Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ady24 View Post
    Regulatorul de presiune are ca un fel de sita care se mai infunda cu impuritati din combustibil, Se mai poate curata in solutii speciale si suflat la compresor. Cateodata se mzi desfunda, dar de cele mai multe ori necesita schimbarea acestuai cu altul. Pretul uni regulator difera de la magazin la magazin, fiind cuprins undeva intre 350 ron si 500 ron.
    Cu ce fel de solutie putem incerca sa curatam sita acestui regulator de presiune? Solutia de curatat carburatoare o fi buna? A mai incercat cineva sa-l curete si sa reuseasca astfel sa scape de aceste fluctuatii la relantiu?

    Comment


    • #32
      nu stiu daca solutia este neaparat curatarea sitei. eu am schimbat regulatorul pentru aceeasi problema si sita era perfect curata
      tema, ideea si morala este banii
      banii este fericire restu' tot e amagire

      Comment


      • #33
        E buna si solutia aceea, dar daca este stricat bobina din interior, atunci chiar nu mai ai ce sa ii faci decat sa il schimbi.

        Comment


        • #34
          Cu acceasi problema ma confrunt si eu. Intreruperile la ralanti, cu motorul rece sunt din ce in ce mai palpabile. Inainte erau ff scurte dar acum sunt mai puternice si in plus se vad si pe turometru.
          La sfarsitul lui noiembrie, inainte sa iasa masina din garantie am fost la service unde aveam garantia. Au verificat daca sunt erori in calc masinii si au verificat starea injectoarelor (cu borcanase), no problem.
          Nu imi aduc aminte sa fi sesizat in acea perioada fenomenul de intrerupere la ralanti, dupa cum nici la service nu au vazut nimic.
          Astept sa se mai incalzeasca afara si intre timp poate mai aflu ceva de la colegii mei de forum.
          Va doresc cat mai multi km fara nici o problema .

          Comment


          • #35
            problema asta o am si , dar la mine sta normal la 800 , scade dintr-o data la 500 si urca la o mie intr-o secunda si ma enerveaza ca face atat cu motoru rece cat si cu motoru cald

            Comment


            • #36
              Mai mult ca sigur aveti probleme cu IMV-ul (regulatorul de presiune).
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #37
                Si eu am avut aceeasi problema ,in ultimul timp se oprea motorul la relanti.
                Am schimbat regulatorul de presiune si s-a rezolvat.
                Pentru cine vrea regulator nou original delphi,am eu. 0747665756
                1.6 16V

                Comment


                • #38
                  salut
                  Aceeasi problema o am si eu de putin timp, intrerupe la relanti (sesizabil doar daca esti foarte atent plus acul de la turometru), iar la prima pornire de obicei dimineata (si nu este iarna) trebuie sa tin la automat mai mult decat de obicei dar nu mereu, la o pornire a trebui sa tin la automat pana mi-a invarit electromotorul de vreo 5-6 ori iar daca tineam mai mult si nu pornea cred ca murea motorul (acum fiecare stie cum porneste masina lui si cat tine la automat), am fost in service, verificat baterie - e buna, verificat bujii - sunt bune, pus pe tester apare o defectiune pe nu stiu unde (zice tipu') si imi arata pe monitor "calculatorul are setat 230 (nu stiu ce k nu am fost atent ce scria acolo) si cand aparea acele intreruperi varia, a scazut si pana la 148 ca nu primeste destul combustibil ( si din cauza asta intreupe la relanti, daca ajunge sa scada sub 100 ti se opreste motorul si cand stai la un stop - citez pe tipu' cu testerul) concluzia a fost ca trebuie schimbat regulatorul de debit carburant. Intrebat cat costa primit raspuns rapid si prompt vreo 600 ron (Iatsa Campina). In prealabil am schimbat si filtrul de motorina cu toate ca nu facusem cu el 20.000 km sa nu contina impuritati dar degeaba, era curat. S-a incercat sa se desfaca senzorul de pe el si se invartea in gol, scos cu forta altfel nu mai mergea - rupt filetul de plastic, deci schimbat si senzorul pana la urma.
                  Concluzia trasa de cei de la service ar fi ca datorita aditivilor din motorina ca sa nu inghete s-a dus regulatorul de debit carburant.

                  Comment


                  • #39
                    shellpitic
                    acel regulator,maxim se poate ancrasa din cauza motorinei pline de impuritati si implicit a filtrului prost,dar nu se arde decit odata cu calculatorul.
                    e alimentat si totodata si comandat direct de calculator
                    intreaba-i pe acei specialisti de k...., cum functioneaza regulatorul de preiune, zis de fapt actuator, si pe electric si pe mecanic,astfel:
                    I-a vezi iti spun ceva de:
                    pompa,rampa, injectoare,timpi de deschidere nr de injectii pe o ardere, presiune din rampa in acest timp transmisa la calc de senzorul de presiune din rampa,corelarea presiunii din momentul respectiv cu informatia cit apesi acceleratia, plus mult mai multe, dar nu stam sa facem povesti, si deca toate astea cumulate dau o tensiune variabila la actuator,facindu-l sa se comporte pina la urma ca un robinet ordinar, pt a mentine o presiune constanta in rampa si implicit in injectoare, in functie de "cerintele" talpii.

                    Te-am plictisit?

                    Ei daca primesti un raspuns de genul, atunci spunele sa-ti spele cu compresorul si motorina acel actuator.(se scoate arcul conic,bila cilindrica si il suflii cum ti-am spus)

                    E 350RON unul nou si nu se merita

                    SUCCES, si sa ne tii la curent
                    Last edited by meggeo82; 12 May 2011, 09:52.

                    Comment


                    • #40
                      De curand am observat o mica intrerupere la relanti (trebuie sa fi foarte atent) chiar daca motorul este rece sau cald. Precizez ca nu se misca turometrul. Intreruperea nu o are mereu, dar cand o apuca face la un interval de cam 8-9 secunde ca si cum s-ar ineca... In rest masina porneste normal si trage bine, filtrul de motorina schimbat recent. Care ar putea fi cauza?

                      Comment


                      • #41
                        Probabil trage aer pe la filtru. Verifica toate furtunele de intrare si iesire sa fie etanse. Eventual inainte de para de amorsare pune o supapa unisens, face minuni.

                        Comment


                        • #42
                          du-o la 120-130 tine-o asa citeva secunde dupa care calc-o brusc si du-o la 170. vezi ce zice.

                          Comment


                          • #43
                            Va pot oferi regulatoare de presiune originale Delphi noi la doar 200 lei.
                            Tel.0747665756
                            1.6 16V

                            Comment


                            • #44
                              Am aplicat metoda lui meggeo82 pe A1 si surpriza nu a mai facut, testat 3 zile in Bucuresti in aglomeratie mare. Poate era ceva infundat pe acolo...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by meggeo82 View Post
                                du-o la 120-130 tine-o asa citeva secunde dupa care calc-o brusc si du-o la 170. vezi ce zice.
                                Deci spui ca de la 120-130 km/h sa-i dam pana la 170 km/h ? Sper sa pot sa-i pot da atat, sincer am incercat 150-160, mai mult nu cred ca poate loganul meu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google