Probleme TURBOSUFLANTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    off-topic: deci din turbina spre intercooler iese ulei... Colegul mae, poate-mi explici si mie de unde e ulei acolo [/QUOTE]

    Deci trebuie sa existe ulei pe acel furtun pt. ca si eu am aceasi problema???

    eu am ulei pe acel furtun (de la turbina la intercooler) vreau sa stiu daca este normal mi-au schimbat furtunul acum ceva timp (masina inca mai este in garantie am 20000km) pt. ca se prelingea ulei pe la un senzor,acum am observat ulei sus de unde iese furtunul din turbina am desfacut colierul si am vazut ca pe furtun se afla ulei (ca de altfel si pe motor)cei de la servis zic ca n-are nimic...nu cumva s-a dus turbina si ei ma plimba sa iasa masina din garantie?
    Last edited by bobb; 10 May 2009, 15:46. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      am gasit si eu ulei pe la acel senzor,vezi foto!
      am inteles ca e un senzor de presiune al turbinei,dauneaza scurgerea de ulei?
      1.5 dci 70 cp,febr.2008,17300 km.
      Attached Files
      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
      Andreea Trifu

      Comment


      • #48
        scuze,am micsorat alta poza ,mai neclara.
        Attached Files
        Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
        Andreea Trifu

        Comment


        • #49
          Nu prea vad in pozele tale scurgeri de ulei , dar din ce stiu eu furtunul ala cu mufa aia neracordata la nimic , si care nu stiu pt. ce-i ,face legatura dintre intercooler si aspiratia motorului . Celalalt care este undeva mai in dreapta pozei si are si ala ceva negru montat pe el , nu stiu sigur sa zic ce este , ca sa nu zic vreo tampenie , face legatura intre turbina (evacuare) si intercooler.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #50
            Salut. am si eu o problema la turbina.. am logan 1.5 dci an 2006 are tot cam 80.000km si cand urca la 2400-2700 ture incepe si pocneste. se aude de parca se rupe ceva... si nu numai la turatii multe cat si daca o fortez. adica.. nu are viteza corespunzatoare treptei . ( nu stiu sigur sigur daca e de la turbina )

            Comment


            • #51
              Salut
              Am si eu o intrebare cu ce tip de turbo este echipat 1.5 Dci-ul :
              - Sistem turbo cu palete reglabile
              sau
              - Sistem turbo cu ax reglabil

              Merci

              Comment


              • #52
                Nici una nici alta, ce spui tu inseamna geometrie variabila, si nu e cazul la logan.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #53
                  auzi nnu ma prea pricep la masini da nu se poate pune hks la logan 1.5dci

                  Comment


                  • #54
                    Am un logan 1.5dci din 2006 65 cp.Azi cand am turat-o la iesirea dintr-o intersectie a iesit un fum alb,mult fum alb.Nu am simtit scadere de putere sau altceva,iar mai tarziu,tot asa cand am turat-o s-a auzit un fel de pocnituri sub capota,nu am vazut daca a iesit fum alb deoarece era intuneric...din nou nu am simtit vreo scadere de putere.Poate fi turbina pe duca?sau e posibil ca doar sa se fi dus vreo bucata de calamina de pe instalatie?
                    Masina are 103500 km si nu a fost condusa subturat...schimb intre 2500-3000.

                    Comment


                    • #55
                      acum ca sa lamurim treaba cu uleiul in intercooler si pe traiectele de aer dintre intercooler si galeria de admisie, trebuie sa spun ca el provine in general de la turbina, mai precis din cauza uzurii axului si lagarelor acesteia incepe sa arunce ulei pe langa ax si apoi turbina il sufla prin traiecte si prin intercooler pana ajunge in admisie si asta e o problema des intalnita la dci-uri si chiar masini noi au avut probleme cu turinele pentru ca se folosesc turbine reconditionate in ideea de a reduce costurile.
                      Am mai auzit la cineva ca turbina ar trebuii sa fie zgomotoasa, dar nu prea e asa, turbina in sine nu face zgomot, iar daca face e dusa, suieratul care se aude uneori este de la aerul care circula cu viteza prin traiectele de admisie.
                      Acum referitor la problema cu fumul alb trebuie sa spun ca el poate avea si alte cauze in afara de uleiul ars, oricum cel mai bine ar fi sa verifici turbina, adica desfaci traiectele si vezi daca sunt sau nu pline de ulei, eu la a mea le desfac periodic si le curat, ca desi inca e buna turbina tot mai scapa putin ulei pe langa ax si mi-l baga pe traiecte,treaba cu pocniturile sub capota nu prea suna bine asa ca uitate sa vezi ce se intampla si pana atunci mergi cu ea mai usor.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by electrod View Post
                        Am un logan 1.5dci din 2006 65 cp.Azi cand am turat-o la iesirea dintr-o intersectie a iesit un fum alb,mult fum alb.Nu am simtit scadere de putere sau altceva,iar mai tarziu,tot asa cand am turat-o s-a auzit un fel de pocnituri sub capota,nu am vazut daca a iesit fum alb deoarece era intuneric...din nou nu am simtit vreo scadere de putere.Poate fi turbina pe duca?sau e posibil ca doar sa se fi dus vreo bucata de calamina de pe instalatie?
                        Masina are 103500 km si nu a fost condusa subturat...schimb intre 2500-3000.
                        Din ce stiu eu fumul alb la evacuare este din cauza ca in cilindri ajunge si apa din sistemul de racire al motorului . In cazul asta probabil incepe sa te lase garnitura de chiulasa.
                        Iar cu pocniturile alea , daca accelerezi brusc risti sa bulesti turbina ; se rupe vreo pala din rotor , sau chiar axul turbinei . Incearca sa accelerezi progresiv , nu asa brusc .
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #57
                          Voi verifica treaba cu garnitura ce chiuloasa...de accelerat brusc nu o prea accelerez brusc...accelerarea a fost brusca intre 2000 si 3800 cand am schimbat...
                          Last edited by Seba; 25 December 2010, 23:12.

