Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SUPERCAR
    replied
    Originally posted by gigiman View Post
    dupa 3000 rpm nu prea mai trage ....
    Trage si dupa 3000rpm chiar foarte bine...pana aproape de 3800-4000rpm.

    Leave a comment:


  • god
    replied
    Depinde in ce oras o sa-l folosesti. Minim 4 (afara, mers relaxat dar nici babeste) maxim 8 si ceva IARNA in Bucuresti cu traficul cunoscut de toata lumea(vara sta undeva intre 6.5 si 7). Astea sunt valorile la mine pentru masina din semnatura(berlina).

    Leave a comment:


  • boly76
    replied
    daca o sa cauti ,o sa vezi pe site o medie de 4.7-6%

    Leave a comment:


  • cristy plus
    replied
    maine trebuie sa merg la tiriac auto sa imi iau un logan pick up dci 68 cai
    cu directie asistata si cu 62000 km la 22200 lei
    intreb si eu daca o fi bun
    si cam cat consuma? ceva sfaturi.......
    Last edited by cristy plus; 26 October 2009, 19:39. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    nu se coboara pante lasand pe liber...asta in primul rand. in al doilea rand, nu are cine ce sa pateasca, daca corelezi turatia motorului cu viteza de deplasare in treapta in care vrei sa pui masina. crede-ma ca poti sa dai din 5 direct 2, doar sa turezi corespunzator motorul. acu sa nu incerci sa dai 2 la 120, ca aia chiar nu merge. dar de la 60-70 poti sa dai 2-3 fara probleme. desi, repet, nu e indicat sa cobori cu masina scoasa din viteza. asta ar trebui sa invete primul lucru la scoala de soferi, nu cum sa faci economie care de fapt nu-i economie. ma rog...
    Stiu ca nu se lasa pe liber in vale, nici eu nu folosesc aceasta metoda frecvent. Doar ca uneori merg pe drumuri de tara si aproape de baza pantei mai las pe liber,oricum tot aia e si daca apesi ambreajul si il tii asa cateva secunde. Sau pe sosea in apropiere de intersectii in loc, de a calca ambreajul mai las pe liber pana ma apropii putin de masina din fata iar apoi trec direct in tr2 sa zicem sau ce viteza e necesara. Nu e obisnuinta asta, nu o fac pt consum ci doar pt comoditate si un mers mai "lin" pe portiuni unde ori ar trebui sa merg subturat cu a 3a ori prea turat cu a 2a, de exemplu. De asta intrebam daca are ceva sa i dauneze la motor.

    Leave a comment:


  • vily pisica
    replied
    Mai mult de 12.5 -13 % la plecari de pe loc sau accelerari mai brutale n-am vazut

    Leave a comment:


  • dragos firoiu
    replied
    la modelele cu "instantaneul" pe cb,consumul cred ca e dat pe ora si nu pe km.am mers cu scenic rx4,benzina si in relanti,pe cb,consumul avea valoare 0(consum oras 15,16%)

    Leave a comment:


  • boly76
    replied
    ca sa ai un mers lin si econom trebuie sa schimbi atunci cind iti cere nu cind guita din cauza turatiilor

    Leave a comment:


  • NPoWer
    replied
    Pai din cate stiu eu daca cobori la vale cu frana de motor consum 0% deoarece totul se misca din inertie ... nu se mai baga carburant ;) ....

    P.S sa schimbi la 2000rpm zic ca este daunator pentru motor ... ca iti pica turatia undeva la 1500rpm ... iar de acolo sa accelerezi trepideaza motorul + dapoartele DCI`ului nostru sunt scurte fata de alte DCI-uri ... da la Octavia poti schimba numai in 2000rpm sau la masini mai puternice >100cp ca atunci ai si puterea necesara de a accelera mai bine ... si pentru faza cu CO2`ul de ce nu porniti in viteza a2`a ca asa pornea un coleg de-al nostru petnru a reduce CO2-ul dar pacat ca se face zob motorul dupa cateva sute de asemenea porniri ... ;)

    P.S2 si tata schimba f rar la 2000rpm ... dar cand merge strict la consum sa scoata consumuri fabuloase (4.0%-4.5% e mic fata de 5.5% cat ia normal cu schimbat in 2500-3000rpm ) si nu face prea frumos motorul, masina are 60000km si nu a avut nici o problema in afara de consumabile (din 10 in 10 mii schimbat uleiul) , un bec ars si o problema la instalatia electrica care s-a rezolvat pe garantie (cei de la dacia nu au montat corespunsator o protectie ) si motorul este ca nou ... adica eu nu simt nici o diferenta ca s-ar auzi diferit sau altceva ...

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    la benzinar e simplu: motorul merge cu foarte putina benzina, de fapt merge cu intreruperi, numai ca nu se simt, asa de bine sunt controlate de ecu injectie. pe cand la ralanti, se consuma benzina pt a-i asigura motorului turatia minima de 750rpm. in frana de motor nu e nevoie, energia vine de la roti. simplu
    la dizal tot asa ceva trebuie sa fie, adica motorul nu consuma chiar zero, dar pe aproape, in orice caz semnificativ mai putin decat in ralanti. nu ma puneti sa dau detalii, nu-s fan dizal si nu m-am documentat indeajuns.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    apopo, de ce consumul e 0 in frana de motor? cine explica bine si frumos? scuze de off topic
    Last edited by gigiman; 20 October 2009, 15:52. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Originally posted by lord_wader View Post
    Ma intreb cat este de "sanatos" pt. logan Dci in particular, dar si pt. celelalte masini in general daca dupa ce ai coborat o vale lasand "pe liber", cand ajungi pe loc drept, bagi direct intr o treapta de viteza sa zicem 2,3 sau a 4a? se risca ceva?
    Daca tu crezi ca daca cobori o vale lasand pe liber faci economie bravo tie. Iar in alta ordine de idei te rog RASPUNDE-MI si mie la o intrebare.
    Coborind o vale cu frana de motor cat crezi tu ca ii consumul????

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nu se coboara pante lasand pe liber...asta in primul rand. in al doilea rand, nu are cine ce sa pateasca, daca corelezi turatia motorului cu viteza de deplasare in treapta in care vrei sa pui masina. crede-ma ca poti sa dai din 5 direct 2, doar sa turezi corespunzator motorul. acu sa nu incerci sa dai 2 la 120, ca aia chiar nu merge. dar de la 60-70 poti sa dai 2-3 fara probleme. desi, repet, nu e indicat sa cobori cu masina scoasa din viteza. asta ar trebui sa invete primul lucru la scoala de soferi, nu cum sa faci economie care de fapt nu-i economie. ma rog...

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Da, in functie de conditiile meteo risti pierderea aderentei, o economie mai proasta a carburantului, iar din punct de vedere tehnic, risti sa strici sincroanele cutiei de viteze.

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Ma intreb cat este de "sanatos" pt. logan Dci in particular, dar si pt. celelalte masini in general daca dupa ce ai coborat o vale lasand "pe liber", cand ajungi pe loc drept, bagi direct intr o treapta de viteza sa zicem 2,3 sau a 4a? se risca ceva?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google