Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca daca ai avea un service auto, si din acest pret trebuia sa platesti muncitorul, utilitatile, darile catre stat, nu ti se parea asa de putin. Ti-am mai zis, nimeni nu stia ca acolo este localizat defectul. De fapt asta e frumusetea in diagnoza auto, sa gasesti cu cati mai putini pasi defectul. Si crede-ma sunt msini la care sti zile intregi ca sa le dai de cap. Cand spun masini spun Audi VW, ce sunt mult mai complexe.

    Comment


    • De acord. Doar ca mie mi-ar fi rusine sa cer ,de exemplu, 60 de lei pt o citire a erorilor si stergerea acestora, stiind ca decat dau 2 click-uri si cablul a costat 70 de lei sau mai putin. Si mai ales ca unii din noi muncesc o zi intreaga pt aia 60 de lei.

      Comment


      • dar ce faci atunci cand te duci cu masina la service autorizat dacia, iti fac tot felu de teste si la urma iti spun ca nu are nimic masina ca asa fac unele. sunt patit!!!

        Comment


        • Crede-ma si eu sunt patit de marea majoritate de clienti Dacia. Sunt cei mai dificii clienti pe care i-am vazut eu. Nu se compara nici pe departe fata de clientii Audi VW. Clientii de Dacia sunt extrem de pretentiosi. Sunt multi ce au trecut de la Dacia 1300 si acum cred ca sunt la volanul unui jaguar. Nu e o chestie generala, nu luati in nume de rau, dar am intalnit foarte multi astfel de clienti. Cat ceea ce privesc asemenea service-uri, eu unul nu as mai calca prin ele. Trebuie sa fi profesionist in ceeace faci.

          Comment


          • Iti cumperi tu cablu vag kkl si iti analizezi singur parametrii. Oricum investitia o scoti din prima zi.

            Comment


            • Originally posted by adicata2003 View Post
              Crede-ma si eu sunt patit de marea majoritate de clienti Dacia. Sunt cei mai dificii clienti pe care i-am vazut eu. Nu se compara nici pe departe fata de clientii Audi VW. Clientii de Dacia sunt extrem de pretentiosi. Sunt multi ce au trecut de la Dacia 1300 si acum cred ca sunt la volanul unui jaguar. Nu e o chestie generala, nu luati in nume de rau, dar am intalnit foarte multi astfel de clienti. Cat ceea ce privesc asemenea service-uri, eu unul nu as mai calca prin ele. Trebuie sa fi profesionist in ceeace faci.
              De ce sa nu fie oamenii pretentiosi? sunt prea saraci pt. improvizatii si piese ieftine asa cum prefera cei cu audi si vw. Aia cu audi si vw nu prea au alta alternativa, pt. ca piesele originale la aceste masini, daca sunt mai noi costa mult mai mult decat la logan, deci nu prea ai cum sa fii pretentios daca in service ti se ofera o piesa noua la 30% din pretul uneia de origine.

              O discutie asemanatoare era si pe un alt forum. Eu cred ca un mecanic adevarat si pasionat accept cu drag un client pretentios, asta dovedeste ca mecanicul ala e f bun si isi face meseria ca la carte.

              Comment


              • Originally posted by danielsky View Post
                De acord. Doar ca mie mi-ar fi rusine sa cer ,de exemplu, 60 de lei pt o citire a erorilor si stergerea acestora, stiind ca decat dau 2 click-uri si cablul a costat 70 de lei sau mai putin. Si mai ales ca unii din noi muncesc o zi intreaga pt aia 60 de lei.
                Ia baga cateva mii de euro in interfete, programatoare, softuri si vezi, e mult 60 de lei pentru diagnoza?
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • Salut Fane! Ai dreptate. Dar cati dintre mecanicii astia de ocazie au softuri originale sau cabluri originale. Stiu ca tu nu iei bani pt. asemenea servicii cum nici eu nu o fac. Pt asta te respect. Dar sunt destui care pretind sume de bani si se cred mari experti cu un laptop si un amarat de cablu. Jenant!

                  Comment


                  • Ideea e ca tu te duci la omul ala sa iti faca un serviciu , nu? si din cate stiu eu orice serviciu se plateste intr-un fel sau altul ... , daca ti se pare mult si ti se pare ca omul care testeaza masina nu face mare lucru ... asta inseamna ca poti si tu sa iti faci acelasi lucru si ca sa nu mai dai de fiecare data 60 ron pe o testare ... ceea ce nu e exagerat de mult , iti cumperi tu singurel cablul ala "banal" si un laptop .Fara suparare , dar eu nu vad rostul in a te plange aiurea pe forum ca ai dat 60 ron pe o diagnoza si ti se pare mult ... solutia la problema asta e simpla daca ala poate , poti si tu ...nu? mai ales cand afirmi ca ala nu face mare lucru .Oricum o diagnoza nu face minuni , ea doar te ajuta sa afli de unde vine problema (cu aproximatie) .

