Cine mai are 1.5dci euro 5? Pareri, Fiabilitate, Probleme Etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by nicolaedorin View Post
    am facut prima revizie la 19400 km ,
    shimbat ulei,filtru de ulei,de motorina, de aer,placute frana,filtru de polen,costul reviziei 1000ron
    acum la 19700 mi s-a aprins in bord martorul care ma atentioneaza ca trebuie sa schimb uleiul,si inca se aprinde ,isi revine de la sine sau trebuie sa ma duc la service sa-i faca ceva?
    in rest nu sunt probleme masina merge bine ,consum multumitor 6,5/100 in oras si cu aer conditionat
    Scrie in manual cum se reseteaza, dar ar fi trebuit sa o faca ei la dealer cand ti-au schimbat uleiul. Eu le-am cerut sa nu il reseteze ca il resetez eu si inca nu s-a aprins nici la 30.000 dar eu nu prea merg in oras
    Si eu am dat 925 RON la revizia de 20.000 in decembrie, intre timp a mai crescut euro.

    Eu am dat pe ea 13200 EURO si nu mi se pare nici lesinata si nici 1000 de lei mult pentru o revizie, pentru ca oricum cei mai multi vor da suma asta odata pe an.
    Last edited by proteinman; 16 July 2012, 03:32. Reason: le

    Comment


    • #92
      nu mestere atat a fost,1000 ron,nu e nici mult nici putin si vb colegului nu mi se pare lesinata am varianta 90cp nici nu-mi trebuie mai mult,
      am mai avut un logan MCVde la servici 1,5 dci 85cp de care am fost f multumit
      nu am avut evenimente si a mers brici 160000 km,revizii la timp si motorina de la Petrom,dupa aceea nu mai stiu ca mi-am schimbat serviciul
      MCV-ul 1,5dci este o masina reusita spatioasa ,consum mic si fiabila daca faci reviziile la timp si nu te zgarcesti la motorina sa mergi subturat sau sa iei de la camionagii,ca pa pompa! pa injectoare!

      Comment


      • #93
        Originally posted by ZSO View Post
        mi-s tare curios cat are durata de viata filtru de particule la logan, sper sa merga macar 150 de mii de km...
        Se pare ca tine 30.000 km revin cu detalii cand ma intorc de la mare unde o sa merg cu TRENUL.

        Comment


        • #94
          Ce s-a întâmplat ?

          Comment


          • #95
            Pfiu din fericire nimic grav.

            Comment


            • #96
              Mulţumim frumos pentru explicaţii !
              Când ai totuşi timp, poate ne spui şi ce s-a întâmplat !

              Oricum, din ce înţeleg, bine că nu este nimic grav !

              Comment


              • #97
                Pai s-a aprins becul de la antipoluare si cel ce scrie STOP, asta in mers pe autostrada la 140km/h.
                Daca ma luam dupa carte ar fi trebuit sa trag pe dreapta si sa chem platforma, dar masina mergea absolut normal.
                Mers la dealer resetat erorile (cica avea ceva erori la ecu dar nimic grav) , in fine cred ca au fost cauzate de o frana foarte violenta fara ambreiaj pe care a trebuit sa o pun din cauza unei fufe care m-a depasit si apoi mi-a trantiti o frana in fata sa intre in benzinarie de am zis ca acolo mor.... dupa aia am mai mers vreo 5 km si s-au aprins becurile.
                In fine am facut 2000 km de atunci si pare ok.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by aleXpeed View Post
                  Pana la urma a ta este de 85 sau de 90 de cp? Eu nu inteleg o chestie la ~180 km/h pe ceas, a mea dci de 85, tot ph2, ar fi mai turata ca a ta tot la 180 km/h.

                  Stiu ca doar dci de 90 are a 5-a mai lunga ca dci 85. Nu stiu sa se fi facut dci de 85 cu a 5-a lunga ca la dci 90 daca ma intelegi.

                  calul putere iti da viteza maxina. e normal daca ai 90 de cai sa fie mai putin turata la viteza X. facem confuzie intre cal putere si cuplu.

                  Comment


                  • #99
                    prima problema la 14500 km zgomot in dreapta bordului in 1-2-a , remediat la service , sursa fiind tevile de la AC care nu mai erau prinse corespunzator intr-un loc !

                    Comment


                    • Stie cineva cat costa o revizie la 1an sau 20000km pentru un logan 1.5 dci 90cai euro5?

                      Comment


                      • In jur de 600-690 ron + manopera . Depinde si ce anume schimbi , si ce fel de consumabile alegi (in speta uleiul ) .

                        Comment


                        • 740 RON ulei + toate filtrele + manopera.

                          Comment


                          • asa mult costa? cum costa asa mult?
                            fata de 1.4mpi trebuie sa schimbi eventual filtrul de motorina in plus, eventual un pic de ulei mai mult...
                            la 1.4mpi o revizie normala (ulei, filtru ulei, filtru aer + manopera ~200-300ron)
                            de ce costa asa de mult?

                            Comment


                            • iar la euro4 vreo 300 lei filtre+manopera+150 lei 5 litri de ulei elf evo 5w40

                              Originally posted by proteinman View Post
                              740 RON ulei + toate filtrele + manopera.
                              fara ulei ?!
                              Last edited by B997NDL; 26 December 2012, 01:19. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by djxhouse View Post
                                asa mult costa? cum costa asa mult?
                                fata de 1.4mpi trebuie sa schimbi eventual filtrul de motorina in plus, eventual un pic de ulei mai mult...
                                la 1.4mpi o revizie normala (ulei, filtru ulei, filtru aer + manopera ~200-300ron)
                                de ce costa asa de mult?
                                Nu stiu unde faci tu revizia dar la normativ se pun 1,5 ore de manopera la vreo 60 RON ora sare de 100 RON numai manopera. ulei + filtru si filtru de aer n-au cum sa coste numai 200 RON.

                                O revizie "anormala" la un 1.6 MPI a fost 2200 RON: distrbutie+ accesorii,ulei, filtre, bujii, un cap de bara+geometrie si un set de placute.
                                Pai Uleiul+ Filtrul de ulei e 320 RON, Filtru Polen e 72 RON, Filtrul de motorina 140 RON, Filtrul de aer e 100 RON. Restul e manopera.
                                Uleiul de DPF e mai scump decat altele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google