Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dias02 View Post
    Am aplicat metoda lui meggeo82 pe A1 si surpriza nu a mai facut, testat 3 zile in Bucuresti in aglomeratie mare. Poate era ceva infundat pe acolo...
    Ti-a mai intrerupt la relantiu de cand ai facut testul lui meggeo82, si eventual te rog sa descrii mai amanuntit cum ai facut testul.

    Comment


    • #47
      va salut dragi colegi am si eu un logan 1,5dci 70cp si nu iii dau de cap cu intreruperea la relanti parca se accentueaza mai rau si la rece si la cald precizez ca masina are360000mii si nu stiu ce sai mai fac.

      Comment


      • #48
        salutare tuturor
        Am si eu o problema cu dci-ul meu.de cand a inceput sa fie sub 0 grade,motorul merge intrerupt si vizibil la turometru timp pana se incalzeste motorul .mentionez ca reviziile sunt la zi si ca masina este din 2007 si are 86000 .astept raspunsuri si km fara probleme.

        Comment


        • #49
          cu bujiile cum stai ?:P
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #50
            fa-i o curatare la sistemul de injectie, dar totodata pune-i filtru de motorina cumparat de la reprezentanta Dacia-Renault. posibil sa ai mizerie. daca si dupa asta, tot la fel face, atunci pompa desfacuta complet ca iti baga pilitura.

            Comment


            • #51
              sunt verificate.sunt ok

              Comment


              • #52
                Salutare.
                Am avut si eu probleme cu pornirea si oprirea motorului in mers. Le-am revolvat in felul urmator:
                -pompita de amorsare primea aer fals(am cumparat una noua)
                -regulator de presiune are o garnitura foarte mica care era ciupita..si cica din cauza aia nu porneste drept urmare am schimbato
                -si o bujie arsa
                Recomandare pe timp de iarna motorina cea mai scumpa(de la petrom am bagat de 2 luni si nu am mai avut nici o problema)

                Comment


                • #53
                  Ziua buna! Am si eu o problema asemanatoare, la relanti si la turatii de pana in 2000 de ture masina intrerupe, se simte parca nu ii vine motorina, in rest merge bine, porneste..
                  In urma cu 1 saptamana am facut revizia la 70000 km, am schimbat filtrul de motorina si se vedeau bule de aer pe furtune. acum nu se vede nimic si merge intrerupt. Idei..sugestii?
                  Last edited by 77sky; 29 March 2012, 22:21.

                  Comment


                  • #54
                    intrerupe rau in mers

                    salutare, nu ma luati tare ca sunt nou la volan si nepriceput la masini...

                    am un logan 1.5 dci din 2005, 160.000 km,

                    masina porneste fara nici-o problema in schimb dupa ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare incepe sa mearga intrerupt, si asta numai daca o mentin a 2-a , a 3-a la turatii constante intre 1500-2500 rpm daca o turez mai tare numai intrerupe.

                    astazi am fost sa-i schimb ulei filtre, etc...., si mi-au pus si testerul pe ea... la tester datea ceva legat de presiune oscilanta, nu stiu sa va spun exact da nenea ala cu testerul mi-a spus ca trebuie sa stea undeva la 230 parca la relanti si mi-a aratat pe tester cum la mine crestea la 290 ba scadea la 170 sau ceva de genul, la un moment dat a turat-o mai tare si a urcat rau la ceva gen 700 si odata brusc a scazut la 7, nenea a zis ca se opreste da nu s-a oprit..... in fine, mi-a spus sa ma uit la regulatoarul de presiune sa-i curat sita si sa mi-a mai aratat un surub pe pompa a zis sa-l desfac si sa ma uit ca in cap are un oring si poate-i fisurat..... am curatat regulatorul si am schimbat si oringul care intr-adevar era fisurat.... din pacate masina merge la fel...

                    any ideeas?????

                    multam fain si scuze de exprimare da chiar nu ma pricep si nici nu am retinut exact ce zicea nenea ala acolo.

                    Comment


                    • #55
                      Salutare, e o mare problema cu acel regulator de presiune. In mod normal nu ai cum sa il cureti ,ci doar sa ii schimbi acel oring, in rest fizic nu prea poti sa ii faci mai nimic. Insa se poate incerca o anumita chestiune cu testerul sa poti baga presiune maxima in pompa si in acest mod fortezi si regulatorul de presiune. Sunt cazuri in care isi revine insa pana nu incerc nu incerc personal ce verdict sa iti dau.

                      Comment


                      • #56
                        Insa se poate incerca o anumita chestiune cu testerul sa poti baga presiune maxima in pompa si in acest mod fortezi si regulatorul de presiune.
                        cum? pe varianta de fabrica, nu se poate crea presiune in pompa, decit accelerind motorul, ceeace duce la marirea turatiei, si atunci cum mai vede testerul presiunea la relanti cind masina e accelerata? probabil te refereai la leak detection sau accelerari aiurea doar din tester. nu sunt relevante...
                        pe electric e altceva, dar sigur nu are modificarea facuta.
                        deci,filtru si POMPA!!!! (data jos, desfacuta pina la ultima piesa si remediate eventualele neplaceri)
                        pina nu functioneaza pompa (ca fier, ma refer) corect, nu o sa remedieze cauza doar din tester.. sorry!
                        in primul rind trebuie sa aiba filtru original pe ea, apoi daca are in regula partea de joasa, ceeace ma indoiesc, la fel partea de inalta, si abia dupa toate astea sa se joace cu testerul pe ea.
                        Last edited by meggeo82; 8 October 2012, 21:49.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by meggeo82 View Post
                          cum? pe varianta de fabrica, nu se poate crea presiune in pompa, decit accelerind motorul, ceeace duce la marirea turatiei, si atunci cum mai vede testerul presiunea la relanti cind masina e accelerata? probabil te refereai la leak detection sau accelerari aiurea doar din tester. nu sunt relevante...
                          Nu ma intereseaza presiunea din turatie atat de tare cat presiunea la relanti sa fie stabila la maxim 232 bari. Atunci motorul funtioneaza corect.
                          Originally posted by meggeo82 View Post
                          pina nu functioneaza pompa (ca fier, ma refer) corect, nu o sa remedieze cauza doar din tester.. sorry!
                          Da asa'i, este corect ceea ce spui insa cunosc cazuri in care pe motor pompa e noua si regulatorul are o mica oscilatie de presiune.(regulator nou) Facand'ui acestsa operatiune din testerul motorul si'a revenit din acea oscilatie de presiune. Dupa cum am spus nu intotdeauna sunt sanse sa isi revina insa merita incercat inante sa arunci banii aiurea.

                          Comment


                          • #58
                            Cum se face aceasta operatiune?
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #59
                              pam-pam! hai ca am si eu o problema: de curand am observat o mica intrerupere la relanti ca si cum s-ar ineca, indiferent daca motorul este rece sau cald, turometrul insa nu zice nimic. In rest troaca porneste normal si trage bine, filtrul de motorina inca nu l-am schimbat, are vreo 10ooo, motorina doar de la mol si omv.
                              Care ar putea fi cauza? trocariciul are aproape 71oookm si e la mine de la inceputul lui august... doar ce i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei; e pe lista filtrul de motorina!
                              din ce am citit ar putea fi supapa IMV. !!?
                              cum as putea verifica daca este supapa IMV defecta?

                              Comment


                              • #60
                                daca ai filtrul demotorina pe lista de cumparaturi, sa iei unul original, preferabil de la reprezentanta Dacia-Renault, dar nu service-uri agreate. freferabil Delphi, daca nu Renault, exclus Mann sau orice altceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google