Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am vorbit aici despre poluare si nici nu ma declar un luptator impotriva poluarii. Daca te uiti la esapamentul ciurucurilor aduse din occident si nu numai, aproape ca-ti vine sa nu mai iesi pe strada. Nu poluarea ma face sa fiu reticent.
    Retinerea mea, in privinta anularii filtrului, retinerea nu impotrivirea, se rezuma doar la problemele ce pot aparea la revizia periodica, precum si la faptul ca, poate voi dori sa vand aceasta masina. In fine...
    Last edited by IancuMIC; 31 January 2015, 10:22.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Daca ar fi sa luam in calcul, venitul mediu pe cap de locuitor, nu e nimeni nebun sa dea salariul pe 3 luni (asta intr-un caz fericit) ca sa schimbe filtrul de particule. Evident ca se va alege variata mai ieftina si mai simpla.
      Asta cu corectitudinea fata de mediu, doar pt ca ai DPF, aduce a umor negru. Daca vrei sa fii corect fata de mediu, foloseste bicicleta sau transportul in comun. Ce te faci ca se mai scufunda vreun petrolier si deja a poluat mediul intr-o zi, cat toate masinile de pe un continent, timp de un an.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • De aia zic.
        Noi vorbim aici de poluarea aerului, dar cand vezi ce mizerii periculoase sunt deversate in apele noastre, sau ce vezi prin padurile muntilor, nu mai luam atitudine. Si eu vreau un mediu curat si nepoluat; dar sa contribuim absolut toti la acest efort.
        Scuze de off.
        Am vazut ca se vorbeste de bine despre o firma, ce curata foarte corect aceste filtre, basca si garantie. Stiu ce veti spune, dar sunt zeci de recenzii facute de persoane care au fost multumiti; ca doar n-or fi platiti sa spuna asta; parerea lui @doc o stiu.
        Nu m-as da inapoi sa inlocuiesc filtrul, chiar si unul unul aftermarket, daca as avea convingerea ca in urmatorii 70-80.de mii de km, n-as avea probleme; eventual curatire preventiva.
        Last edited by IancuMIC; 31 January 2015, 10:17.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Filtrul de particule aftermarket te-ar putea tine 30.000-50.000km daca nu iti face probleme de functionare.

          Am anulat si filtre curatate de firma minune. Poze gasiti pe blogul meu anularedpf.ro cu filtre topite dupa curatare la firma aceea renumita. Cele care nu s-au topit au tinut de la 100km la 10.000km. Ce spun clientii despre garantie? Daca trimiti de 2 ori filtrul la ei ai depasit pretul unei anulari.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • Deci, inteleg asa; filtrele aftermarket nu sunt o optiune viabila, curatarea cu demontare nu e de asemeni o solutie ca se topesc . Varianta recomandata, ca fiind cea mai la indemana, este aceea prin care sa anulezi filtrul; am inteles bine?
            Din ce vad, pana si in Germania se mai curata filtrele.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Uite asa arata un dpf topit dupa curatare:



              Exista riscul sa se intample asta dupa curatare.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Am trecut ieri pe la prieteni din reprezentanta locala Dacia si am intrebat care-i treaba cu DPF astea la L2, ce pot ei sa-mi spuna, cum se comporta, cum trebuie mers cu masina, se infunda sau nu, cit de des se regenereaza, si am aflat nimic interesant. Cica se comporta ca orice motor dizel, fara probleme de drumuri lungi-scurte, motor cald-rece, nimic iesit din comun. Masinile in general au km putini, merg foarte bine, clientul multumit, consum foarte bun, chiar daca se merg 3-4 km/zi, tine motorul la regimul asta nerational de utilizare, n-au inlocuit de cind exista L2 ( sf.2012) nici un dpf, oricum masinile sint toate in garantie. Cele mai exploatate sint vreo 2 taxiuri care au peste 120.000 km si se comporta excelent ziceau ei ( n-am motive sa nu-i cred ), fara probleme majore de defectiuni, deci nici intr-un caz dpf.
                Au zis ca daca ma hotarasc pot sa-mi iau dizel E5 fara griji.

                Comment


                • Ce sa spuna ei, cumpara diesel ca noi te asteptam in service. ) Nu ti-au recomandat benzina?
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • Am pe benzina si n-am de gind s-o dau, dar la un dizel m-as baga spre sfirsitul anului. Am sa mai fac niste cercetari la direct taximetristi cu L2 dizel sa vad si parerea lor, sigur ca cei din service - cu toate ca sint cunostinte vechi - au toate motivele sa laude Dacia, ca de acolo isi iau banii...
                    Oricum suprimare dpf e solutia optima in cazul cind nu mai ai cum regenera dpf, la km multi...ce vine Germania dupa ce trece prin RAR urmatorul drum e la defapare, se vad Audi Ax pe strada scot un fum ca Rabele vechi.

