Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca tot as vrea sa poluez industrial, as anula si vana EGR din soft. Mai mult aer proaspat, mai putine particule care sa colmateze filtrul, insa mai mult NOx.
    As avea eu cateva de zis "poluatorilor" insa nu e frumos sa o fac pe forum.
    Last edited by 77sky; 20 January 2015, 11:40.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #77
      Da, de acord, daca se scoate DPF e bine sa fie eliminat si EGR. Oricum cine face chestia asta profi iti propune la pachet eliminare DPF + EGR , pretul e la fel, oricum resoftarea se face pentru ambele eliminate DPF si EGR.

      Comment


      • #78
        Originally posted by IancuMIC View Post
        Despre poze vorbeam.
        ...
        In fine sa continuam sa vorbim despre filtru de particule; anularea lui nu cred ca e o metoda de intretinere si corecta exploatere.
        Ca bine zici.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #79
          Eu zic ca ar trebui sa le spui ceva de bine celor de la Dacia-Renault ca nu investesc mai mult in motorizari benzina si promoveaza mai mult dieselul.

          Nu este neaparat nevoie sa anulezi EGR-ul cand dai jos dpf-ul. Nu este o regula. El poate functiona bine mersi pe masina dupa aceasta operatiune, fiind mai putin "stresat" atunci cand nu exista regenerarile.

          Insa, daca la o masina nu functioneaza EGR-ul, sensori (temperatura sau presiune), bujii incandescente sau clapete atunci filtrul de particule nu se mai regenereaza si se colmateaza. Deci mare atentie la defectiuni aparute la aceste componente.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #80
            Doc, cred ca orice producator auto fabrica ce se vinde. In nici un caz nu dau ei dieseluri mai ieftine si benzinare mai scumpe ca sa compenseze prin facturile din service dupa aia.
            Daca am avea legislatie ca in Grecia da, s-ar promova benzina la masinile mici. Altfel, un singur productor generalist nu o sa reuseasca altceva decat sa iasa de pe piata vansand doar benzinare .
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              Totul este un joc de culise si cei care pierd sunt consumatorii. Fiecare tara insa are dreptul sa functioneze dupa propriile reguli si guvernantii ar trebuie sa lucreze in interesul cetateanului. Dar bineinteles, noi traim in Romania si o sa vedem la pastele cailor legii ce respecta cetateanul care ii voteaza.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #82
                Originally posted by Doc View Post
                Insa, daca la o masina nu functioneaza, ... sau clapete atunci filtrul de particule nu se mai regenereaza si se colmateaza.
                La ce fel de clapete faci referire?

                Comment


                • #83
                  haideti sa va zic ceva.
                  ies noxele la itp chiar daca ai filtrul fap anulat.

                  deci daca ai filtru fap care face probleme cel mai simplu e sa l scoti si sa l anulezi din soft.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #84
                    Iti dai seama ca va trebui sa aduci argumente, in acest sens?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Costi-bc View Post
                      ies noxele la itp chiar daca ai filtrul fap anulat.
                      Eşti sigur de lucrul acesta? Ţi-a fost confirmat de cineva care lucrează la o staţie ITP?

                      Comment


                      • #86
                        da.
                        trebuie incalzite si turate bine motoarele inainte de proba , dar ies perfect noxele. ca idee , ce este peste euro 3 , cu sau fara filtru fap is incadrate la fel , <1.5 opacitate. adica chiar daca ai euro4 fara fap sau euro6 cu fap daca opacitatea gazelor nu depaseste 1.5 noxele sunt in parametrii.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Doc View Post
                          Doar la ITP apar inconveniente.
                          Atunci omul asta nu stie ce spune?
                          Ma indoiesc...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #88
                            indoieste te cat vrei. iti zic ce fac zilnic. daca nu ma uit atent sa vad sudura nici nu mi dau seama cand le masor. azi la un euro 5 cu filtru fap a iesit 0.01 opacitate medie, adica din 3 incercari reusite. chiar daca iesea 1.49 il treceam ...
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #89
                              Depinde de motorizari. Unele se pot incadra in normele de euro4, altele nu. Totusi nu toate motorizarile Euro5 ies la noxe dupa eliminarea filtrului de particule. Nivelul pentru EURO 5 este mai jos decat EURO 4.

                              De asemenea, unele masini cu dpf au trecut pe caroserie nivelul de noxe (la capota sau pe stalpul usii). RAR-ul cere verificarea acestui abţibild pentru nivelul de noxe la testele ITP, dar stim foarte bine ca se poate indeparta usor si atunci nu ii mai intereseaza.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • #90
                                Voi vreti sa spuneti ca la diesel euro 5, noxele raman in parametri dupa indepartarea dpf? Ma indoiesc
                                My Ride sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google