                          Comment


                          • #58
                            Salut! Probleme cu turbo!

                            Problema mea e unica pana acum(nu am mai citit asta pe forum)!
                            Am un mcv 85cp 37000km! PROBLEMA:
                            Cand vrea ea(masina),in momentul in care accelerez(de cele mai multe ori intr-a v-a si foarte rar intr-a 4)(pana acum doar astea 2 trepte) se aprinde becul de la bord(cel dintre ala de apa si ala pt frana de mana) si in acelasi timp se opreste turbo(masina are un mic soc-asta pt ca se opreste din tras).
                            Pana sa desfac instalatia de turbo,trebuia sa opresc motorul ca sa se stinga becul si totul sa mearga,dupa ce am desfacut instalatia(o sa va spun apoi ce am gasit acolo) trebuie doar ca sa mai ridic putin(nu de tot)piciorul de pe acc si totul merge.Dilema mare e ca asta se intampla numai intr-a V-a si cateodata intr-a 4-a.In rest nu,chiar daca ii dau talpa---masina se infige ca noua.
                            O alta faza care ma enerveaza,si care m-a facut sa scriu pe forum, e ca am fost la 3 mecanici diferiti si nici unul mu mi-a spus(si rezolvat) care e problema.Am pus masina pe calculator si verdictul a fost turbo,dar ce de la turbo ramane in ceata.
                            Am schimbat niste senzori electrici sau electro-mecanici si nimic(asta la sfatul inginerilor respectivi)(unul chiar de la dacia din targoviste).
                            Am desfacut toata instalatia turbo(nu eu,un mecanic specialist) si:1)un reglaj prost facut(o clapa ce permite patrunderea gazelor in turbo)(avea jocul cam mare);2)am gasit funingine ULEIOASA pe galeria de admisie a turbo-ului(NU SE PUNE PROBLEMA DE MODUL IN CARE MERG CU MASINA;NU MERG SUBTURAT,70% DIN NR DE KM SUNT FACUTI IN AFARA ORASULUI,II DAU GAZ(IN CONDITII NORMALE(3500-MAX4000RPM CU ACC 4/3, O DATA PE AN ACC FULL)--IN NICI UN CAZ NU E FUNINGINEA DE LA MODUL IN CARE MERG CU MASINA.
                            Intrebarea e ce e stricat aici,sau ce nu functioneaza in parametrii(asta cred ca e intrebarea perfecta,pt ca face asta cand vrea(daca vreau eu sa faca asta nici in ruptul capului nu reusesc sa aprind becul ala)
                            Astept idei sau intrebari,ca sa intelegeti exact care e problema mea!
                            Va multumesc!

                            Comment


                            • #59
                              Daca martorul "bujie incandescenta"se aprinde doar in treapta 5 si cateodata in treapta a 4,atunci cand ii dai talpa, inseamna ca problema este de la sistemul de supraalimentare. Ori turbina, ori electrovalva ce comanda by-pass-ul turbinei, ori freun furtun pe traseul admisiei sau chiar intercoolerul fisurat, by-passul turbinei blocat, sau chiar turbina obosita si nu mai poate face presiunea necesara motorului, Adica este la limita. Trebuiesc verificate toate aceste elemente. Din vorbe este foarte greu sa dai un verdict. Trebuie sa fi linga masina cu testerul in brate.

                              Comment


                              • #60
                                sau pur si simplu incerci un senzor de presiune de la un coleg, in cazul ca nu de senzorul asta vorbeai mai sus. in alta ordine de idei, daca scoate fum, clar turbina nu face destula presiune. mie mi-e ca face prea multa si de aia in tr4 si tr5 "da in nas". slabeste 1 spira waste-gate-ul. cististreulea iti poate spune cum se face...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google