Problema asta ma chinuit si pe mine 2 saptamani. Masina nu pornea, dar daca o porneam(cu spray sau trasa), nu mai aveam probleme mergea perfect, si daca o opream chiar si rece tot pornea la prima cheie. Am schimbat bujiile dar tot asa facea. Am bagat-o la subsol la +7 grade ... degeaba. am dat la para de mi-a venit rau. am incercat tot ce am citit pe forumul asta in fiecare zi cate o incercare doua... mentionez ca aveam motorina omv cand a inceput sa faca figuri(cand a dat gerul ) intre timp am mai consumat din ea (mai aveam cam 1 liniuta) si am mai bagat tot omv de data asta aia de 6 lei si ceva... tot nu pornea. Acum 2 zile am citit un post al lui adicata2003 caruia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pt. informatiile care ni le impartaseste, in care zicea sa trecem pe rompetrol ca omv si petrom au motorina f uscata. bun zis si facut, am pornit masina(trasa) m-am dus la benzinarie am luat un ulei 2 timpi, am pus 100 ml(mai aveam 10 l motorina) am mers cu masina cat sa consum motorina dupa care am bagat motorina rompetrol si iar ulei 2t dar mai putin 50ml/10l iar acum masina imi porneste mai bine decat imi pornea acum 3 zile la cald. Am baterie de 80A imi invarte de 3 ori si o ia dupa 20 ore de stat la -12 grade deci instant. Azi dimineata mai aveam 8 l de motorina in rezervor si combinata cu ulei si mi-a pornit perfect. filtru de motorina e schimbat de 1200 km bujiile au 5 zile. Am scris atat pt. ca am vazut pe acest forum multi oameni care au cam aceleasi simptome ca si mine si poate va este de ajutor. Va salut si multumesc LoganClub si oamenilor care posteaza lucruri foarte utile.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
[QUOTE=big_electro61;1182806]Hotaraste-te,e impedanta sau rezistenta...











Comment