Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C.claudio63
    replied
    Zgomot Ciudat 1.5 Dci Euro 4 Logan

    buna ziua am si eu o problema cun un motor de logan scoate un sunet ciudat ca si cum ar vrea sa se opreasca in momentul acela in bord se aude ca si un tacanit sau un click undeva in bord sub volan nu stiu exact sa explic si tot atunci un norisor de fum negru pe esapament atsez un link cu un video pe youtube pls help nu stiu ce sa mai fac cu ea https://www.youtube.com/watch?v=t187kTQmBH4

    Leave a comment:


  • Moldovan-1
    replied
    Intreruperile la relanti pot fi din mai multe motive: uzura valva IMV (rar, dar se intimpla), apropo valva si face zumzaitul cela de albina, in momentul cind se chinuie sa scada cantiatea de motorina la iesire din pompa; insusi injectoarele (des intilnit) si foarte - foarte rar pompa. Cind zic foarte rar pompa am in vedere anume cauza intreruperilor la relanti si nu alte simptome - presiune sub nivelul cerut in rampa la accelerare, etc. La sistemul Delphi injektoarele sunt folosite si pentru scaderea presiunii in rampa in caz de necesitate. Anume pentru acest scop in ECU se introduc parametrii MDP (Minimal Drive Pulse, codat in Hex) pentru fiecare injektor. MDP este timpul minimal cind injektorul deja scapa ceva in retur, insa nu injecteaza in cilindru. Injektoarele uzate nu mai au precizia necesara si mai luind in consideratie ca injectoarele electromecanice din start sunt de 5 ori mai putin precise la cantitate decit cele piezo si primim efectul acesta de intreruperi. Foarte multe masini am rezolvat prin modificare din soft a presiunii la relanti - prin ridicarea de la 230 bari pina la 280-300 bari. Apropo majoritatea altor sisteme (Bosch, Siemens) si lucreaza la aceasta presiune si chiar mai mult. INtreruperile dispar. Mai mentionez ca softul in ECU de la Logan (DCM1.2) are numai o harta presiune rampa, pe cind masinile serioase au cite 8-15 diferite harti, antrenate in dependenta de situatie (temperatura aer, motorina, apa). Daca mai avea timp, am sa mai postez ceva informatie, ca multe am strins in capul meu.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    √én cazul vostru Golanul trebuie pus pe tester, pot fi mai multe cauze, dar cu testerul se depistează, cu condiţia ca ăla care face operaţia să nu fie vreun "Dorel"

    Leave a comment:


  • motzaro_bz1
    replied
    Va salut
    Dupa o lectura de cateva zile pe aici am decis sa descriu si eu problemele pe care le am cu un logan 15 dci 65cp.
    1. Cand motorul este cald incepe sa fluctueze turometrul si ajunge pana la oprire. Asta se intampla la relanti(semafoare, scos din viteza...). De pornit porneste fara probleme, chiar si dupa ce s-a oprit singura.
    2. Citit si incercat acel test cu furtunasul pe retur injectoare. Din pacate pt mine am testat fiecare injector in parte (masurat cantitate in unitatea de timp. la aproape 3 minute aprox 20ml la 3 din 4 injectoare). Ceea ce am observat este ca pe retur la toate injectoarele apar bule de aer. Ceea ce este si mai ciudat este ca la un moment dat aparea un zgomot ciudat ca un bazait de albina iar in acel moment cantitatea de motorina pe retur parca crestea. Acest bazait il am si in timpul functionarii iar cand apare motorul are alt zgomot in mers...mai ciudat. Daca a mai intalnit si altcineva aceasta problema si arezolvat-o poate imi transmite si mie.
    3.Am 2 injectoare noi...delphi. -un nene mi-a spus ca daca nu au stat in motorina, chiar daca sunt noi trebuiesc testate inainte sa se monteze pe masina. Am si 2 reconditionate care au stat intr-o punga aruncate pe undeva...trebuiau sa stea in motorina?....este necesara testarea lor?
    4. Opririle astea pot fi de la distributie?....este depasita de mult si la km si la ani.
    Filtrul de motorina inlocuit acum cateva zile.nu l-am verificat de pilitura. Si inainte de inlocuirea filtrului aveam aceeasi problema.
    Va multumesc pt raspunsurile pe care o sa le primesc anticipat.

    Leave a comment:


  • valentin2005
    replied
    Originally posted by florin1981 View Post
    Salut, de ceva timp loganul 1.5dci70cp (180000KM),intrerupe in relanti si scoate aer pe retur...stie cineva ce ar putea avea?
    Sall
    Ai schimbat de curand filtru de motorina ?
    Incearca sa faci un test de retur la injectoare .

    Leave a comment:


  • florin1981
    replied
    Salut, de ceva timp loganul 1.5dci70cp (180000KM),intrerupe in relanti si scoate aer pe retur...stie cineva ce ar putea avea?

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Filtrul de motorina cand l-ati schimbat ? Cat priveste prima eroare, aveti 2 variante: regulatorul de presiune nu functioneaza in parametrii ori aveti probleme cu un injector. Cel mai sigur mergeti si faceti niste teste la injectoare la un service specializat.

