Originally posted by ngrazvan
View Post
Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp
Collapse
X
-
-
Originally posted by ngrazvan View Posteu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Leave a comment:
-
eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Leave a comment:
-
Originally posted by valli View PostAceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie
Originally posted by balanel View PostNu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
Originally posted by balanel View PostDar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.
Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
Leave a comment:
-
la mine am observat in timp ce merge motorul ceva bule de aer pe unul din furtune dar nu stiu care este exact turul si care e returul.
Leave a comment:
-
Normal ca le afecteaza, daca vine aer pe conducta se blocheaza supapele de retur si nu it mai porneste in veci.
Leave a comment:
-
Pai si daca vine aer cu ce sa afecteze injectoarele? E ca si cum ramai fara combustibil.
Leave a comment:
-
Cel mai probabil vine aer pe instalatie si de aceea se opreste. Dar nu mai bine mergeti si faceti o diagnoza ? Asa ai sanse mult mai mari sa iti dai seama exact care este cauza.
Leave a comment:
-
dar ce ziceti ca la mine moare la relanti, merge in relanti 1-2 min si apoi se opreste brusc... oare de la ce?
Leave a comment:
-
Originally posted by valli View PostPe langa deranjul ca intrerupe la relantiu, exista posibilitate sa afecteze cu ceva motorul aceasta intrerupere? ma refer la injectoare, pompa de injectie, motor ?
Leave a comment:
-
Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.
Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
Leave a comment:
-
Originally posted by balanel View PostNu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
Leave a comment:
-
Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
Leave a comment:
Leave a comment: