Originally posted by ngrazvan
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
									
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Intr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
De cand ai schimbat regulatorul de presiune mai ai bule de aer pe conducte _Originally posted by ngrazvan View Posteu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
cel mai ieftin am gasit la noi(Oradea)la 290RonOriginally posted by valli View PostAceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie
am incercat si eu sa curat acel filtru dar in primul rind nu a fost murdar(va dati seama daca acel filtru se murdareste ,ce-i in pompa)si lam suflat cu compresorul dar nu am rezolvat nimic.Originally posted by balanel View PostNu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
credema ca eu am schimbat supapa IMV pe marginea drumului.am primit piesa inprumut de la un coleg dar nu am fost siguri ca functioneaza din cauza ca era de pe o pompa E3 iar eu am motor E4.e bine de stiut ca functioneaza si fara tester.a pornit un pic mai greu si am avut relantiu mic la inceput dar sia dat drumul dupa 8-10km in orasOriginally posted by balanel View PostDar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.
Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
la mine am observat in timp ce merge motorul ceva bule de aer pe unul din furtune dar nu stiu care este exact turul si care e returul.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Normal ca le afecteaza, daca vine aer pe conducta se blocheaza supapele de retur si nu it mai porneste in veci.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Pai si daca vine aer cu ce sa afecteze injectoarele? E ca si cum ramai fara combustibil.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Cel mai probabil vine aer pe instalatie si de aceea se opreste. Dar nu mai bine mergeti si faceti o diagnoza ? Asa ai sanse mult mai mari sa iti dai seama exact care este cauza.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
dar ce ziceti ca la mine moare la relanti, merge in relanti 1-2 min si apoi se opreste brusc... oare de la ce?
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Daca nu vine aer pe conducte la injectoare, atunci nu are cu ce sa le afecteze.Originally posted by valli View PostPe langa deranjul ca intrerupe la relantiu, exista posibilitate sa afecteze cu ceva motorul aceasta intrerupere? ma refer la injectoare, pompa de injectie, motor ?
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.
Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
la ce filtru te referi cand zici ca trebuie curatat?Originally posted by balanel View PostNu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
Leave a comment:
 

Leave a comment: