi ce ti-a iesit pe tester si o sa primesti raspunsuri pertinente.
                        succes!

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by mavrogi View Post
                          Logan 1.5 - 85 cp
                          Doar la relanti am niste scurte intreruperi ... max o secunda, se vede putin si pe turometru.
                          Cand am luat masina erau destul de rare nici nu le bagam in seama. Acum sunt cam la 10 sec.
                          Se poate sa fie de la EGR-ul asta?
                          Pana nu se face o diagnoza si o citire a datelor de la motor in timp real nu ai de unde sa stii cu precizie de la ce poate sa fie acea oscilatie de turatie.

                          Comment


                          • #58
                            fratilor eu am anulat egr-ul ala de vreo 25000k si merge brici.chestia asta am facut-o la indemnul unui prieten care e mecanic de mecanic intr-o reprezentanta din pitesti si care la randul lui de cand a cumparat masina din fabrica i-a anulat egr-ul.acum are 120k fara prob.singura chestie e ca da gaze mai multe :d si in plus nu mai afuma injectoarele cu gazene nearse:P))

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by mavrogi View Post
                              Logan 1.5 - 85 cp
                              Doar la relanti am niste scurte intreruperi ... max o secunda, se vede putin si pe turometru.
                              Cand am luat masina erau destul de rare nici nu le bagam in seama. Acum sunt cam la 10 sec.
                              Se poate sa fie de la EGR-ul asta?
                              99% regulatorul de pe pompa de inalte

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by marryus_valy View Post
                                fratilor eu am anulat egr-ul ala de vreo 25000k si merge brici.chestia asta am facut-o la indemnul unui prieten care e mecanic de mecanic intr-o reprezentanta din pitesti si care la randul lui de cand a cumparat masina din fabrica i-a anulat egr-ul.acum are 120k fara prob.singura chestie e ca da gaze mai multe :d si in plus nu mai afuma injectoarele cu gazene nearse:P))

                                Prosti rau proiectantii astia de motoare. Chiar nu inteleg de ce au montat EGR-ul ala, ca sa ne dea noua bataie de cap. Iti dai seama ce mecanic de mecanic e ala daca ti-a dat asemenea sfat. E exact ca un om cu un singur rinichi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google