    Leave a comment:


  • sorin1989
    replied
    Intrerupere La Relanti Pana Se Incalzeste Motorul 1.5 DCI

    Detin un logan ph2 1.5 dci 68 cp, dimineata cand pornesc motorul intrerupe vreo 5-10 minute pana se incalzeste la relanti, in mers nu face nimic, de pornit, porneste la prima cheie.
    Am facut si scanare cu DDT 2000 si imi apar urmatoarele

    Injection - DCM12 - L4C91 - v8.1 Failures detected

    Fuel Pressure Regulator 1 Performance
    Fuel Trim
    Water in Fuel Lamp Circuit

    Am uitat sa spun, cand acelerez sau decelerez are o mica intrerupere asta tot timpul, si se simte mai ales la turatii mai mici, bruscheaza un pic masina
    Last edited by sorin1989; 4 January 2015, 00:39. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • txbodigan
    replied
    hey buna!
    am o nelamurire in legatura cu masina...de ceva timp la relanti dar la cald masina are un "dans" adica misca putin din motor cu totul ca si cand ar da sa se opreasca dar nu mult face cam de 2-3-4 ori depinde de situatie, in special la 4 linii la temperatura, la o diferenta de 1 secunda intre miscari apoi 1 minut nu face si iar de 2-3-4 ori tot asa la diferenta de 1 secunda si in rest merge bine...mentionez aici am martor bujii aprinse in bord si la rece oscileaza un pic turometrul, doar 5 secunde maxim de 2-3 ori in sus si in jos in jur a 100 de turatii cam de la 900 la 1000...la mine la cald turometrul e la 675 ar fi calculat, intre a 2-a si a 3-a liniuta...
    scuze de text ca e lung dar as vrea niste sfaturi la ce as putea remedia sau la ce sa ma astept...
    ...ca sa nu mai sterg tot bujiile schimbate si martorul nu a disparut...NU am pus tester dupa ce le-am schimbat...+ ca din cand in cand se mai gaseste cate o bula mica de aer pe conducte...in ciuda ca masina porneste bine indiferent de vreme...
    scuze pentru greselile de scriere dar sper sa intelegeti...

    Leave a comment:


  • vladoi
    replied
    Ei da oricum cand e rece tare motoru se simte putin abaterea de turatie,asta cand stau la relanti pe loc.
    La mn ca si la altii e clar,imv u sa c am uzat.

    Leave a comment:


  • andreicry
    replied
    bataile ritmice care apar si dispar cu motorul cald la ralanti sint de fapt corectiile pe care le realizaeaza ecu injectie asupra sistemului de injectie. la rece aceste corectii nu exista. zgomotul depinde de calitatea carburantului (uneori este mai perceptibil decit alteori). un semnal de alarma ar fi daca nu ar exista acele corectii. atita vreme cit motorul merge normal si nu aprinde nici un martor in bord, da-i bataie!

    Leave a comment:


  • vladoi
    replied
    Chiar si dupa aproape 2 ani de cand am sesizat acele mici fluctuatii la mine au ramas c am la celasi stadiu,si nu am schimbat imv ul.
    Intre timp am mai facut si vreo 70 de mii de km/oricum deranjul era doar in sezonul rece,atat.

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    adica ce se intimpla cu acel regulator? a imbatrinit?

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    din ce spui tu pare a fi regulatorul de presiune de pe pompa....iar in privinta rotii, e posibil sa ai puntea stramba....

    Leave a comment:


  • mihai2001
    replied
    Am un mcv 1.5 e4 68 cp si am cateva semne de intrebare referitor la
    1. fluctueaza relanti-ul. descriind fenomenul, cand pornesc masina sau la o oprire la stop motorul sta la relati fara probleme cateva secunde 15-20 de secunde, dupa care incepe sa intrerupa la intervale regulate, initial cat sa-l sesizezi (50-100 de rotatii, ecu incercand sa compenseze se duce sa spunem 900-950 turatii), iar apoi apar variatii mai pronuntate printre acestea mici (da sa se opreasca parca, 150-200 si apoi se tureaza la 1000-1100). Am observat ca nu conteaza daca e motorul cald sau rece.
    2. cand e motorul rece apare vestitul zornait de la 1800 pana la 2500rpm, daca mentin sau accelerez insesizabil pe aceasta plaja. Daca accelerez mai pronuntat, acest zornait dispare.
    3. offtopic-mi se pare ca uzeaza pronuntat cauciucul spate stanga pe exterior (cei drept cauciucurile spate sunt cele cu care a venit din fabrica, din cate stiu). spun asta pentru ca eu am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara, anul asta, si le-am putut urmari evolutia.

    Mentiuni:
    -masina are 73000 (service-uri doar la reprezentanta) schimbate la 60 toate filtrele, distributia, ulei (castrol magnatec compatibil b3/b4 10-40 parca);
    -se alimenteaza cu motorina omv (70% mai ieftina - 30% mai scumpa);
    -masina e din familie si s-a condus mai batraneste (schimbat pe la 2000-2500 maxim), o conduc eu de la 55000km (schimb pe la 3000 uneori 3500);
    -masina porneste/opreste/trage fara probleme.

    sper ca am fost destul de explicit.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google