Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    porneste la prima cheie,dar nu ca benzina asa rapid,un pic mai lent,dar oricum pana intr-o secunda oricum,...e disel si de aia,se aprinde mai greu motorina,mai ales de cand e frig

    Comment


    • #47
      Da, asa e, am detaliat eu fenomenul aici.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #48
        salutare

        ehe baieti si fete acum sa va aud cum v-au pornit golanii acum ca a fost mai rece afara


        Nu mai scrie in limbaj mIRC.
        Last edited by andrei; 6 January 2008, 23:11.
        ym! dorinu2005@yahoo.com
        BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

        Comment


        • #49
          la prima cheie fara probleme..
          sigpic

          Comment


          • #50
            dorule tu cu benzinaru ce cauti aici ? cere-te afara
            sigpic

            Comment


            • #51
              La prima cheie. Nu e Logan dar tot motor diesel are.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                As vrea sa-l vad si eu pe unul care nu-i porneste masina , chiar si la -15 grade. Doar sa aiba cumva bateria moarta. Am un amic care are un golanel de la servici, si e alergata masina de inca alti 2 tipi. Faruri aprinse tot timpul, muzica+tub de bas urla tot timpul in ea,120 de mii de km la bord, si tot a luat-o la prima cheie, cu - 13 grade cat a fost maxim la noi anul asta.
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #53
                  Originally posted by doru View Post
                  ehe baieti si fete acum sa va aud cum v-au pornit golanii acum ca a fost mai rece afara


                  Nu mai scrie in limbaj mIRC.
                  eu am cam trisat si am pus contactul de 2 ori la -20 de grade, si a pornit foarte repede! nu fac chestii de astea, dar ca sa nu invarta mai mult, am aplicat metoda asta! motorina e 505 top euro doesel 4, 50% sprint diesel!
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #54
                    La -20 grade (la Baisoara, jud. Cluj), am asteptat sa se stinga indicatorul bujiei, am pus contactul si in 2-3 sec motorul a pornit. Motorina Euro 4 de la Petrom.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Sp!ke View Post
                      [...]am asteptat sa se stinga indicatorul bujiei[...]
                      Deci ti s-a aprins martorul de bujii incandescente? Si cate secunde a stat aprins?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        5-6 secunde. Nu cred ca e grav...

                        Comment


                        • #57
                          mie la adoua cheie dar nu dau milt la prima la -22 la atreia sprint diesel OMV kk am 800km(la adoua cheie o ia la sfert

                          Comment


                          • #58
                            Niciodata n-am pornit masina la a doua cheie... Poate pe la vreo 100k sa inceapa sa faca probleme...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Sp!ke View Post
                              Nu cred ca e grav...
                              In nici un caz nu e grav, e normal sa fie asa. Si o sa se mai aprinda daca scade temperatura sub -15 grade.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Dieselul meu mere bine .... dimineata chiar daca e frig porneste la cheie (astept pana se sting ledurile de pe bord, si pornesc masina)
                                Am incercat sa alimentez numai dintr un singur loc.... pana acum s a intamplat de vreo 2 ori sa alimentez din alte parti si nu am avut probleme

                                Eu in schimb am o alta nedumerire....
                                Cand pornesc caldura a inceput sa se auda un sunet ciudat .... de parca paletele ar freca ceva (si cum sunt noob in mecanica nu stiu unde sa ma uit).... vreo idee ??
                                Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                                www.upgradefaruri.blogspot.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google