Originally posted by valli
View Post
Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp
Collapse
X
-
cel mai ieftin am gasit la noi(Oradea)la 290RonOriginally posted by valli View PostAceasi problema o am si eu, stie cineva cat costa supapa sau regulatorul ala de presiune, masina mea a iesit din garantie
am incercat si eu sa curat acel filtru dar in primul rind nu a fost murdar(va dati seama daca acel filtru se murdareste ,ce-i in pompa)si lam suflat cu compresorul dar nu am rezolvat nimic.Originally posted by balanel View PostNu cred ca trabuie schimbat, incercati mai intai sa curatati filtrul acela fin cu CarbCleaner. La mine asta a rezolvat problema, pentru un an de zile. Acum a aparut iar simptomul, si il voi curata din nou. Cauza - motorina proasta.
credema ca eu am schimbat supapa IMV pe marginea drumului.am primit piesa inprumut de la un coleg dar nu am fost siguri ca functioneaza din cauza ca era de pe o pompa E3 iar eu am motor E4.e bine de stiut ca functioneaza si fara tester.a pornit un pic mai greu si am avut relantiu mic la inceput dar sia dat drumul dupa 8-10km in orasOriginally posted by balanel View PostDar nu incercati voi sa il curatati, ci la service.
Eu am incercat azi in zadar, si am tot felul de scule. Pur si simplu nu ai loc sa ajungi la suruburi. Am reusit sa ajung doar la cel din fata, care oricum nu s-a desfacut, cred ca am uzat si capul surubului.
La cel din spate e imposibil sa ajungi. Am scos toate firele din zona, furtunele de motorina, degeaba.
Comment
-
eu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultatetema, ideea si morala este banii
banii este fericire restu' tot e amagire
Comment
-
De cand ai schimbat regulatorul de presiune mai ai bule de aer pe conducte _Originally posted by ngrazvan View Posteu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Comment
-
Intr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.Originally posted by ngrazvan View Posteu am schimbat regulatorul si problema a disparut imediat. daca inainte sa il schimb aveam o fluctuatie de 100-150 rpm pe tester, dupa inlocuire fluctuatia era de 5 rpm. se poate inlocui si fara tester cu acelesi rezultate
Comment
-
Deci teoretic trebuie sa i se stearga si eroarea ? nu merge doar sa fie schimbata si gata? asta insemna ca numai intr-un service se poate face.Originally posted by ady24 View PostIntr'adevar merge inlocuit chiar daca nu o pui dupa aceea pe tester, insa problema s'ar putea sa reapara, datorita ca in ecu este stocata eroarea de la regulatorul anterior care era defect. Si de aceea se recomanda stergerea erorii din ecu la fiecare inlocuire a oricarui senzor.
Comment
-
sal si eu am aceiasi problema la rece mici fluctuatii de turatie simtite doar daca esti atent,in fine intrebarea mea e daca nu se schimba regulatorul de presiune fluctuatiile vor fi mai mari trepidatii mai mare? ar influenta negativ restul componentelor de la motor cu cv ? astept un rasp.va multumesc
Comment
-
Regulatorul de presiune are ca un fel de sita care se mai infunda cu impuritati din combustibil, Se mai poate curata in solutii speciale si suflat la compresor. Cateodata se mzi desfunda, dar de cele mai multe ori necesita schimbarea acestuai cu altul. Pretul uni regulator difera de la magazin la magazin, fiind cuprins undeva intre 350 ron si 500 ron.
Comment






Comment