Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by huzzy1981
    ma refeream la faptul ca invarte un pic mai mult decat normal, decat atunci cand e cald afara.... la asta ma refeream ca tre sa tii contactul mai mult....
    Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
    De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei
      Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
      De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
      Multumesc frumos pentru raspunsuri!
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #33
        si io patesc la fel c dieselu meu..il am din Mai anu asta si n-are numa 8000 de km dar porneste frumos la prima cheie...dureaza putin mai mult...dar porneste frumos...frigu ii de vina ...in rest nici o problema...cat desre alimentarea cu alpine diesel...dao dreq ca ii aprope 5 ron litru....sprint diesele de la OMV ii excelenta ;)
        .....::::: Ambition 1.5 DCi :::::......

        Comment


        • #34
          stati sa vedeti cand o sa vina gerurilea adevarate -20 -30 shi mai vb atunci ) ,masinile sunt deocamdata noi au abia maxim 2-3 ani ::P a mea are abia 5 luni si porneste fain oricum nu o pornesc de la prima cheie prima o dau scurt k sa taie uleiul shi apoi porneste aproape la sfert un caz fericit nu ) asa am invata de la altii mai batrani dar nus ce sa zic daca e bine asa dar fie sa sa adune multi km fara probleme shi evenimente sarbatori fericite tuturor
          ym! dorinu2005@yahoo.com
          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

          Comment


          • #35
            Originally posted by moshutzzu
            si io patesc la fel c dieselu meu..il am din Mai anu asta si n-are numa 8000 de km dar porneste frumos la prima cheie...dureaza putin mai mult...dar porneste frumos...frigu ii de vina ...in rest nici o problema...cat desre alimentarea cu alpine diesel...dao dreq ca ii aprope 5 ron litru....sprint diesele de la OMV ii excelenta ;)
            eu folosesc top euro diesel 4 de la petrom... nu am alimentat niciodata cu motorina d ela OMV... cred ca am sa fac o incercare data viitoare...

            Originally posted by doru
            stati sa vedeti cand o sa vina gerurilea adevarate -20 -30 shi mai vb atunci ) ,masinile sunt deocamdata noi au abia maxim 2-3 ani ::P a mea are abia 5 luni si porneste fain oricum nu o pornesc de la prima cheie prima o dau scurt k sa taie uleiul shi apoi porneste aproape la sfert un caz fericit nu ) asa am invata de la altii mai batrani dar nus ce sa zic daca e bine asa dar fie sa sa adune multi km fara probleme shi evenimente sarbatori fericite tuturor
            speram sa nu le mai prindem! sau daca or sa vina, sa lasam masinile in parcare! hai sa iti zic ce cred eu ca inseamna modul in care pornesti tu masina; in primul rand, pui contactul de 2 ori, ceea ce inseamna ca incalzesti mai bine camera de ardere (s-a mai discutat despre asta), deci indiferent daca pui prima data contactul si dai la cheie scurt, fara sa porneasca, sau pui contactul, astepti sa se stinga martorul luminos, revii pe zero si pui din nou si pornesti, tot aia e. Ideea e ca oricum ai face, a doua oara porneste mai usor, si nu pt ca ai taiat uleiul prima data, ci pt ca ai incalzit mai bine mediul de ardere (si nu motorina!!!). Iar eu unul am auzit ca cel mai bine e sa pornesti de la prima stingere a martorului luminos, pentru ca altfel soliciti prea mult bujiile si uzura lor e mai rapida; in felul acesta, uzura acumulatorului e mai pronuntata, pentru ca invarte mai mult, dar el se reincarca, isi mai revine el, pe cand bujiile, nu prea... si bujiile sunt vreo 700 mii bucata, si treb schimbate toate odata....
            Merry Christmas everyone!
            Last edited by andrei; 25 December 2007, 20:45.
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #36
              si eu il rasfat tot ku top euro disel 4 de la petrom si il tin numai ku pliul facut ee aproape cand se duc 2 -3 liniute alimentez cica asa e bine iarna sa nu se faca condens in rezervor
              ym! dorinu2005@yahoo.com
              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

              Comment


              • #37
                In CLuj nu mai este petrom...ii PetromV...o fo cumparat de OMV so...tot aceeasi motorina ii si la OMV si la Petrom...era in vara PRemium diesel...am alimentat numa cu de aia pana i-am facut rodaju si apoi am trecut pe sprint diesel :P
                .....::::: Ambition 1.5 DCi :::::......

                Comment


                • #38
                  vad ca a revenit forumul! ;)
                  ce voiam sa va mai intreb, apropo tot de pornire... la mine, cand o pornesc si e frig afara, dupa ce am pornit, deci motorul e inca rece, se aude o colcaiala, sa ii zic asa, ca si cum ar incepe sa circule antigelul, motorina, nu stiu ce circula prin ea... asta la inceput, dupa cateva minute, nu se mai aude nimic... mai are cineva dilema asta?
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #39
                    Circula lichidul de racire si e normal. El avand o vascozitate mai mare dimineata se aude ca o "bolboroseala".
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andrei View Post
                      Circula lichidul de racire si e normal. El avand o vascozitate mai mare dimineata se aude ca o "bolboroseala".
                      Multumesc! Tre sa recunosc ca uneori imi faceam griji din cauza bolboroselii aleia... ;)
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #41
                        Zgomot motor rece

                        De cateva zile am observat si eu un zgomot atunci cand pornesc dimineata. Nu stiu de cand am zgomotul ala, l-am descoperit acum iarna, cand pornesc masina si pe urma curat parbrizul. Nu stiu daca este un zgomot de <colcaiala> parca atinge ceva pe acolo, mi se pare ca ar fi produs de cureua de la alternator.

                        Comment


                        • #42
                          Si eu am auzit la un Peugeot HDI zilele astea, l-am pornit in fiecare dimineata si se aude cred cureaua de accesorii, care din cauza frigului se freaca de ceva. Nu e o problema, cand se incalzeste motorul nu se mai aude.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Nu am probleme cu pornirea , dar de cand am schimbat motorina , este mult mai bine. Si toarce mult mai frumos motorul, urca in turatie mult mai usor, chiar si la temperaturi scazute. Inainte bagam E4 Effix de la Rompetrol, dar de cand sa lasat cu geruri , am bagat Alpine le da OMV. Este altceva!
                            Nu am tinut niciodata contactul ceva mai mult la pornire si nici nu l-am pus de 2 ori inainte la pornirea de dimineata ca sa zic asa. Poate ca o voi face atunci cand afara vor fi -25*, cine stie.
                            Cu stima, FLO.
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #44
                              si eu am incercat faza sa incalzesc de doua ori bujia dar a doua oara nu mi se mai aprinde.daor prima oara cand oun contactul se aprinde si apoi gata,pot da la automat fara probleme.noaptea trecuta au fost -15 grade in brasov si a luat-o mai greu dar tot la prima cheie.cand o sa ajung sa o ia la a doua cheie ii dau foc.
                              sigpic........restul e NoSpeedLimit

                              Comment


                              • #45
                                Porneste la pima cheie, numai ca trebuie sa tii mai mult cheia la capat ca sa porneasca.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google