Originally posted by Fyrestarter
View Post
Schimbare Chiulasa+axa
Collapse
X
-
Pentru acest gen de probleme,am modificat un pic o sonda defecta,prin sudarea unui stut pe aceasta si conectarea unui furtun antipetrol cu manometru mecanic in capat.Se demonteaza sonda originala,se monteaza sonda modificata(gaurita,fara membrana),cu furtun si manometru,se porneste motorul se incalzeste la regim termic si se citesc valorile indicate de manometrul mecanic.Functie de presiunile indicate se adopta masura fireasca.Presiune corecta -se inlocuieste monocontactul(sonda de ulei).Presiune sub 0,35bari(la benzina)si 0,7bari la diesel- inseamna ca acesta sonda este buna si problema este in circuitul sistemului de ungere. Sincer,nu-mi amintesc unde este pozitionata supapa de scurtcircuitare(siguranta),care poate fi o posibila cauza(arcul acesteia).
-
Multumesc amandurora. Jumatatea de litru de motorina in ulei e pentru curatirea motorului, nu? Pompa de ulei cu care a inlocuit-o pe cealalta e noua. Unde citeste sonda presiunea? In baia de ulei sau chiulasa sau pe retur? Sau direct la iesirea din pompa?
Presiunea pe care sa o arate manometrul adica de 0,7 bari e la relanty, nu?
Comment
-
Ma refeream la faptul ca a mers atat cu masina cu becul aprins la ulei fara sa-i cada turbina (deci probabil ungere are. E logic rationamentul meu?). Si ma intrebam daca nu cumva e infundat traseul de ungere si daca e asa, unde e strangulat. Incercam sa-mi dau seama unde anume masoara sonda presiunea ca sa stie unde e infundat. Pe tur, pe retur, chiulasa, bloc motor... SARBATORI FERICITE ! ! ! ! SI FARA EVENIMENTE... NEDORITE...
Comment
-
Firestarter
e greu cind vrei sa le stii dintr-o data pe toate, dar fara suparare, mecanica presupune doua chestii mari: cunostinte foarte vaste(scuze de pleonasm dar vreau sa reiasa cit mai bine ideea) si inclinatie pentru asa ceva.
ori nu stii, ori stii si vrei doar sa te verifici, ori stii si vrei sa te distrezi putintel pe aici pe forum.
prea multe intrebari pline de detalii tehnice...in conditiile in care ai inceput posturile in acest topic ca oricine altcineva care nu cunoaste mecanica
tu stii mai bine...
"nicaieri" trbuia sa-l scrii cu majuscule si cu o mie de semnul exclamarii. parerea mea, daca intelegi ce vreau sa spun...Nu e infundat nicaieri!Daca era,stia-i demult,se gripa subansamblul respectiv.
Comment
-
Am asistat o data la segmentarea unui motor de dci si avand si eu aceeasi motorizare si cunoscand problemele pe care le are am fost direct interesat sa intreb cat mai multe.
Iar sa ma distrez cand aud cum imi bate axa nu prea imi vine. Problemele mele sunt cat se poate de reale iar prin acest topic incerc sa-i fac si pe altii care patesc ca mine sa se lamureasca. Multumesc
Comment







Comment