Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu imi doream dci, ptr consumul mic, dar am facut niste socoteli, si din cauza la fdp am luat benzinar, voi va luati dci ptr oras, si dupa aia plangeti ca se infunda una, e scumpa alta... Pai ia benzinar nene...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • bre SAM, MPIul meu respecta la orice ora din zi si din noapte standardul care il avea cand a iesit din fabrica. daca ii pun GPL iese euro 4.
      Nu am zis sa nu circule nici un diesel (unele euro 3 poate lai respecta norma si dupa 10 ani), doar astia de se dau loviti ca si-au luat masini pe care nu si le permit.
      Cand platesc taxa de mediu 30 de euro nu hulesc FAPul, cand se strica da... Deh, de aia e masina ieftina in germania, ca ala stie ca se apropie momentul inlocuirii FAPului.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        Eu v-as amenda sanatos de tot pe astia cu filtru anulat ... Imi poluati mie aerul si asa infect... Sper sa fie inchise itp-urile care va dau voua astia smecheri itp-ul.
        Daca gandesti doar la poluare atunci amendeaza-i pe toti care au de la E4 in jos, E2, E3 care circula legal.

        Daca vrei sa amendezi ca fenteaza E5 in acte cu E4 real, e altceva.

        Deci cum spuneam, n-o mai lalaiti si vaicariti "ca ma polueaza" , cand e defapt un E4 in toata regula.

        Originally posted by einstein1984 View Post
        ................
        Nu am zis sa nu circule nici un diesel (unele euro 3 poate lai respecta norma si dupa 10 ani), doar astia de se dau loviti ca si-au luat masini pe care nu si le permit.
        ..........................
        Tu aici continui in confuzie (ma gandesc ca intentionat pt ca stii ce inseamna un filtru de particule si metehnele lui...sper) , n-are nici o legatura faptu daca iti permiti cu faptu ca acel filtru il ia dracu cand NU ar trebui si tu esti nevoit sa platesti pe nedreptate pt treaba asta.
        Adica sa iti permiti sa platesti ceva ce nu ar trebui.

        Repet, ce spui de cumparatorii de masini noi de "buget" dizal E5, gen Dacia Logan, ii consideri smecheri? Sunt smecheri ca au optat pt o masina noua in detrimentul unui tractor sh german VW Passat, BeMeWe 320d, ??

        Adica mai bine imi luam un sh Passat sau BeMeWe ca ala imi permit sa il intretin decat un Logan nou dizal?
        Cam asta iese din logica ta.
        Last edited by Octavian; 29 January 2015, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Cumparatorii de masini noi cu FAP o sa mearga minim 2-3 ani sau 120 000 de km respectand norma de poluare ca au garantie. Treaba lor.
          Cumparatorii de masini de 4-5 ani din jermania cu 170 000 km pe bord si 4000 de euro pret o sa scoata FAp si o sa polueze. O sa polueze mai rau ca euro 4 pentru ca masina e defect si din acelasi motiv pentru care-si colmateaza FAPul (VNT plin de funingine, furtun aer spart, injectoare duse cu pluta etc) va scoate si FUM cu fapul scos. Si daca au dat 4000 pe masina nu dau 1000 pe reparatie sau 300 pe diagnoza si scot FAPul. Si polueaza ca smecherii, fara sa plateasca taxa de mediu.
          Nu am nimic cu nici o masina care emrge ca atunci cand a iesit din fabrica (inclusiv un renault 5 cu carburator care merge bine). Am cu aia care merg cu cazane infecte care polueaza mai mult decat au voie.
          Over and out pe subiect.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Cum adica treaba lor? Adica treaba lor ce o fi dupa aia 120000 km nu...?
            Deci nu te-ai pune in locul lor, adica treaba lor ca si-au luat dizal, te doare la basca, ai benzinar (asta se vede si dupa raspunsuri).
            Un spectru ingust de gandire daca punem asa problema.

            Anularea filtrului de particule nu presupune pur si simplu anularea lui (il scoti afara si gata), operatia daca e facuta corect, ca rezultate ai un E4, in multe cazuri (daca rescrierea softului e ok, dar nu numai atat) poate sa stea la emisii mai bine decat alte E4 de fabrica.
            Aici poate Doc sa dea mai multe detalii (dar nu cred ca merita pt unii).

            Comment


            • Si eu am un dCi E5 cu FAP, asa ca prezenta mea pe acest topic nu e deloc intamplatoare.
              Chiar nu stiu ce voi face in momentul in care vor aparea probleme, in tot cazul voi cantari foarte bine, inainte de a lua vreo decizie, chiar daca va fi aceea care va scoate din bugetul familiei ceva arginti.
              Asa cum am amintit, am platit ~40E taxa de poluare si ma bucur de un consum care te face sa te duci si la colt dupa tigari cu masina (vorba vine). Probabil va veni si vremea cand trebuie sa decontez aceste "mici placeri".
              ...
              Pana una alta, va rog sa evitati atacurile directe care persoane; promovez aici lupta de idei, experiente, intr-un cadru civilizat si onest.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Am citi cu ajutorul OBd nr de regenerari
                Problema e capacitatea filtrului de 70 unitati si nivel incarcare 126
                Attached Files
                My Ride sigpic

