Schimbare Chiulasa+axa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Fyrestarter View Post
    Exact la asta ma refeream si eu... Sunt niste chichite, niste mici secrete, care sunt de fapt cea mai importanta parte a mecanicii. Pentru asta am deschis topicul. Multumesc pentru lamuriri.
    Mai am o 0Š6ntrebare... Am un prieten si are masina pe taxi. Tot de 70 de cai e motorul si ii palpaie becul la ulei. Motorul nu bate, nu are probleme la turbina (care cadea prima din lipsa de ungere sau lipsa presiune ulei) a reparat inlocuit simeringurile de la vibrochen, a schimbat pompa de ulei dar tot se aprinde becul la ulei cand se incalzeste motorul. Mecanicul vrea sa desfaca iar motorul sa vada care e problema iar prietenul meu e satul de mers la ghici. Care ar putea fi problema la el? Nu mai deschid inca un topic. Multumesc.
    Pentru acest gen de probleme,am modificat un pic o sonda defecta,prin sudarea unui stut pe aceasta si conectarea unui furtun antipetrol cu manometru mecanic in capat.Se demonteaza sonda originala,se monteaza sonda modificata(gaurita,fara membrana),cu furtun si manometru,se porneste motorul se incalzeste la regim termic si se citesc valorile indicate de manometrul mecanic.Functie de presiunile indicate se adopta masura fireasca.Presiune corecta -se inlocuieste monocontactul(sonda de ulei).Presiune sub 0,35bari(la benzina)si 0,7bari la diesel- inseamna ca acesta sonda este buna si problema este in circuitul sistemului de ungere. Sincer,nu-mi amintesc unde este pozitionata supapa de scurtcircuitare(siguranta),care poate fi o posibila cauza(arcul acesteia).

    Comment


    • #32
      Multumesc amandurora. Jumatatea de litru de motorina in ulei e pentru curatirea motorului, nu? Pompa de ulei cu care a inlocuit-o pe cealalta e noua. Unde citeste sonda presiunea? In baia de ulei sau chiulasa sau pe retur? Sau direct la iesirea din pompa?
      Presiunea pe care sa o arate manometrul adica de 0,7 bari e la relanty, nu?

      Comment


      • #33
        Sonda citeste presiunea din sistemul de ungere(vilbrochen,ax cu came si turbocompresor).Presiunea este considerata corespunzatoare daca la relanty,cu motorul in regim termic(90),valoarea este mai mare de 0,7(sub 0,7bari,se aprinde becul de avarie).

        Comment


        • #34
          Ma refeream la faptul ca a mers atat cu masina cu becul aprins la ulei fara sa-i cada turbina (deci probabil ungere are. E logic rationamentul meu?). Si ma intrebam daca nu cumva e infundat traseul de ungere si daca e asa, unde e strangulat. Incercam sa-mi dau seama unde anume masoara sonda presiunea ca sa stie unde e infundat. Pe tur, pe retur, chiulasa, bloc motor... SARBATORI FERICITE ! ! ! ! SI FARA EVENIMENTE... NEDORITE...

          Comment


          • #35
            Nu e infundat nicaieri!Daca era,stia-i demult,se gripa subansamblul respectiv.

            Comment


            • #36
              Firestarter

              e greu cind vrei sa le stii dintr-o data pe toate, dar fara suparare, mecanica presupune doua chestii mari: cunostinte foarte vaste(scuze de pleonasm dar vreau sa reiasa cit mai bine ideea) si inclinatie pentru asa ceva.
              ori nu stii, ori stii si vrei doar sa te verifici, ori stii si vrei sa te distrezi putintel pe aici pe forum.
              prea multe intrebari pline de detalii tehnice...in conditiile in care ai inceput posturile in acest topic ca oricine altcineva care nu cunoaste mecanica
              tu stii mai bine...

              Nu e infundat nicaieri!Daca era,stia-i demult,se gripa subansamblul respectiv.
              "nicaieri" trbuia sa-l scrii cu majuscule si cu o mie de semnul exclamarii. parerea mea, daca intelegi ce vreau sa spun...

              Comment


              • #37
                Am asistat o data la segmentarea unui motor de dci si avand si eu aceeasi motorizare si cunoscand problemele pe care le are am fost direct interesat sa intreb cat mai multe. Iar sa ma distrez cand aud cum imi bate axa nu prea imi vine. Problemele mele sunt cat se poate de reale iar prin acest topic incerc sa-i fac si pe altii care patesc ca mine sa se lamureasca. Multumesc

                Comment


                • #38
                  ok! curata capacul cu compresorul si benzina. un pistol de aer cu butoias, in care pui benzina. dar insista bine.

                  Comment


                  • #39
                    cine doreste autodata3.38 sa-mi de PM.
                    nu cred ca am voie sa postez linkul aici

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google