Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by valli View Post
    Pe langa deranjul ca intrerupe la relantiu, exista posibilitate sa afecteze cu ceva motorul aceasta intrerupere? ma refer la injectoare, pompa de injectie, motor ?
    Daca nu vine aer pe conducte la injectoare, atunci nu are cu ce sa le afecteze.

    Comment


    • #17
      La ce filtru se refera ? cel de motorina ?
      Ex Logan kissfm ,Renault Symbol Thalia 1.2 16 v

      Comment


      • #18
        dar ce ziceti ca la mine moare la relanti, merge in relanti 1-2 min si apoi se opreste brusc... oare de la ce?

        Comment


        • #19
          Cel mai probabil vine aer pe instalatie si de aceea se opreste. Dar nu mai bine mergeti si faceti o diagnoza ? Asa ai sanse mult mai mari sa iti dai seama exact care este cauza.

          Comment


          • #20
            Pai si daca vine aer cu ce sa afecteze injectoarele? E ca si cum ramai fara combustibil.

            Comment


            • #21
              Normal ca le afecteaza, daca vine aer pe conducta se blocheaza supapele de retur si nu it mai porneste in veci.

              Comment


              • #22
                la mine am observat in timp ce merge motorul ceva bule de aer pe unul din furtune dar nu stiu care este exact turul si care e returul.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by valli View Post
                  Aceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie
                  cel mai ieftin am gasit la noi(Oradea)la 290Ron

                  Originally posted by balanel View Post
                  Nu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
                  am incercat si eu sa curat acel filtru dar in primul rind nu a fost murdar(va dati seama daca acel filtru se murdareste ,ce-i in pompa)si lam suflat cu compresorul dar nu am rezolvat nimic.

                  Originally posted by balanel View Post
                  Dar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.

                  Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
                  La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
                  credema ca eu am schimbat supapa IMV pe marginea drumului.am primit piesa inprumut de la un coleg dar nu am fost siguri ca functioneaza din cauza ca era de pe o pompa E3 iar eu am motor E4.e bine de stiut ca functioneaza si fara tester.a pornit un pic mai greu si am avut relantiu mic la inceput dar sia dat drumul dupa 8-10km in oras
                  Last edited by csabi78; 28 October 2010, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
                    tema, ideea si morala este banii
                    banii este fericire restu' tot e amagire

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ngrazvan View Post
                      eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
                      De cand ai schimbat regulatorul de presiune mai ai bule de aer pe conducte _

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ngrazvan View Post
                        eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
                        Intr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ady24 View Post
                          Intr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.
                          Deci teoretic trebuie sa i se stearga si eroarea ? nu merge doar sa fie schimbata si gata? asta insemna ca numai intr-un service se poate face.

                          Comment


                          • #28
                            Nu neaparat in service, eroare o poti sterge la oricine are un laptop si DDT2000 instalat si o interfata OBD.
                            Chiar si in timisoara sunt destui colegi de pe forum care te pot ajuta.

                            Comment


                            • #29
                              sal si eu am aceiasi problema la rece mici fluctuatii de turatie simtite doar daca esti atent,in fine intrebarea mea e daca nu se schimba regulatorul de presiune fluctuatiile vor fi mai mari trepidatii mai mare? ar influenta negativ restul componentelor de la motor cu cv ? astept un rasp.va multumesc

                              Comment


                              • #30
                                Regulatorul de presiune are ca un fel de sita care se mai infunda cu impuritati din combustibil, Se mai poate curata in solutii speciale si suflat la compresor. Cateodata se mzi desfunda, dar de cele mai multe ori necesita schimbarea acestuai cu altul. Pretul uni regulator difera de la magazin la magazin, fiind cuprins undeva intre 350 ron si 500 ron.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google