                Comment


                • Mai exact? Unde ai facut testul?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Acesta (DPF-ul), a fost principalul motiv pt care nu am mai luat un diesel si apoi diferenta de pret, cam 1600E, intre ce am acum, desi ma atragea consumul.
                    Pentru mine, care sunt mai mult prin oras si imprejurimi, iar de 3 poate 4 ori /an la niste drumuri mai lungi, am considerarat ca nu se merita bataia de cap.
                    Dieselul E3 care acum este la socrul meu, la ultima revizie a scos la gaze sau ce masura angajatul de acolo un sfert din valoarea maxima admisa (imi pare rau ca nu mai am hartia).
                    Nu este o bucurie sa ai probleme cu acel filtru sau sa-ti faci program de plimbare "obligat".
                    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Mai exact? Unde ai facut testul?
                      Acasa, am interfata OBD
                      Maine am de mers in jur de 150km, drum intins. Sunt curios daca isi face regenerare si ce valori imi da
                      My Ride sigpic

                      Comment


                      • Filtrul de particule nu "se strica" decat daca dai de un bolovan cu el. E o bucata de ceramica. Se poate colmata dincolo de posibilitatile de regenerare din 2 motive: utilizare proasta sau defectiune a masinii. daca e prima, rezolvarea e sa-si ia benzinar. daca e doua, sa-si repare masina.
                        Filtrul de particule e consumabil la fel ca un ambreiaj. Pe ala il schimbi fara sa comentezi la 130 000 km, schimba-l si pe asta. Nu ai bani sa o repari? Ia-ti alta masina pe care ai bani sa o repari.
                        Last edited by IancuMIC; 30 January 2015, 10:24.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Are dreptate einstein. In cel mai rau caz, cand filtrul nu se mai poate regenera, fuga la service dat jos si curatat cu ultrasunete. Sau inlocuit cu unul nou.
                          Din ce am inteles din diverse articole, probleme au fost la euro 4, unde sistemul a fost implementat. La euro 5 nu mai e la fel de problematic
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Si daca stiu bine, filtrele de particule de la Renault, sunt destul de fiabile; 160.000. km recomandarea producatorului. Asta inseamna, pentru majoritatea utilizatorilor, un termen destul de decent, dupa care il inlocuiesti fara sa mai apelezi la tot felul de manarii.
                            Nu le plang de grija firmelor sau celor care fac peste 60 de mii pe an. De unde ei, trebuie sa mai pui si inapoi, spune o vorba din batrani.
                            Last edited by IancuMIC; 30 January 2015, 10:39.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              Filtrul de particule e consumabil la fel ca un ambreiaj. Pe ala il schimbi fara sa comentezi la 130 000 km, schimba-l si pe asta. Nu ai bani sa o repari? Ia-ti alta masina pe care ai bani sa o repari.
                              Nu e chiar asa. Fara ambreiaj nu poti misca masina. Fara filtru o misti chiar mai "usor".

                              Cel mai mult ma gandesc la poluare, corectitudine, etc. cand stau in masina mea EURO 5 cu FAP si ma trezesc in spatele unui "bulgar" cu fum de 2-3m in spatele masinii. Fix in momentul ala ma gandesc ca atunci cand se strica FAP-ul ma duc sa decartez 1000EUR cand se strica filtrul.
                              Last edited by madhorsefuzzy; 30 January 2015, 11:08.

                              Comment


                              • Sa te vad eu cum decartez aia 1000-1500 euro pentru filtrul si mai vorbim. Cand se duce filtrul de particule, mai trage dupa el si turbina sau egr-ul. Sa vezi atunci costuri de reparatie.

                                Tu unde ai vazut roman sa schimbe filtrul de particule la termen sau inainte sa apara problemele cu el? Cand incepe sa faca regenerare la 100km, turbina este deja terminata.

                                Cat despre discutiile ce le purtati pe aici, ar trebui sa va sugerez sa amendati toti loganisti cu Euro 3. Va asigur ca un Logan 1.5dci 75/90cp cu dpf anulat polueaza mai putin decat Logan 1.5dCi 65cp euro 3 sau 1.5dCi 70cp euro 4.

                                Cand anulezi filtrul de particule corect, nu se strica nicio masina. Doar nu credeti ca la masinile dotate cu dpf s-a inventat mai intai filtrul de particule si apoi au facut motorul. Este un sistem de filtrare atasat motorului.

                                Ce Logan-uri s-au stricat dupa ce au eliminat catalizatorul si anulat sonda O2 din soft??? Nu este acelasi lucru? Sistemul cu filtrul de particule este un pic mai complex decat cel cu catalizator, dar functiile lui pot fi dezactivate din ecu. Exista masini care s-au vandut in ambele variante cu dpf sau fara dpf. Doar nu credeti ca difera cu ceva motoarele la ele. Pur si simplu unul are functia activa iar altul nu.

                                In fine, eu va zic ca discutiile se poarta intre membri care au avut probleme cu dpf-ul si cei care inca nu stiu ce ii asteapta.

                                Eu zic sa faceti un mic exercitiu si sa cereti preturile pentru inlocuirea completa a filtrului de particule la Dacia (ar trebui sa cereti pret pentru filtrul de particule si sondele de temperatura si presiune diferentiala) si sa le postati pe forum. Hai sa vedem cati dintre voi vor mai pastra masina cand apar primele probleme sau care sunt cei care vor schimba tot sistemul dpf cu unul nou si cati vor opta pentru anularea filtrului de particule. Atentie, vorbim de preturile pentru piesele OEM, nu aftermarket.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google