Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut,
    Pentru a schimba kitul de reparatie din pompa de injectie, e necesara demontarea completa a acesteia sau e de ajuns sa desfac torxurile de pe langa regulatorul de presiune?


    Multumesc

    (mcv dci 85cp 2008)

    Comment


    • ......

      se demonteaza pompa integral.

      Comment


      • Nasol... Ma gandeam ca ii pot da capacul jos si pot umbla pe acolo.
        Asta e

        Comment


        • Salutare,
          Am si eu o problema. Nu știu dacă s-a mai întâlnit cineva cu așa ceva , dacă da , as dori un sfat. Am dus Loganul la service ptr a rezolva problema cu bătaia de injector si acum dimineața țin mai mult la automat pana pornește. Un injector a fost cu probleme, restul au fost doar curățate. Pe deasupra am aer pe tur de numai, am schimbat doua filtre de motorina, dar tot așa face dimineața. Menționez ca nu am martor aprins in bord, iar dimineața dacă amorseze instalația porneste imediat. Mașina e euro 4 68 de cp.
          Mâine am o programare la un service aici in Ungaria si vreau sa ii fac si un test de retur dar din diagnoza. Ce nu înțeleg eu e de ce dracu porneste ușor după aprox o jumate de ora iar dacă sta mai mult de o ora dau la automat de numa.Nu mai știu ce sa mai fac, cred ca tind sa cred ca e pompa de vina.

          Am uitat sa mentionez ca nu am găsit span in filtrele schimbate, iar de tras trage , am mers cu 160 si nu am nimik aprins in bord( Temp la apa sau martorul de bujii).
          Last edited by bogdan83; 19 March 2018, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • pentru Bogdan83.
            problema ta prietene, este una banala.
            schimba furtunele colectoare de la retur injectoare, supapa de pe filtrul de motorina de la un alt filtru, sau pune un filtru nou si nu o sa se mai dezamorseze.
            Multi arunca vina pe para de amorsare, care are o supapa in interiorul ei, nu este cazul sa o schimbi, altii arunca vina pe oringurile de etansare existente in cuplele rapide de la filtrul de motorina...etc....bla....sincer in 12 ani de cand am Loganul nu au fost probleme cu aceste lucruri.
            Problemele delicate sunt la injectie, pompa,IMV, pe circuitul de turbo care aduna calamina in draci si pare ca masina merge ca un tractor....aici sunt zone sensibile.
            Last edited by cd10dc; 20 September 2018, 22:12.

            Comment


            • #cd10dc, de apreciat sfaturile, uita-te si la data postarii anterioare, greu de crezut ca nu si-a gasit baiul pana acum
              In alta dezordine de idei, am patit cu o masina din ograda, nu se alimenta.
              Am crezut ca e filtrul de motorina. Schimbat. Dadeai la para si...nimic.
              Am scos si mufa, pusa in vas. Nimic.
              Schimbam para de amorsare. Ura!
              Am demontat-o, de curiozitate, sa vad cum e construita.
              Am gasit o mazga in ea, particule mici, suficiente insa pentru a nu etansa corect supapele (pastilele acelea nu se asezau corect pe "scaunele"lor).

              Asa ca...poate fi si para de amorsare
              Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

              Comment


              • Iata cum suna motorul cu un regulator de debit Delphi blocat pe deschis :

                https://youtu.be/p7dU5W9Z1rc

                Dupa o diagnoza la ady24 am aflat asta, ocazie cu care ii multumesc !

                Recomand !


                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google