Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 405bxgld
    replied
    Cu filtrul tau de motorina,este posibil sa fi faramat injectia...sunt foarte pretenţioase!Din acest motiv se monteaza strict filtrul original Delphi(el realizand filtrajul motorinei de pana la aproximativ 2 microni)!!!Bine ar fi sa ii inlocuiesti filtrul cu unul de origine!

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    pune un filtru de benzina, tip butoias, intre filtru de motorina si pompa de injectie, PE TUR!, si roaga-te la dumnezeu sa nu fi inceput pompa sa bage pilitura. mersul prost al injectoarelor este efectul. cauza e pompa sau mizeria ce trece de filtru, de aceea iti recomand acel filtru de benzina.
    dar daca te pricepi la mecanica si ai si unde sa faci ceva reparatii, uite:
    -lasi returul pompei printr-un furtun, sa curga intr-un pet de 5l, apoi pui magnetul pe pet si vezi daca se stringe un praf negru(pilitura), si vezi ca motorina ar trebui sa fie lacrima.
    daca iti baga pilitura, atunci pompa jos, intors rotorul, si iar te rogi sa ajungi macar pina in Romanica.
    -sau o treci pe electric direct de acolo si ai terminat cu problemele si cu temerile. poti chiar sa ii uimesti si pe strainezi cu viteza si demarajul tau. dar...e de munca. sorry.

    Leave a comment:


  • Cristian Toma
    replied
    Am un DCI din 2007 cu 85000 km.Am facut ITP pe 05.04.2013,si inante sa plec in Italia am fost sa-i fac o diagnoza la Meridian,in urma careia am aflat ca masina nu are nimic.Am pornit la drum si prin Austria mi sa aprins la bord celebrul beculet de avertizare apa in filtrul de motorina.Dupa o oprire de cate va ore pentru odihna am pornit motorul sa continui drumul dar se auzea un zgomot ca de tacheti nereglati la relanti.Motorul a inceput sa porneasca cu o intarziere mica dupa care intrerupea si scotea fum pana se incalzea.Am fost la mecanic si a facut diagnoza care arata ca injectorul 3 nu functiona cum trebuie in rest totul ok.A readus injectorul in parametrii ,motorul a mers ok pana adoua zi cand dupa 10 min de mers se auzea ca un ciocanit in motor dar nu tot timpul ci doar la relanti si disparea aparea.Am pornit dupa 2 ore motorul si nu se mai auzea nimc ciudat.Ce se poate intampla sa se produca asa un efect?Sunt in Italia si vreau sa ma informez inainte sa stiu inainte sa revin acasa sa nu patesc ceva pe drum.
    Multumesc de ajutor.P.S.La revizie am luat de la Norauto filtrul de motorina care am vazut acum ca nu e cel original.Cum poate afecta filtrul mersul motorului?

    Leave a comment:


  • nutzzu
    replied
    L-am schimbat si eu si am rezolvat problema.

    Leave a comment:


  • iulian8519
    replied
    exact asta am patit si eu... imi intrerupea doar cand era frig.. am fost la renault si mi-au schimbat regulatorul de presiune de pe pompa si nu am mai avut probleme...

    stie cineva cata motorina trebuie sa scoata loganul pe retur si in cat timp??
    Last edited by iulian8519; 1 March 2013, 13:22. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • nutzzu
    replied
    Pt "ionut.c": ma poti ajuta cu o poza unde e amplasat regulatorul de presiune?Am aceleasi simptome,as incerca sa-l curat ,sau sa il sachimb daca nu este alta varianta.
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Din pacate nu prea ai ce sa ii faci decat sa o inlocuiesti cu alta noua, originala.

    Leave a comment:


  • valli
    replied
    Pana la urma cum ramane cu supapa IMV? Se poate repara ca sa dispara aceste trepidatii la relantiu sau singura solutie este cumpararea alteia noi?

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Am o rugaminte la tine: dupa ce faci cateva sute de km, poate vine si geruletul, sa revii cu impresii despre aceasta interventie, e posibil sa fie ameliorat mersul intrerupt - temporar...
    Am aceleasi simptome, care se manifesta aleatoriu.
    Cand are niste spasme de zici ca e gata sa se opreasca si apoi - rapid, urca turatia brusc pe la 1000.
    Iar alteori toarce asa de frumos de-ti vine sa dormi in masina

    Leave a comment:


  • ionut.c
    replied
    in week-end am purjat filtrul de motorina (curatel!) si apoi am dat jos supapa, am curatat-o, suflat-o, am sters-o,a m curatat si mufa si, surpriza, nu mai intrerupe !!!

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Originally posted by ionut.c View Post
    pam-pam! hai ca am si eu o problema: de curand am observat o mica intrerupere la relanti ca si cum s-ar ineca, indiferent daca motorul este rece sau cald, turometrul insa nu zice nimic. In rest troaca porneste normal si trage bine, filtrul de motorina inca nu l-am schimbat, are vreo 10ooo, motorina doar de la mol si omv.
    Care ar putea fi cauza? trocariciul are aproape 71oookm si e la mine de la inceputul lui august... doar ce i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei; e pe lista filtrul de motorina!
    din ce am citit ar putea fi supapa IMV. !!?
    cum as putea verifica daca este supapa IMV defecta?
    IMV'ul(regulatorul de presiune) se poate depista daca este defect numai printr'o diagnoza corecta plus citirea datelor de la motor in timp real.

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    daca ai filtrul demotorina pe lista de cumparaturi, sa iei unul original, preferabil de la reprezentanta Dacia-Renault, dar nu service-uri agreate. freferabil Delphi, daca nu Renault, exclus Mann sau orice altceva.

    Leave a comment:


  • ionut.c
    replied
    pam-pam! hai ca am si eu o problema: de curand am observat o mica intrerupere la relanti ca si cum s-ar ineca, indiferent daca motorul este rece sau cald, turometrul insa nu zice nimic. In rest troaca porneste normal si trage bine, filtrul de motorina inca nu l-am schimbat, are vreo 10ooo, motorina doar de la mol si omv.
    Care ar putea fi cauza? trocariciul are aproape 71oookm si e la mine de la inceputul lui august... doar ce i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei; e pe lista filtrul de motorina!
    din ce am citit ar putea fi supapa IMV. !!?
    cum as putea verifica daca este supapa IMV defecta?

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Cum se face aceasta operatiune?

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Originally posted by meggeo82 View Post
    cum? pe varianta de fabrica, nu se poate crea presiune in pompa, decit accelerind motorul, ceeace duce la marirea turatiei, si atunci cum mai vede testerul presiunea la relanti cind masina e accelerata? probabil te refereai la leak detection sau accelerari aiurea doar din tester. nu sunt relevante...
    Nu ma intereseaza presiunea din turatie atat de tare cat presiunea la relanti sa fie stabila la maxim 232 bari. Atunci motorul funtioneaza corect.
    Originally posted by meggeo82 View Post
    pina nu functioneaza pompa (ca fier, ma refer) corect, nu o sa remedieze cauza doar din tester.. sorry!
    Da asa'i, este corect ceea ce spui insa cunosc cazuri in care pe motor pompa e noua si regulatorul are o mica oscilatie de presiune.(regulator nou) Facand'ui acestsa operatiune din testerul motorul si'a revenit din acea oscilatie de presiune. Dupa cum am spus nu intotdeauna sunt sanse sa isi revina insa merita incercat inante sa arunci banii aiurea.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google