Injectoare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    curata injectoarele la ultrasunete ssi daca mai persista "bilbiiala", verifica distributia.

    Comment


    • #92
      Originally posted by marcel2 View Post
      Masina are 130000 km injectoarele nu au fost schimbate nici o data iar acum am schimbat 3 din ele adica la doua supapele si unul l-am inlocuit de tot cu unul nou pt ca s-a rupt in chiuloasa cand am incercat sa-l scot ( cel din capat de langa distributie) mai am unul singur la care nu am umblat , primul din capatul celalalt pt ca mi s-a parut bun , oare de aceea are acel mic balbait ? inainte sa ma apuc sa umblu la ele nu facea asa singurul deranj era ca incepuse sa porneasca mai greu dar totusi pornea.
      Acesta trepidatie la rece a inceput inainte sau dupa ce ai reconditionat cele 3 injectoare ?

      Comment


      • #93
        Dupa ce am umblat la injectoare inainte nu facea asa. Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.

        Comment


        • #94
          poate-i de la regulatorul de pe pompa , sau imv cum ii mai spune. Are un "inceput" de sfarsit. Cam asa debuteaza , cu intreruperi la rece sau la ralanti. Poate gasesti unul de proba cateva zile , se schimba foarte usor.
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #95
            Originally posted by marcel2 View Post
            Dupa ce am umblat la injectoare inainte nu facea asa. Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.
            Am inteles, injectorul de la 4 cand s-a rupt, cum ati scos capacul cu duza din chiuloasa, pe bucati, s-a dat jos chiuloasa ? In cel mai rau caz, ma gandesc sa nu fi intrat vre-o bucatica din capac la pistonul respectiv.

            Comment


            • #96
              Am dat chiuloasa jos si am curatat tot acolo in capatul pistonului.Daca intra o bucata de metal in capatul pistonului nu cred ca facea asa dor la pornirea la rece.

              Comment


              • #97
                Fumul alb denota motorina nearsa.Cauze sunt mai multe.
                Nu trebuie sa aiba eroare memorata la un injector ce nu lucreaza corect.Eroarea apare doar in cazul pierderii de presiune.Observa parametrii injectiei pe teser in timpul "balbaielii"(presiune rampa,corectiile injectoarelor,etc.) Acolo se gaseste raspunsul !

                Comment


                • #98
                  Problema este ca de cate ori am pus-o pe tester motorul era cald si nu arata nimic.Ma gandesc sa nu fie regulatorul de presiune de pe pompa cum spunea cineva mai sus.

                  Comment


                  • #99
                    Intr-adevar, sunt sanse ca Imv-ul sa nu mai functioneze in parametrii. Daca ai posibilitatea ca la prima pornire, dimineata sa pui testerul si vezi datele in timp real. Acolo vezi exact ce presiune face pompa, si daca regulatorul functioneaza cum trebuie.

                    Comment


                    • Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.
                      Trebuia sa spui asa de la inceput...

                      -normal ca nu ai nicio eroare, pt ca ai injectia ok, compresie ok, restul de senzori ok, practic totul e in regula... mai putin turbina.

                      Acum, tu spui ca iti dispare acea bilbiiala si totodata si fumul alb, dupa ce se incalzeste motorul. Ei, dupace l-ai incalzit, accelereaz-o la maxim , tine-o accelerata, deschide usa, intoarce capul spre esapament si spune ce vezi. O sa vezi fum alb, iar odata cu crestera nr de km se va mari si cantitatea de fum alb, pina motorul va trece pe ulei.

                      Scoate furtunul care intra in EGR si scrie-ne daca ai gasit ulei acolo.
                      Bafta!

                      Fumul alb denota motorina nearsa.
                      Nu. Ulei in camera de ardere.

                      Comment


                      • Nu neaparat ulei in camera de ardere! Poate fi si de la pulverizarea incorecta a unui injector-duza defecta. Motorina nu arde corespunzator si rezulta fumul alb...gen raba,aro...

                        Comment


                        • Dar de ce face doar atunci cand motorul este rece , dupa aceea merge normal.

                          Referitor la faza cu fumul alb sa stiti ca dupa se se termina acel balbait inceteaza si fumul alb si pot sa o accelerez dupa aceea la maxim ca nu mai scoate acel fum alb , scoate fum negru ca orice diesel pe care il accelerezi brusc.

                          Comment


                          • totusi, furtunul de la EGR l-ai verificat pe interior? e vorba doar de un colier, nu e mare lucru.

                            Comment


                            • O sa il verific dar poate se mai drege un pic timpul ca de 2 zile ploua intr-una si e un frig de mori.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google