Cum conducem un dCi?
Collapse
X
-
cu 1-a si a 2-a mergi cum vrei si la relanti, celelalte trebuie schimbate mai sus, cu conditia ca motorul sa fie cald
-
Cam sus tr I si II.
Duse toate pana-n 2500 rpm e optim si pt consum si pt motor.
Leave a comment:
-
cred ca cel mai avantajos la consum si sa nu mergi subturat e sa schimbi a1a-a 2750; a2-a 2750-3000rpm ; a3-a 2500- 2800rpm; a4-a 2500-2750 si sa menti a5`a de la 2000 mai ridicat .... si odata la luna sa mearga la 4000-4500 adica asa a facut tata 47000km cu masina si nu are nimic .... totusi ca schimba la turatiile astea are consumu ceva mai ridicat 5.4 deci mi se pare cam mult fata de berlina ....
Leave a comment:
-
Am sa verfic bieleta de care ziceai. Vibratia o simt numai in volan, usor, in accelerare, desi motorul accelereaza bine. S-ar putea sa fie ceva slabit pe acolo.Va tin la curent!
Leave a comment:
-
@nik: Ar fi bine sa verifici bieleta inferioara (anti-rasturnare), daca afirmi ca inainte nu se simtea vibratia descrisa.
Leave a comment:
-
Mergi numa la 2000-2500 normal, si din cand in cand (asa mai des) baga-i si cateva 4000-4500 rpm sa curete injectia, turbina, injectoarele, catalizatoru.
Leave a comment:
-
se poate si de acolo, dar cel mai pregnant simti vibratiile cand mergi la limita de subturare, indiferent ce combustibil folosesti, sau daca ai ceva suporti slabiti si oscileaza motorul in jug. oare de la ce seslabesc suportii? de la mersul subturat pt economie de combustibil?
Leave a comment:
-
Totusi cand eram cu ea in rodaj, si pana acum vreo cateva 3 luni, nu vibra. Vibratia o simt doar in volan in faza de accelerare, la mers normal sau in decelerare e ok. Sa fie de la motorina cu 4% biodiesel in ea, cum ne vand astia acum in toata tara?
Leave a comment:
-
pt ca desi are aceeasi forta, motorul nu se invarte "rotund". aia 160Nm nu-i ai constant, ii ai in valuri, e o functie sinusoidala, suprapusa pe o componenta continua (inertia volantei) si media acelor puseuri de cuplu pe o rotatie a motorului da 160. cu cat frecventa e mai mica (recte turatia), vei simti mai pronuntat acele caderi de cuplu.
Leave a comment:
-
Intrebare: de ce la 1700-1800rpm vibreaza si la 2000-2200rpm nu mai vibreaza motorul cand acceleram, desi turatia de cuplu maxim e la 1700? deci, practic si la 1700 si la 2200avem acelasi cuplu de 160Nm deci aceeasi forta de tractiune. Corect? Atunci, de ce avand aceeasi forta de tractiune, motorul trepideaza la 1700 si nu mai trepideaza la 2200? La treapta V ma refer...stiu ca nu-i sanatos pt turbina, dar conform graficului de cuplu pt DCI70 ar trebui ca la 1700 sa poti merge ca la 2200 sa zicem, fara trepidatii.Astept raspuns...
Leave a comment:
-
Originally posted by cla 26 View Postproblema asta cu dci-urile o aud doar in romania si cred ca in afara de calitatea motorinei mai e si disperare asta de a scoate un consum cat mai mic (mers subturat) si frica de a tura motorul ca vezi doamne se strica.Aici la broscari nu exista sa o pornesti dimineata si sa astepti sa se incalzeasca sau chestia aia cu rodajul de 5000 de km parca unde nu ai voie sa depasesti 2500 sau 3000 de rpm,aici fugareala la greu si atat.Am vazut de curand un mcv nou nout dci era pe autostrada cu 4 persoane in el vreau sa zic ca mergea omu blanaaaa si pt zeci de km.Eu fac la fel dau in ea de rup,ieri am mers km intregi la 170-175 si culmea(ceva de necrezut) mi-a scazut consumul dela 6 la 5,9 asa ca trebuie doar fugareala si atat Va doresc injectore curate la toti.
e cam naspa sa dai din salariul de 12-15mil cate 7-8 milioane pe luna timp de 5 ani si sa mai ai si copil si chirie si restu. normal ca ar fi mai bine cu o dacie 1310 dar....vrea si omu masina noua dupa 10-15ani de munca daca alte chestii gen excursii,concedii,vile nu-si permite.
Leave a comment:
-
Foarte bine ai pus problema cla 26,nu trebuiesc cocolosite deloc aceste motorizari,dar multi au ramas cu sechele vechi.Am vazut in urma cu citeva zile in serviceunde am fost pt revizie,un mosulica venise sa i se verifice placutele de frina,iar cind i-a urcat masina pe elevator ce crezi,mosul ii dadu-se cu vaselina peste tot pe dedesupt,si a fost tare mihnit cind i s-a spus ca vaselina o sa-i atace antifonul.O gramada de minitehnicusi nu-i asa?
Originally posted by Egr valve View PostSi eu am un mers destul de sportiv pentru ca motoarele de renault sunt motoare de turatie. Eu am 37000 km si nu am facut la ea decat schimb de filtre si ulei. Eu stiam ca cu cat mergi mai mult cu un diesel cu atat merge mai bine.
in ceea ce priveste liniutele asta inseamna ca circuitul de racire este curat si e normal sa nu se incalzeasca la mine nici macar nu a pornit ventilatorul pana acuma.
Nu o tura in gol!
Leave a comment:
-
problema asta cu dci-urile o aud doar in romania si cred ca in afara de calitatea motorinei mai e si disperare asta de a scoate un consum cat mai mic (mers subturat) si frica de a tura motorul ca vezi doamne se strica.Aici la broscari nu exista sa o pornesti dimineata si sa astepti sa se incalzeasca sau chestia aia cu rodajul de 5000 de km parca unde nu ai voie sa depasesti 2500 sau 3000 de rpm,aici fugareala la greu si atat.Am vazut de curand un mcv nou nout dci era pe autostrada cu 4 persoane in el vreau sa zic ca mergea omu blanaaaa si pt zeci de km.Eu fac la fel dau in ea de rup,ieri am mers km intregi la 170-175 si culmea(ceva de necrezut) mi-a scazut consumul dela 6 la 5,9 asa ca trebuie doar fugareala si atat Va doresc injectore curate la toti.
Leave a comment:
Leave a comment: