Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inteles, multumesc!

    Nu inteleg atunci de ce ratatul de pickup nu porneste, in conditiile cind pompa asigura cu mufele IMV si de la injectoare scoase presiunea de pina la 1800 bari? Cu mufele puse la loc presiunea nu ridica mai mult de 400 de bari, dar totusi mai mult ca destula pentru pornirea dci-ului.
    Last edited by 77sky; 8 September 2014, 13:42.

    Comment


    • Nu va mai impacientati pentru nimic.Problema cu scăderea turatiei la relanti nu este asa gravă decat daca nu aveți ce face.La mine face asa de noua si acum are 215000km si merge in continuare,deci motorina si viteza!Drumuri bune!

      Comment


      • Moldovan , posibil injectoare pastie la papuc. Verifica returul si mai vezi dupa aia.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Ar fi logic, dar pe de alta parte chiar si cu presupunerea ca injectoarele "pisa", cum dar atunci se mentine presiunea de aproape de 400 bari in rampa? Ar trebui sa porneasca motorul la asa o presiune, chiar si cu "pisietul" pe retur.

          Care ar fi simptomele, la verificarea carora se poate clar de stabilit vina in pornirea greoaie a motorului dci. Adica la primul motoras, din mesajul cu ceva mai sus, ce este de vina in lipsa presiunii la prima cheie (numai 5 bari!) - pompa sau dezamorsarea circuluitului tur pe la filtru/para/conectiuni pe traseu?
          Last edited by 77sky; 8 September 2014, 13:43.

          Comment


          • Pune o sticla cu motorina pe tur si vezi daca porneste mai bine, asa elimini vreo eventuala dezamorsare.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              Pune o sticla cu motorina pe tur si vezi daca porneste mai bine, asa elimini vreo eventuala dezamorsare.
              La motorasul cela care pornea greoi a fost gasita si eliminata pricina. Prietenul a schimbat pompa si dupa a pornit la sfert.
              Vreau sa amintesc simptomele: pornirea foarte grea, la a 3 cheie lunga, lipsa putere in sarcina. La pornirea cu cheia, DDT2000 arata foarte greu cresterea de presiune in rampa, parctic la invartirea motorului electric presiunea "zacea" pe loc (in mod normal liniar ar trebui sa urce in sus) in urmatoarea consecutivitate: 1 cheie lunga - 5-6 bari, 2 cheie lunga - 50-70 de bari si la a 3 cheie lunga pornea - presiunea ridicinduse peste 200 de bari. Repet ca presiunea in momentul actiunii motoruuli electric practic oscila in jurul cifrelor indicate mai sus si nu crestea aproape deloc, desi trebuia sa creasca la asa o cheie lunga.

              PS. Mai avem multe motorase dci cu probleme pe acolo, urmeaza sa le studiem comportamentul.
              Last edited by Moldovan-1; 23 January 2014, 18:11. Reason: Greseli orto

              Comment


              • Regulator Presiune

                a schimbat cineva regulator presiune?,iarna sunt probleme cu acel regulator intreruperi mici la relanti.de unde pot cumpara la un pret mai bun?.

                Comment


                • eu l-am schimbat de vreo saptamana si merge perfect.... al meu avea probleme cu revenirea din turatie, in sensul ca parca murea motorul dupa care isi revenea... am dat 290 pe el cu transport prin PR...
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • Eu unu nu l-am schimbat deloc,e cel original,are 6 ani.

                    Comment


                    • si al meu a fost tot cel original...
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • La mine de cand e frig afara imi sta relantiul numai la 900,numai cand se incalzeste bine motorul imi scade la 600 si uneori imi urca la 900,sa fie de vina regulatorul?

                        Comment


                        • da cosmin posibil sa fie tot regulatorul. a mea nu sta niciodata la 600rpm. 900 ra rece si putin peste 800 la cald.
                          eu l-am schimbat acu vreo 3 ani, pe garantie, dupa un lung tam-tam in service si apeluri la vocea clientului. incercau sa ma prosteasca "injinerii" ca masina nu are nimic desi se vedea clar ca are fluctuatii si le indicasem si cauza.
                          p.s. uneori apar cresteri (nu fluctuatii) de turatie cand actionez dezaburire luneta si/sau se declanseaza releul pt incalzirea aceea auxiliara.

                          Comment


                          • si a mea face la fel la rece, adica are fluctuatii intre 1000 si 800 asa, dar dupa vreo 10 15 min numai face. ideea e ca de multe ori aud motorul ca intrerupe insa turometrul nu se misca! nu prea inteleg. si cand are intreruperile astea vad si niste bule foarte mici pe conducta de tur! o fi grav?

                            Comment


                            • acum in martie are 6 ani,dupa 4 ani iarna a inceput sa faca probleme dar daca mergeam putin se incalzea motorul si functiona normal,acum chiar daca merg toata ziua nu mai revine la normal.daca sunt in treapta 1a si merg usor are tendinta sa reduca si sa creasca usor viteza.anii trecuti nu facea asa.,acum caut regulator si il schimb,sper sa gasesc de origine~!!!!!!!!!!

                              Comment


                              • Dar daca merg in continuare asa e vreo problema?se poate strica ceva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google