Injectoare 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoare 1.5 Dci

    Salut.am si eu o problema.de ceva timp incoace nu imi mai porneste masina la cheie,am un logan 1.5 dci.din pacate am fost in service si am inteles de acolo ca vor face o inspectie si ca nu voi primi garantie(am pus motorina de la camionagii).tata a desfacut masina si a spus ca este problema doar cu un injector si ca nu prezenta urme de uzura, ci era doar negru de fum(adik trebuie curatat).unde pot sa gasesc si eu pe cienva care sa imi curete injectoarele(asta sa fie problema?! Are doar 44 de mii km) .eu sunt din calarasi si acolo nu se poate...ms

  • #2
    SI nu este rugina p langa injector, sa nu fie duse injectoarele.

    LE: Daca mai bagi motorina de la tiristi o sa ramai fara injectoare.
    LE2: Un injector ii in jur la 12 mil,
    2004 Dacia Logan 1.4MPi
    2006 Dacia Logan 1.5dCi
    2007 Opel Astra H 1.7CDTI

    Comment


    • #3
      Toata viata mam ferit de motorina mulsa daca o iei la 27.000 30.000
      chiar nu se merita,economisesti pt o vreme ceva banuti dar apoi ii bagi in injectoare,pompa injectie etc
      sigpic

      Comment


      • #4
        Pai am inteles de al el ca nu era rugina ,ca era doar unu acoperit si ca ala bate usor....sau ceva de genu...p.s. motorina a luam cu 20 mii si nu cred ca era ea de vina ci mai degraba bidoanele in care o luam.

        Comment


        • #5
          Mai ales daca are "spam", trebuie schimbata toata instalatia de motorina prin, injector, pompa de injectie, filtru motorina, rezervor, furtunasele de la rezervor pana la filtru de motorina etc etc.

          LE: Saptamana trecuta am schimbat la un dci cu spam in rezervor.
          LE2: Reparatia la costat in jur la 8.000 ron (la reprezentanta DACIA)
          Last edited by Tudor_cj; 22 April 2008, 21:16.
          2004 Dacia Logan 1.4MPi
          2006 Dacia Logan 1.5dCi
          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

          Comment


          • #6
            Originally posted by jinx22 View Post
            Pai am inteles de al el ca nu era rugina ,ca era doar unu acoperit si ca ala bate usor....sau ceva de genu...p.s. motorina a luam cu 20 mii si nu cred ca era ea de vina ci mai degraba bidoanele in care o luam.
            Poate era motorina amestecata cu apa, si cand prinde injectorul apa se blocheaza injectorul.
            Daca o ajuns la pompa de injectie apa tre schimbata cat mai repede sa nu ajunga spam in rezervor.
            2004 Dacia Logan 1.4MPi
            2006 Dacia Logan 1.5dCi
            2007 Opel Astra H 1.7CDTI

            Comment


            • #7
              Tudor_cj poate te referi la span si nu la spam.
              Span(shpan)=Aşchie provenită din prelucrarea la strung, la freză a metalelor, a lemnului etc...

              Comment


              • #8
                Da shpan, sunt gen aschii de la pompa de injectie cand este apa (pilitura de fier).
                2004 Dacia Logan 1.4MPi
                2006 Dacia Logan 1.5dCi
                2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                Comment


                • #9
                  N-are nici o treaba apa din motorina cu pilitura, s-a discutat mai demult de la ce se forma pilitura ...

                  Comment


                  • #10
                    Pilitura se formeaza de la pompa de injectie cand numai are ungere.
                    2004 Dacia Logan 1.4MPi
                    2006 Dacia Logan 1.5dCi
                    2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                    Comment


                    • #11
                      am schimbat injectoarele,a pornit da acuma nu mai pornetse iara,ce poate fi?
                      God is my copilot

                      Comment


                      • #12
                        De ce crezi ca nu porneste din cauza injectoarelor. Pot fi o multime de alte probleme. Dute si fa-i o diagnoza pe calculator costa doar 30 lei si acolo o sa vezi exact ce se intampla mai ales daca e vre-un injector defect.

                        Comment


                        • #13
                          am si eu un mcv diesel cu care stau prin servisuri de ceva vreme din cauza injectoarelor!!!
                          oricum nu o sa recunoasca producatorul si nici cei din servisurile autorizate ca sunt ei de vina si dau vine pe matorina proasta. pilitura care sa gasit la mine in injectoare nu era din matorina ci din pompa de inalta presiune (turbina cum spun unii ) care e de calitate proasta , pentru ca o patesc din ce in ce mai multi. ar trebui sa intervina producatorul ca in alte tari sa vada care este problema ....

                          servisurile autorizate nu stiu decit sa schimbe tot incepand cu conducte si pana la injectoare preturile pieselor sunt mult mai mari decat in magazine si pt un injector dus ,trebuie sa pregatesti in jur de 8500 lei noi (85 mil. ), suntem luati cam de prosti, ar trebui sesizata protectia consumatorului pentru ca daca sunt asa multi care se plang de aceasta problema este de vina producatorul si nu motorina care pana la urma camionagii tot din statii o ia tot e4 sau e5 este deci tot ce luam si noi.
                          Last edited by costvr; 27 June 2009, 09:57. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            NU am spuso pana acum pentru ca era un secret... problema nu este nici pompa de injectie nici injectoarele... problema este pe parte electrica si soft... (adica tensiunea de alimentare pe parte de injectie este mult prea mare)... metoda service este de a schimba tot... din pacate nu este o rezolvare definitiva ci doar provizorie... dasta si intrebare "DE CE TOATE MODELELE RENAULT CARE SUNT ECHIPATE CU ACELASI MOTOR NU AU PROBLEME!!!???"

                            Comment


                            • #15
                              Sunt cu probleme si "MODELELE RENAULT CARE SUNT ECHIPATE CU ACELASI MOTOR", cunosc mai multe cazuri de clio, symbol si megane 1.5dci 65, 80 si 85PS , care au avut aceasta problema cu injectia. Parerea mea este ca pompa de inalta presiune este cauza, ea produce acea pilitura care blocheaza/infunda injectoarele, intre pompa si injectoare nu exista filtru, iar pilitura (spanul) gasita in rezervor, conducte respectiv filtru este bagata pe retur in rezervor, de unde isi reia circuitul odata cu carburantul. de aceea se inlocuieste tot: injectoare, pompa, conducte, filtru, rezervor!
                              Last edited by raduSB; 27 June 2009, 14:05.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google