Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    adica nu a luat-o nici dupa ce-ai schimbat injectoarele?
    grija mare cu impinsul.........................si gaseste sa stergi erorile din calc..
    Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

    Comment


    • #77
      Originally posted by freak View Post
      rezolvat problema
      injectoarele
      1300 ron
      baga mare
      si i-am dat dimineata la automat de mirosea a incins
      si tot nu a pornit decat impinsa usor cu a doua
      nu am avut pilitura in pompa ca ma ducea la dracu

      boly esti?
      1300 ron bucata nu-i asa? daca este vorba de toate nu-s originale mai mult ca sigur
      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

      Comment


      • #78
        am si eu 60000km si a inceput sa porneasca ceva mai greoi,dar la prima cheie.sa ma lase oare injectoarele?::

        Comment


        • #79
          Originally posted by popescusimona View Post
          am si eu 60000km si a inceput sa porneasca ceva mai greoi,dar la prima cheie.sa ma lase oare injectoarele?::
          nu neaparat ...daca porneste un pic mai greu nu trebuie sa fie musai injectoarele. fiind la prima cheie probabil bujiile incandescente nu isi mai fac treaba ca la inceput(s-au uzat si trebuiesc schimbate ,aveti ceva km si probabil au obosit si bujiile.)

          Comment


          • #80
            atentie dci porneste si fara toate buliile mai greu un pic dar porneste asta nu inseamna ca porneste greu fata sau comparabil de cum porneste cand are inj. defecte

            Comment


            • #81
              sa ne gandim totusi ca este iarna. este normal sa porneasca ceva mai greu. alta este compresia la diesel fata de benzina. eu zic sa nu te apuci sa investesti in nimic pana la primavara. cand s-o incalzi timpul o sa vezi daca apar schimbari. eu la cei 105.000.km (trei ierni) am constatat ca la temperaturi scazute porneste mai greu

              nu te apuca sa investesti in nimic pana la primavara. este normal ca dieselul sa porneasca mai greu la temperaturi scazute. eu la cei 105.000.km (trei ierni) am constatat ca in sezonul rece porneste ceva mai greu dar porneste.

              nu te apuca sa investesti in nimic pana la primavara. este normal ca dieselul sa porneasca mai greu la temperaturi scazute. eu la cei 105.000.km (trei ierni) am constatat ca in sezonul rece porneste ceva mai greu dar porneste.
              Last edited by RAZVAN-005; 20 February 2011, 11:31. Reason: Automerged Doublepost
              Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

              Comment


              • #82
                Al meu logan cand l-am cumparat pornea imediat.Cu trecerea timpului a inceput sa porneasca mai greu, gen invarte motorul de 3-4 ori pana o ia vara iar iarna 4-8 ori pana porneste.Daca are cineva vreo idee daca trebuie schimbat ceva ca sa porneasca ca in prima zi sa imi spuna si mie.Precizez ca are 96.500 km si face anul acesta 4 ani.
                Last edited by Distrat; 23 February 2011, 18:33.

                Comment


                • #83
                  insemana ca este frate cu al meu si al tau pare tot albastru mineral deci sunt si gemeni. si la mine se opinteste mai mult ca la inceput dar astept caldura sa imi dau seama de schimbare.
                  Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                  Comment


                  • #84
                    e blue marine..Ma uit la un mcv al unui prieten 2008 1.5 85 cp porneste instant.a lui are 110.000 km.

                    Comment


                    • #85
                      la supapa de sens te-ai gandit? este posibil sa fie putin blocata si sa plece motorina inapoi. pana trage pompa in injectoare se opinteste. ar fi de verificat. este simplu
                      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                      Comment


                      • #86
                        unde e aia ?

                        Comment


                        • #87
                          este pe alimentare. vine de la rezervor spre pompa de injectie. un cunoscut a patit asta si de asta m-am gandit la ea.
                          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                          Comment


                          • #88
                            pe unde e ? pe langa para aia de amorsat?

                            Comment


                            • #89
                              pe acolo pe undeva daca nu este cumva in para. mecanica motorului ma depaseste. daca ar fi fost vorba de Lada 1200 iti facem motorul beat, noaptea, cu ochii inchisi. dar la astea mai "moderne" ma depaseste un pic situatia
                              Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                              Comment


                              • #90
                                nu te poti exprima asupra la nimic decit dupa o constatare asa ne dam cu presupusu daca vrei poti veni la o diagnoza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google