Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Acuma n-ai decat sa mergi pe mana lor; ei au fost acolo si, sigur trebuie sa le dai crezare.
    Originally posted by catalintal View Post
    astea trebuiau schimbatecand am schimbat distributia. Dar eu am schimbat distributia tot la ei...
    Nu stiu cu cat timp in urma ai schimbat distributia, dar daca a fost optiunea lor sa nu schimbe rola si cureaua, atunci scuza-ma dar cred ca ceva e in neregula.
    De aceea e bine sa schimbi tot ce tine de distributie; aviz amatorilor care fac treaba pe bucatele.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      dreptate ai..mare dreptate..

      Comment


      • #18
        Si eu am banuit rola intinzatoare si a fost fulia de la alternator.La mine s-a uitat si mi-a spus direct ce problema este Daca este un mecanic bun, mergi pe mana lui.

        Comment


        • #19
          mecanici buni? in deva?? pfuuu..ori nu i-am gasit eu, ori chiar nu sunt. la mine au dat joc cureaua respectiva, au tras de fulie, si au zis ca nu s emisca si ncic nu huruie. apoi au luat pe rand rolele. au pornit maisna fara curea si nu se auzea nimik. apoi au verificcat fiecare rola, si au ajuns la urmatoarele concluzii: o rola huruie si ei zic ca se poate sa fie sparta ceva rulmens spart in ea?, si cureaua era uzata si cu o piatra in ea. au zis ca si rola de lacompresorul de ac are un joc, dar nu stiua sa zica daca se poate schimba separat sau cu compresor cu tot..
          asta e povestea..ideea este ca nu mai huruie,
          daaaarr huruie ceva cad plec de pe loc in treapta I , credca vreun plastic, ca am vazut ca aupierdut cativa bradutii de la scuturile de jos..

          Comment


          • #20
            Originally posted by mdaa View Post
            Verificati "frai-ul" Fulia alternatorului, care pe motoarele diesel are un ambreiaj unisens pentru a uniformiza turatia alternatorului si a reduce socurile in rola intinzatoare.
            Functioneaza cam ca si butucul de la bicicleta. Motorul poate sa invarta alternatorul, insa alternatorul dac are turatie mai mare se invarte in gol.
            Desi e o postare mai veche, am gasit de cuviinta sa corectez aceste pareri, gresite dupa parerea mea.
            Rolul culpajului unisens de la fulia alternatorului este, cum ii spune si numele de a permite antrenarea rotorului doar intr-un singur sens; la rotirea inversa, cuplajul nu angreneaza.
            Al 2 lea alineat e o interpretare inedita si total eronata.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              deci, in urma , celor schimbate mai sus, desi se mai auzea un huruit.. astazi am programt maisina la dacia service, unde au depistat ca este fulia de la alternator, si au recomandat schimbarea cu alta de marca "ina",

              Comment


              • #22
                Neata, am o problema , in acesta dimineata cand veneam spre servici s-a auzit o pocnitura mica la motor, si imediat s-a aprins becul de la alternator, masina a contuiniat sa mearga dar fara servo si incarcare baterie pana la destinatie. Cand am verificat am constatat ca fulia de la alternator este desprinsa si cureaua sarita de la locul ei . Ce s-a intamplat ????
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Fulie alternator desprinsa, daca ai model din ala vechi cu, cuplaj elastic; ai pierdut cureaua si implicit tot ce actiona aceasta(alternator, servodirectie, aer conditionat.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Masina este din 2008 ph1 laureat , nu stiu cum este ......... se poate numai sa se fii desurubat acel surub care tine fulia ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Daca ai fulie cu clichet, desi nu prea cred, e posibil doar sa se fi desurubat surubul de fixare; verifica.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Alternatoprul este Bosh de 98 A Made in spain daca conteaza si ma poate ajuta careva cu o idee , un manula de reaparatie unde gasesc . Mersi
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Din cate "simt" nu prea ai curaj; mergi la un atelier sa-ti dea alternatorul jos, sa-ti spuna ce si cum si eventual sa-ti puna o fulie de dci, din aia cu clichet si o curea noua; asta cat te mai tine bateria. Nu prea vad ce sa faci cu manualul.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Da, am de aia veche , am vorbit cu cineva ma costa 250 fulia originala (tot de asta) si 50 lei cureaua noua sau mai e o varinata , la alt service care mi-a zis ca e o boala veche la logan si ca se strange la loc fulia se pune loctite si ca mai merge .
                            O sa schimb cureaua de accesorii totusi ca are cateva crapaturi pe ea , masina are 5 ani si nu am schimbat nimic la ea .
                            Ce parere aveti ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Studiaza si varianta fuliei cu clichet; se potriveste si ai scapat de socul primit de aceasta la decelarare brusca (frana de motor), care le omoara pe astea ce au cuplaj elastic. Foloseste curea de origine; acestea sunt mai ciufulite, inaintea celei de distributie.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                O sa incerc acum sa o pun pe cea veche la loc si o sa schimb cureaua de accesorii care oricum trebuia schimbata, mecanicul a zis ca e o boala veche la Logan si ca se rezolva cu loctite si o restrangere a fuliei. Masina are numai 38.000 , nu cred ca s-a dus deja fulia .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google