Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O piesa mica care vn exact sub pompa ,i cap am zis are o mufa in partea de jos are un filet cu o gaura pe mijloc exact in capul filetului,nu-mi merge acum apratu foto ca faceam o poza.

    Comment


    • #17
      Cred ca e vorba de senzorul de presiune de pe rampa comuna. Daca era defect, dadea calculatorului informatie gresita in ceeace priveste presiune din rampa.

      Comment


      • #18
        La service la reprezentanta ma refer se masoara toate presiunile cind dai la automat,in relantiu si in turatie,la citi volti scade bateria cind dai la automat si multe altele nu are cum sa nu gaseasca defectul,iar din ce spui tu ar fi regulatorul de presiune si tot pe tester se vede daca lucreaza in parametri trebuie sa-i apara erori in uce,deci un tester care are interfata de la reno nu ce au multi luate de pe internet ca sa faca bani cu ele te baga in ceata de schimbi vrute si nevrute pe la masina.

        Comment


        • #19
          Regulatorul de presiune nu e, ca stiu eu sigur unde e si cum arata exact, creca senzorul de presiune sigur,ei au denumirile lor prin service,probabil de aia nici nu am inteles eu exact,precizez ca e un service bun de aici din p neamt nui service de coltul blocului, si ingineru a zis ca nu mereu da pe tester defectiunea asta.

          Mihai in primul rand testu a fost facut doar cu contactul pus,motorul nu pornea,deci nu avea cum sa masoare parametri in turatie, relanti,oricum nici inainte nici dupa nu avem nimic aprins in bord vreun martor ceva si nici acum, merge perfect.
          Last edited by vladoi; 28 September 2011, 21:19. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Salut si scuze pentru intirziere dar am fost plect din localitate,daca merge perfect bafta tie si km.citi mai multi,dar cind ai tu timp fa o poza la dracovenia aia de care spui ca nu-mi dau seama si sunt curios ca a mea n-are.sanatate maxima...

            Comment


            • #21
              Hai ca o sa fac o poza zilele astea pana la urma.

              Am ceva probleme si cu regulatorul niste mici fluctuatii dimmineta la rece in special iarna,doar atat in rest nimic si asata de anul trecut,posibil sa-mi afecteze pornirea in timp adica sa mi-o ia mai greu s-au deloc din cauza asta,cred ca am sa-l dau jos sa-l suflu cu aer poate il curat.

              Despre imv este vorba ca sa fiu mai inteles.
              Last edited by vladoi; 1 October 2011, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                am un logan dci 70 cai 120 000km schimbat injectoare ,dupa 20 000 km gata nu mai porneste ,schimbat filtre timp motorina rom petrol,ciudat ca o luna facea figuri pornea la prima cheie ,dupa ce l am impins pornea la prima cheie iara acum nu mai vrea nici impins

                Comment


                • #23
                  fa cumva s-o pornesti , eventual incearca si cu spray si dupa ce ai pornit-o verifica returul la injectoare. daca sta pornita bineinteles. daca nu porneste deloc verifica pompa. bineinteles ca pot fi mult mai multe cauze dar pentru inceput fa-i astea.

                  Comment


                  • #24
                    pompa cum o verific,returul ,sunt furtunasele de cauciuc?

                    Comment


                    • #25
                      pompa nu are furtunase de cauciuc,daca la ea te refereai.in fine, desfa partea de inalta, ca sa nu mai desfaci distributia, iar acolo cele doua bile cilindrice mari trebuie sa fie impecabile,acel luciu de pe ele sa nu aiba nici o zgirietura, altfel inseamna pilitura, mai departe desfaci cele doua supape unisens (piulitele cu torx) si le cureti, dar mare atentie la arculetul acela mic si subtire cit firul de par.dupa care montezi si o sa ai presiune automat si injectie, deci si pornire.asta daca ai injectoare bune si compreise buna.
                      acestea sunt defectele uzuale,nu singurele legate de pornire. cu pornitul sunt foarte multe cauze.
                      multumit?
                      spor la treaba!

                      Comment


                      • #26
                        da multumit ,dar vreau sa zic ca aseara iin timp ce aveam cu a 5 ,era cam 130 km la ora mi s a aprins martorul de apa care stiu ca semnalizeaza defectiune injectoare ,mai are rost sa fac ce ai zis ,astept sa mi dai sfaturi,desi injectoarele schimbate nu au durat 20000km .asta dupa ce smecherul care mi le a schimbat a zis ca pompa nu are spam ,nu stiu ce sa ii mai fac ,sa bag iara bani daca i as avea ,multumesc meggeo 82

                        Comment


                        • #27
                          trebuie desfacuta pompa neaparat si vazut cum se prezinta, inainte de a mai reconditiona injectoarele. altfel risti sa bagi bani aiurea si sa pice iar in cateva mii sau zeci de mii de km.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #28
                            am luat proba in prezenta celui care mi a adus injectoarele de motorina cica nu are spam da s au dus de la aditivii din motorina ,si a zis sa nu mblu la pompa ca nu mai pot pune la loc ,si mi a cerut 16 milioane pe ele ,ma gindeam nu se pot curata fara atitia bani ,cica po,pa nu baga spam dupa ce a luat proba , nu m ai stii pe cine sa crezi ,desi am 120000km le am sch,imbat la 96 000 inj ,prin brasov nu gasesc pe cineva sa le deblocheze un nr de telefon ,multumesc zeegermans ,meggeo2

                            Comment


                            • #29
                              tataru
                              daca crezi ca te pot ajuta, poftim:0767396154-geo.

                              Comment


                              • #30
                                supapa unisens pe tur

                                Dupa chinuri de 2 luni cu pornirea la rece ,un vechi prieten mi-a gasit solutia: a vazut un dci remediat in uzina:

                                Upgrade: supapa unisens (24 ron) montata pe tur; intr-adevar cand nu pornea ambitionul meu nu avea motorina pe tur (in ultima luna am facut muschi dand la para sau impingand rabla); acum supapa respectiva ii tine furtunul ala plin cu motorina tot timpul si pleaca la sfert.

                                pacient: ambition 2007 euro4 ,1.5dci ,99.000km ,revizii la 10.000km cu piese de origine si motorina omv/rompetrol fara pilitura sau injectoare/bujii defecte.

                                Bafta
                                Liviu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google