                    Comment


                    • Eu nu m-am plans! Unde ai vazut tu asa ceva? Am cablu si mi se pare o joaca de copii o ''diagnoza''. Doar ca mi se pare o nesimtire sa ceri atatia bani pt o banalitate pe care o poate face oricine care posteaza pe forumul asta. De aceea recomand tuturor colegilor de pe forum sa-si achizitoneze un cablu vag kkl si sa nu mai dea bani la toti spagarii care pretind bani pt o banaliatate(stergere erori, parametrii motor sau activare functii).

                      Comment


                      • Am logan DCI din 2007, 90000 km. La revizia de 90.000. km am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtru de motorina la reprezentanta dacia Autorgrup Resita.Mi s-a spus ca ar fi bine sa curat sistemul de injectie, care trebuia curatat la 50000 km cu o solutie care se introduce prin niste furtune care se baga la motor in pompa de injectie, cu motorul pornit timp de aprox 40-50 min. la o saptamina dupa ce mi-a facut aceasta operatie de spalare a sistemului de injectie masina nu a mai pornit deloc. Am facut toate reviziile pina la 90.000. km la reprezentanta dacia. Dupa ce nu a mai pornit masina am venit la reprezentanta, cu masina pe platforma, sa le explic problema. Mi-au spus ca este blocata pompa de injectie si treb inlocuita. Ce mai pot face cu masina?

                        Comment


                        • desfaci o teava la un injector si sufli pe gaura de la senzorul de temperatura de la pompa. cel verde,il desurubezi.
                          dupa ce iti ies pufurile pe teava de la injector, stringi totul la loc si gata. daca iti merge, e ok. dar daca dupa ce o pornesti se opreste , atunci ai pilitura.

                          Comment


                          • Am patit-o si eu, la inceput pornire mai grea, apoi doar impinsa, apoi deloc(stiu ca nu e bine sa o pornesti impinsa). Mers la Dacia si imi spun masina nu le da nimic pe tester, dar au verificat motorina si are span in ea- inlocuit pompa + curatare rezervor si conducte-factura peste 7000 lei. Am mers cu ea tractata si la bosch service, acolo un mecanic batran a scos furtunul de la pompa si m-a pus sa-i dau o cheie, presiune din pompa foarte slaba- rezultatul acelasi pompa. Stie cineva unde se poate reconditiona in Baia Mare?

                            Comment


                            • Salut!
                              La mine problema cu acest regulator se manifesta in felul urmator : dupa ce pornesc masina vreme de 1 minut maxim presiunea in rampa este de aprox 245 bar, dupa care motorul incepe si danseaza (oscileaza relantiul) si presiunea fluctueaza intre 180-300 bar.
                              As schimba regulatorul, dar nu sunt ferm convins ca el e vinovatul!
                              Daca aveti vreo idee sau vreo sugestie v-as fi recunoscator!
                              Va multumesc anticipat!
                              Stima

                              Am mai constatat ceva si anume face doar dupa ce se incalzeste si cand incepe sa danseze se aude un tziuit de la regulatorul de presiune!!!
                              Last edited by scatiu; 3 July 2013, 14:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by danielsky View Post
                                De acord. Doar ca mie mi-ar fi rusine sa cer ,de exemplu, 60 de lei pt o citire a erorilor si stergerea acestora, stiind ca decat dau 2 click-uri si cablul a costat 70 de lei sau mai putin. Si mai ales ca unii din noi muncesc o zi intreaga pt aia 60 de lei.
                                Ti-ar fi rusine ? Te intruchiepzi in bunul samaritean daca esti rusinos.
                                Cu o interfata de 70 lei,faci exact o treaba de 70 lei.Nu poti programa module,nu poti accesa module.Citesti si posibil sa stergi anumite erori.Spun anumite pentru ca multe nu se pot sterge mai ales la diesel.
                                Oare cine poate cu o interfata de 70 lei sa stearga o eroare de tipul:
                                "cylinder X above knock threshold"
                                Vand dracu' tot ce am si cumpar o chinezarie nu mai tin banii blocati....
                                Vorba lui Fane:Investeste mii euro pe un Star sau pe un XG mobile sa vezi daca iti convine sa ceri si acei amarati de 60-70 ron,cand un simplu up grade de soft este 100-200 euro.
                                Fane cu cati bani faci reprogramare injectoare deplhi la Ford cu IDS/VCM-ul ?
                                Sau inlocuirea unui soft de producator de 2003 cu ala din 2005 pentru mondeo tdci il faci cu 70 lei? Spune cat costa Up-Grade-ul trimestrial la IDS ?La fel este si cazul Clip-ului
                                Un test complet module la orice reprezentanta apreciata,costa minim 190 ron !

                                @scatiu:Presiunea in rampa la rece trebuie sa fie 260-320 bar in functie de turatia de relanti.
                                245 nu este prea bine...
                                Tiuitul se aude din circuitul de retur al injectiei.Presiunea iese cu putere din injector si face zgomot mai ales la decelerare.
                                Daca scade la 180 bar nu este bine.Regulatorul face ca presiunea sa creasca la 300 ,deoarece primeste informatia de la semzorul de presiune din rampa comuna.Acolo oscileaza prima data presiunea in sistem.
                                Verifica circuitul de retur al injectoarelor.
                                Regulatorul defect are alte simptome....
                                Bafta !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google