Probleme TURBOSUFLANTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Multumiri!

    Mersi pt sfaturi! Acum ma simt mai "destept",adica in momentul in care ma duc din nou la mecanic am un habar despre ce ar putea fi defect si poate il pot indruma catre descoperirea piesei "busite". Stima!

    Comment


    • #62
      Originally posted by adicata2003 View Post
      Daca martorul "bujie incandescenta"se aprinde doar in treapta 5 si cateodata in treapta a 4,atunci cand ii dai talpa, inseamna ca problema este de la sistemul de supraalimentare. Ori turbina, ori electrovalva ce comanda by-pass-ul turbinei, ori freun furtun pe traseul admisiei sau chiar intercoolerul fisurat, by-passul turbinei blocat, sau chiar turbina obosita si nu mai poate face presiunea necesara motorului, Adica este la limita. Trebuiesc verificate toate aceste elemente. Din vorbe este foarte greu sa dai un verdict. Trebuie sa fi linga masina cu testerul in brate.
      Martorul de la bujie se aprinde atunci cand nu e suficienta presiune in rampa.Cel putin asa zice testerul.Iar problema poate fi ori de la injectoare ori pompa de inalta presiune

      Comment


      • #63
        Da asa este.

        Comment


        • #64
          dal am un dci din noiembrie 2007 pana in prezent am 191 de mii de km fara probleme delok doar consumabilele schimbate,injectoarele si pompa sunt in perfecta stare de functionare.

          Comment


          • #65
            Spune-ne si noua, te rugam, cateva detalii:
            -1) de unde alimentezi?
            -2) la cat schimbi vitezele cand e rece motorul? dar cand e cald?
            -3) intrucat media e cam de 65.000 km/an si banuiesc ca nu au fost facuti in oras, care fu viteza de croaziera in afara localitatii?

            Scuze de off-topic, dar intrucat sunt putini aici pe forum care sa nu fi avut probleme cu injectoarele, incerc si eu sa aflu cateva detalii despre aceasta super-longevitate...

            Comment


            • #66
              Va salut! La mine de ceva timp (mai exact 1 luna dupa accidentul pe care l-am avut, fiindu-mi lovita partea drepta exact in filtrul de motorina), am constatat pete de ulei in parcare (tot in dreapta). Am desfacut masca de plastic de sub filtru si am constatat ca uleiul provine de la intercooler. Furtunul de la iesirea din intercooler fiind destrans, a permis uleiului sa se scurga pe jos. M-am suparat si am desfacit si vana EGR si am constatat ca era rupta in doua nu supapa ci suportul de prindere, mai exact s-a detasat mecanismul de actionare cu tot cu capacul de plastic in care intra mufa supapei, fata de supapa propriuzisa (supapa a ramas cu o ureche iar mecanismul de actionare cu celalalte doua). Cred ca am sa fac niste poze după-amiaza ca sa realizati si voi despre ce vorbesc.
              Pot sa va spun doar ca am scos si teava aia curbata care face legatura dintre "blocul" pe care este fixata supapa EGR si galeria de admisie, si am constatat ca este uleioasa. Am gasit ulei amestecat cu funingine pana si in galeria de admisie (arata ca bitumul). Sper doar sa nu fie torbo de vina, pot sa va spun ca masina nu a tras de cand am cumparat-o, ca urmare am resoftat-o acum 15 zile. Sunt sigur ca nu de la resoftare mi se trage deoarece nu a avut timp sa se strice la ea nimic in 300 de km pe care i-am facut, dar am constatat ca trage mult mai bine fata de ce am avut eu.
              In concluzie ce ar trebui sa fac (pana sa schimb turbina) ca sa rezolv problema.
              Va multumesc,

              Comment


              • #67
                Dupa cum am spus revin cu pozele vanei EGR. Astept sugestiile celor care sau intalnit cu situatii similare.. Costul unei supape EGR este in jur de 700 RON, m-am gandit sa incerc sa o montez inapoi asa cum este (bineinteles ca-i voi da capacul de plastic cu mufa jos si reglez excentricul cu rola care actineaza capul supapei) si sper sa functioneze bine. Astept si parerile sau sugestiile voastre.
                Va multumesc,
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Rog un administrator sa mute postul cu pozele valvei EGR rupte unde crede de cuviinta.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by iashca View Post
                    scuze,am micsorat alta poza ,mai neclara.
                    Profit de poza colegului iashca, ca sa intreb si eu cu ocazia asta ce rol are acea piesa mica, de culoare neagra, de pe fortunul din mijloc. E senzor? La mine din pacate da ulei pe acolo(am observat asta cand am curatat EGR), l-a "inundat" cu totul uleiul As vrea sa stiu daca e vreo problema in a-l scoate cumva si curata. (logan fara intercooler)


                    Si din capitolul "ai grija ce-ti doresti ca ti se poate intampla" vreau sa spun ca pana acum 1 saptamana nu am auzit macar odata turbina suierand, imi doream sa se auda si la mine ca la TDi si CDTi. Uite ca acum se aude un fel de suierat slab, fix cand schimb viteza III-> aIVa intre 2600-2800, la mers constant cu peste 2000 nu se aude nimic. Fum nu scoate in mers decat putin la schimbarea treptei ca orice diesel, uleiul nu scade sesizabil desi pierde cateva picaturi/saptamana, puterea pare e la fel. Ce sa fie? Sa inteleg ca acum s-a "dezmortzit" turbina la peste 140.000km sau ca acum s-a uzat? Cat de sesizabil e sunetul tipic de turbina DCi noua?
                    Attached Files
                    Last edited by lord_wader; 20 April 2011, 13:27. Reason: fara intercooler

                    Comment


                    • #70
                      Mie îmi papă ulei la greu şi scoate muuult fum albăstrui. Cred că turbina e gata. Sau ce să fie? Cum se explică fumul şi pierderea mare de ulei? Mulţumesc.

                      Comment


                      • #71
                        e turbina 100% nu mai merge cu ea ca e posibil sa ajungi sa strici motorul , eu abea am refacut turbina daca ai nevoie de detalii da-mi un PM
                        Interactive Design Lights & Sound <- click

                        Comment


                        • #72
                          eu am marit presiunea in turbina (am facut westgate) si amu este cam 912 pe tester. e vreo problema adica vreau sa intreb daca i-am scurtat din viata ?
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #73
                            cand esti in garantie ,cei de la redac te trateaza cu flit ca nu prea au ce castiga de la tine dar cand mergi la ei dupa garantie treaba sta in alt fel , nu stiu ce sa iti mai faca si cum sa te mai perie. Oricum preturile la redac sunt mult prea mari. O bieleta de directie originala costa 210 Ron la magazin (destul de mult oricum) dar daca te duci la ei sa ti-o schimbe te costa peste 400 Ron.

                            am un 1,5 dci si cateodata la scimbarea din 1 in 2 sau invers imi agata, tre sa bruschez un pic scimbatorul. Ce credeti ca poate fi?
                            Last edited by cristiank; 4 June 2011, 14:22. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google