Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    ady24
    Loganist de 5 stele

  • ady24
    replied
    Originally posted by ngrazvan View Post
    eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
    Intr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.

    Leave a comment:

  • valli
    Loganist de 5 stele

  • valli
    replied
    Originally posted by ngrazvan View Post
    eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
    De cand ai schimbat regulatorul de presiune mai ai bule de aer pe conducte _

    Leave a comment:

  • ngrazvan
    Fidel ;)

  • ngrazvan
    replied
    eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate

    Leave a comment:

  • csabi78
    Initiat

  • csabi78
    replied
    Originally posted by valli View Post
    Aceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie
    cel mai ieftin am gasit la noi(Oradea)la 290Ron

    Originally posted by balanel View Post
    Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
    am incercat si eu sa curat acel filtru dar in primul rind nu a fost murdar(va dati seama daca acel filtru se murdareste ,ce-i in pompa)si lam suflat cu compresorul dar nu am rezolvat nimic.

    Originally posted by balanel View Post
    Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.

    Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
    La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
    credema ca eu am schimbat supapa IMV pe marginea drumului.am primit piesa inprumut de la un coleg dar nu am fost siguri ca functioneaza din cauza ca era de pe o pompa E3 iar eu am motor E4.e bine de stiut ca functioneaza si fara tester.a pornit un pic mai greu si am avut relantiu mic la inceput dar sia dat drumul dupa 8-10km in oras
    csabi78
    Initiat
    Last edited by csabi78; 28 October 2010, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

  • valli
    Loganist de 5 stele

  • valli
    replied
    la mine am observat in timp ce merge motorul ceva bule de aer pe unul din furtune dar nu stiu care este exact turul si care e returul.

    Leave a comment:

  • ady24
    Loganist de 5 stele

  • ady24
    replied
    Normal ca le afecteaza, daca vine aer pe conducta se blocheaza supapele de retur si nu it mai porneste in veci.

    Leave a comment:


  • balanel
    replied
    Pai si daca vine aer cu ce sa afecteze injectoarele? E ca si cum ramai fara combustibil.

    Leave a comment:

  • ady24
    Loganist de 5 stele

  • ady24
    replied
    Cel mai probabil vine aer pe instalatie si de aceea se opreste. Dar nu mai bine mergeti si faceti o diagnoza ? Asa ai sanse mult mai mari sa iti dai seama exact care este cauza.

    Leave a comment:

  • coco_chanel
    Avansat

  • coco_chanel
    replied
    dar ce ziceti ca la mine moare la relanti, merge in relanti 1-2 min si apoi se opreste brusc... oare de la ce?

    Leave a comment:

  • danikon
    Avansat

  • danikon
    replied
    La ce filtru se refera ? cel de motorina ?

    Leave a comment:

  • ady24
    Loganist de 5 stele

  • ady24
    replied
    Originally posted by valli View Post
    Pe langa deranjul ca intrerupe la relantiu, exista posibilitate sa afecteze cu ceva motorul aceasta intrerupere? ma refer la injectoare, pompa de injectie, motor ?
    Daca nu vine aer pe conducte la injectoare, atunci nu are cu ce sa le afecteze.

    Leave a comment:


  • balanel
    replied
    Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.

    Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
    La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.

    Leave a comment:

  • Marcy
    Loganist de 5 stele

  • Marcy
    replied
    regulatorul de presiune sau filtru de motorina sa aiba mizerie in el

    Leave a comment:

  • valli
    Loganist de 5 stele

  • valli
    replied
    Originally posted by balanel View Post
    Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
    la ce filtru te referi cand zici ca trebuie curatat?

    Leave a comment:


  • balanel
    replied
    Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google