                    Comment


                    • Daca nu faci drumuri lungi si km multi nu se merita absolut deloc diesel.... Normal ca iti recomanda Diesel, ca e mai scump... Probleme sunt, dar nu le recunosc ei, sau cel putin nu au aparut in perioada de garantie. Dupa aia D-zeu cu mila... Personal nu te sfatuiesc sa iti iei diesel daca nu il exploatezi ca atare. Am mers cu L2 dCi si e super, trage bine datorita cuplului mare, e placut de condus si consuma putin. Dar la birjaleala zilnica prin oras nu se merita sa-l chinui. Mai bine un benzinar cu gpl aftermarket.
                      Last edited by 77sky; 31 January 2015, 18:49.

                      Comment


                      • Deja cu discutiile despre diesel/benzinar, discutia aluneca.
                        ...
                        Sa ramanem la subiect va rog si sa discutam totusi despre filtrul de particule, exploatare, intretinere etc.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Originally posted by bogdan_cr View Post
                          Am sa mai fac niste cercetari la direct taximetristi cu L2 dizel sa vad si parerea lor, ...
                          Eu unul în Bucureşti nu prea am văzut taximetrişti cu L2 Diesel, probabil tocmai din cauza acestui DPF.

                          Comment


                          • Crezi ca au vreo jena sa faca DPF off? Sau crezi ca nu au aflat de procedura?
                            Exista pe forumul dedicat L2 taxi dar fara DPF din fabrica.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Deci, inteleg asa; filtrele aftermarket nu sunt o optiune viabila, curatarea cu demontare nu e de asemeni o solutie ca se topesc . Varianta recomandata, ca fiind cea mai la indemana, este aceea prin care sa anulezi filtrul; am inteles bine?
                              Din ce vad, pana si in Germania se mai curata filtrele.
                              Da, au aparut noi afaceri, noi locuri de munca odata cu filtrele astea, minunat )

                              Oricum praf in ochi ce spun aia acolo, dupa curatare nu mai are aceleasi performante de regenerare ca unul nou, se incarca mult mai repede, regenerarea se face mai des, rezultatul e previzibil...
                              Vorbesc din practica, curatat "lacrima'"/facut ca nou, n-a mai rezistat mult pe masina.

                              Benzinarii mai ales au impresia ca fara filtru asta masina fumega ca un vapor.
                              Inafara de un puf la accelerare puternica nu se intampla nimic (tractoru meu E3 face puf mai tare decat tractoru lu' frate-meu fara filtru.

                              Pe care sa-l duc la remat?

                              Comment


                              • Spuneam candva ca un filtru se va colmata mai repede cu cat motorul este dus mai des in zona de sarcina maxima; pedala la podea.
                                Dupa cum bine stiti, filtrul de particule are rolul de a retine doar particulele din gazele de evacuare, pe care putem sa le numim generic cenusa (funingine); mai putina cenusa, filtru mai curat si mai putine regenararii. Un diesel oricum produce funingine datorita combustibilului; ideea ar fi sa evitam producerea de funingine suplimentara. Vrem sau nu ne transformam in ecologisti, pentru ca reducerea funinginii este de cele mai multre ori rezultatul unui stil de conducere economic.
                                Dupa parerea mea timpul de accelerare si intensitatea fac de cele mai multe ori diferenta; timpul pana cand atingem o viteza stabilizata nu trebuie prelungit excesiv. Dupa atingerea vitezei dorite, functie de trafic, mers stabilizat cu motor la 1800-2000rpm. Din aceasta zona de turatii motorul iti permite o accelerare fara ezitare, datorita cuplului; in cazul unei scaderi a vitezei se impune retrogradare in trepta inferioara. Sa schimbi mai rar, circuland in oras cu motor alternand intre 1500-3000rpm, nu e tocmai sfatul meu.
                                Acceleratia brusca, cu turatia motorului intr-o zona din care nu poate asigura cererea de putere, de asemeni este total neindicata; in acest caz, avem gaze partial arse si multa cenusa, tocmai aia pe care trebuie sa evitam sa o avem in filtru.
                                In aceiasi ordine de idei, sfaturi de genul, "da-i forja", iti poate aduce tocmai lucrul pe care nu il doresti; consum ridicat si cenusa.
                                Mersul la turatie si viteza constanta sustinuta, face ca filtrul se curete in mod pasiv datorita presiunii marite a gazelor, pe fondul unei temperaturi ridicate.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google