Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

    Salutare dragi colegi.De ceva vreme ma zapaceste o problema la loganul meu in sensul ca dimineata sau defiecare data cand motorul este rece ( in primele 20 min) motorul merge intrerupt la relanti

    Precizez ca tot acest timp cat merge intrerupt apar bule de aer pe retur
    Motorina folosita a fost de omv acum am trecut pe MOL dar fara nici un rezultat.
    Am avut testerul pus pe ea si nu apar erori injectoarele functioneaza in parametrii.

    Astept cu nerabdare parerile voastre intrucat citind pe forum nu sa ajuns la o concluzie certa legata de aceasta problema
    Ex Logan kissfm ,Renault Symbol Thalia 1.2 16 v

  • #2
    Aceeashi problema o am si eu......azi dimineatza cand l-am pornit am observat ca intrerupe la relanti acul turometrului se ducea de la 800 de ture la 1000...dupa 5 minute de mers nu mai avea nimik..precizez ca masina trage normal si nu s-a aprins nici un bec in bord....

    Nu da Quote la mesajul anterior
    darksid3
    Cerberus
    Last edited by darksid3; 7 October 2010, 09:45.

    Comment


    • #3
      Si la mine masina trage normal nu intreupe in mers nu se aprinde nimic in bord iar la relanti cand intrupe nu se modifica acul turometrului
      Ex Logan kissfm ,Renault Symbol Thalia 1.2 16 v

      Comment


      • #4
        Originally posted by danikon View Post
        Salutare dragi colegi.De ceva vreme ma zapaceste o problema la loganul meu in sensul ca dimineata sau defiecare data cand motorul este rece ( in primele 20 min) motorul merge intrerupt la relanti

        Precizez ca tot acest timp cat merge intrerupt apar bule de aer pe retur
        Motorina folosita a fost de omv acum am trecut pe MOL dar fara nici un rezultat.
        Am avut testerul pus pe ea si nu apar erori injectoarele functioneaza in parametrii.

        Astept cu nerabdare parerile voastre intrucat citind pe forum nu sa ajuns la o concluzie certa legata de aceasta problema
        Exact problema asta am avut si eu pe o perioada destul de lunga.iar in ultimele 3-4 zile nu am mai avut relantiu deloc.si iata problema:SUPAPA IMV(regularorul de presiune din pompa de injectie)

        mecanicul de la reprezenta a zis ca nu se potriveste de la euro3 dar eu am primit o supapa de la un coleg si ii din pompa euro3 si merge motorul meu euro4 fara probleme
        csabi78
        Initiat
        Last edited by csabi78; 7 October 2010, 20:40. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          se poate o poza cu supapa imv

          Comment


          • #6
            Danikon, stai sa se mai raceasca putin si o sa vezi clar si miscarea turometrului. Aceasi problema am avut si eu , a fost schimbat regulatorul pe garantie si totul este ok.
            Kiss Fm Gris Platine DC

            Comment


            • #7
              Originally posted by danytax View Post
              se poate o poza cu supapa imv


              Asta e regulatorul de presiune de pe pompa,este situat in partea dreapta a pompei, in care intra o mufa maro. Partea proasta este ca nu se poate repara deoarece este capsat,ci doar se schimba.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                ieri am descoperit ca "para" aia cu care amorsezi....de langa filtru de motorina ,la mine statea numai "supta"...ma gandesc sa nu fi fost si de la aia.o supapa blocata si nu mai intra destula motorina....am schimbat-o cu tot cu conducta care duce pana in rezervor..acuma urmaresc sa vad daca mai face...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ady24 View Post
                  Asta e regulatorul de presiune de pe pompa,este situat in partea dreapta a pompei, in care intra o mufa maro. Partea proasta este ca nu se poate repara deoarece este capsat,ci doar se schimba.
                  Aceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie

                  Comment


                  • #10
                    Prin Bucuresti preturile difera de la magazin la magazin.Cel mai ieftin l'am gasit la 400 ron.

                    Comment


                    • #11
                      Pe langa deranjul ca intrerupe la relantiu, exista posibilitate sa afecteze cu ceva motorul aceasta intrerupere? ma refer la injectoare, pompa de injectie, motor ?

                      Comment


                      • #12
                        Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by balanel View Post
                          Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
                          la ce filtru te referi cand zici ca trebuie curatat?

                          Comment


                          • #14
                            regulatorul de presiune sau filtru de motorina sa aiba mizerie in el
                            Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                            Comment


                            • #15
                              Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.

                              Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
                              La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google