Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare!
    Am si eu o intrebare pe subiectul asta, e pentru unchiul meu(nu ma prostesc, eu am masina din semnatura asa ca sistemul de injectie Logan imi e strain).
    Masina Dacia logan 1.5Dci 2005, 31.000km.
    De acum doua zile porneste greu si intrerupe, niciodata nu a facut probleme.
    Azi a pus-o la cineva pe tester si i-a dat o eroare ceva legat de senzor presiune sina inalte (?). Pe tester nici o avarie de injectoare.
    A dat si un test al sinei de inalte care tura brusc masina dupa care o lasa sa scada pe relanti(la inceputul urcarii turatiei caraia, dar cand revenea facea de ziceai ca se rupe motorul si mergea galopant 2-3 secunde pe urma isi revenea).
    Masina da si ceva fum de motorina nearsa.
    Ce credeti ca ar putea fi(refuz sa cred ca e injector pe logica "asa sunt astea de Logan", are 31000km totusi).
    Pana acum reviziile le-a facut in reprezentanta(ma gandesc si la posibilitatea ca la ultimul service sa nu fi schimbat aia filtrul de motorina desi l-au facturat ca nu avea km de filtru).
    De mentionat ca omul merge foarte protectiv cu masina, nu o tureaza, motorina numai Petrom, e.t.c. sa se fi infundat ceva?
    Ce rezolvare ar fi? Daca o iau si o alerg un pic? (iarasi, nu fac misto, dar la 1.9TDI o forja de plange masina de multe ori rezolva probleme, nu sunt la fel sistemele de injectie) Chiar vreau sa il ajut pe om so....

    Comment


    • #32
      Cred ca eroarea nu era sina de inalte ci rampa de inalte. Injectoarele se verifica la retur (cat motorina da inapoi) In functie de rezultat poti afla daca ii blocat sau supapa ii dus. Despre problema de presiune poate avea mai multe lucruri ce ar trebui verificat, regulatorul de presiune(IMV), pompa de inalte, etc. Fum negru inseamna nearderea motorinei, deci ori prea multa motorina sau prea putin aer.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #33
        Originally posted by X@by View Post
        Cred ca eroarea nu era sina de inalte ci rampa de inalte. Injectoarele se verifica la retur (cat motorina da inapoi) In functie de rezultat poti afla daca ii blocat sau supapa ii dus. Despre problema de presiune poate avea mai multe lucruri ce ar trebui verificat, regulatorul de presiune(IMV), pompa de inalte, etc. Fum negru inseamna nearderea motorinei, deci ori prea multa motorina sau prea putin aer.
        Da, eroarea asa ar fi, dar traducerea in Ro cineva a facut rail = sina asa e traducerea softului.

        Comment


        • #34
          Rail vine de la Common Rail si inseamna Rampa Comuna.
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #35
            niciodata nu strica un pic de forja,,vezi daca trage bine masina...daca se intrerupe si in turatie,,daca da multa motorina sau nu,Daca totu merge bine (cat de cat) vezi si cata maotorina da pe retur injectoarele.Daca toate merg bine e de la IMV.si se repara repede.Pot sa te ajut daca vrei.

            Comment


            • #36
              De partea cu forja m-am lasat, nu am curaj sa fac asta cu masina omului mai ales ca se aud detonatii. Pe loc, turata progresiv cel mai rau intrerupe intre 1500-2500, peste 3000 nu prea se mai simte, dar da un mare mare nor de fum care ustura la ochi, culoare alb-bleu.
              Testul de retur la injectoare cum se face? Scot furtunele si le pun in eprubete? Toate odata sau rand pe rand?

              Comment


              • #37
                Pt. Merlin_b sunt injectoarele unul sau mai multe fara chinuri prea mari.bafta.
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #38
                  Daca scoate fum alb-bleu inseamna ca nu intra suficeinta motorina pentru ardere mai ales daca zici ca si intrerupe. La diesel daca scoate dum alb inseamna prea putina motorina injectata i ncilindri, daca scoate dum negru mai mult decat e normal inseamna amestec prea bogat.

                  Comment


                  • #39
                    am si eu un clio 1.5 dci si de vreo 2 zile imi porneste greu si imi sta becul de la injectie aprins,injectoarele nu au nimic dau foarte putin pe retur,cine ma poate ajuta

                    Comment


                    • #40
                      sunt bujiile incandestente de vina...vezi care nu iti mai merg...alta cauza nu cred ca e.

                      Comment


                      • #41
                        la naiba ca le-am schimbat pe toate si nimic,aceeasi problema......

                        la naiba ca le-am scimbat pe toate si nimic....aceeasi problema
                        Last edited by manuelll; 13 March 2010, 01:47. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Salutare
                          Am si eu un Logan 1.5 DCI,l-am cumparat de nou prin nov 2007,la 49000 de km m-a lasat injectoarele,adica stiti si voi prima data a incept sa porneasca din ce in ce mai greu pana cand nu a mai pornit deloc.M-am dus cu ea la un service ,am facut testul ala pt injectoare si mi-au zis ca am probleme cu injectoarele.Am cumparat un alt set de injectoare si le-am pus la service in oct 2009.Acum o saptamina s-a aprins martorul de la injectoare si a ramas aprins 2 zile dupa care a inceput sa se stinga ,se mai aprindea doar cand porneam motorul dupa care se stingea... Ieri cand am pornit masina am remarcat fum negru.. Am dus masina la tester si imi spune ca presiunea la regulator e prea scazuta,am consum foarte mare cam 7-7,5 litri la suta si am si un scurt circuit pe undeva care imi omoara curentul din baterie,voi ce ma sfatuiti sa fac,credeti ca de vine e tot regulatorul de presiune???
                          Mentionez ca acum am 57000 de km ....
                          Last edited by danussi; 31 March 2010, 18:26.

                          Comment


                          • #43
                            tot ce este posibil sa fie si de la regulatorul de presiune si treaba cu scurtul e ciudata. Ai alarma montata pe masina? sau verifica daca ramane curent in instalatie dupa ce scoti cheia din contact.Fum negru scoate tot timpul sau numai la acceleratie mai puternica sau pornire?

                            Comment


                            • #44
                              Da,am si alarma si am scos odata toate mufele de pe motor(inclusiv calculatorul de bord si sigurantele de la alarma) si cand pun borna de + pe baterie imi face acelasi plici,fum negru scoate daca sar de 2000-2500 de rotatii si un alt aspect ar fi cand motorul este rece porneste imediat,cand este cald face cateva rotatii in plus (se aude ca porneste mult mai greu),ce nu am putut sa scot a fost mufa de la senzorul de ulei si cea de la distribuitor(de la injectie)...

                              Comment


                              • #45
                                fai un test de injectoare si presiune in rampa si vezi acolo ce zice..cam asta ar fii singurele chestii...acolo se vede exact de unde e problema..chestia cu borna e ciudata sa nu ai totusi un consumator pe undeva ...mai mare asa...trebuie verificat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google