Consum LOGAN 2 1.5 DCI 90CP DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Brasoveanu View Post
    Si apropos de ce zice cartea despre visele de 3,8 si 3,9 am incercat si eu BV - B - BV la consum minim sau pe aproape adica legal in localitati si max 90 afara si a iesit ceva de genul dus intors cam 4,2 pe drum neaglomerat da' te plictiseeeesti prea tare pentru 2 bani diferenta.
    Doar o remarcă generală. A merge pe o rampă 30 km și apoi 30 km pantă pentru a ajunge la aceeași înălțime nu face deloc același consum cu a merge orizontal 60 km. Media dintre rampă cu X litri la sută și pantă cu 0 litri nu dă consumul de mers orizontal. Oricum, ai obținut 4.2% cu drum pe Valea Prahovei deci diferență de altitudine de 1000 m + 450 m diferența Predeal-Brașov, urcat și coborât.
    Last edited by gecmc94; 4 weeks ago.

    Comment


    • Si tot o remaraca generala, ar fi interesant daca dupa resetarea CB se urmareste evolutia\variatia consumului mediu din CB in primii 60-100 km (“stabilitatea” algoritmilor). Foarte probabil ca daca colegul gecmc94 ar mai fi parcurs inca 80-100km in acelasi regim “ideal” acesta ar fi crescut(nu cred ca mai “obtinea” acel 3.8l/100km). Cu cat distanta\cantitatea de combustibil monitorizata este mai mare cu atat valorile consumului mediu sunt mai apropiate de realitate (aici ar mai fi de notat si “acuratetea” consumului mediu pe CB cat si plin\plin).
      Apoi subscriu la cele scrise, in condusul “la consum” se “chinuie” atat masina cat si soferul (cel putin unii). Aici fac o mica paranteza, circuland in conditiile actuale masa de funingine a crescut semnificativ. Interesante ar fi si celelalte valori citite din ECU injectie. Consumul meu mediu tot undeva pe la 6 l/100km se mentine si am mai spus nu imi mai bat capul de mult timp cu asta. Evident ca toate acestea sunt subiective si fiecare utilizeaza propria masina asa cum doreste, dar uneori ce se poate castiga pe mere se poate pierde pe termen lung pe pere.

      PS: Legat de subiectivitatea modului de utilizare, ECU injectie interpoleaza si calculeaza pe baza parametrilor cititi destul de bine cum am condus. Atasat o captura mai veche cu procentajul urban\drum\autostrada de la ultima revizie (resetare a intervalului de revizie).
      Attached Files

      Comment


      • @gecmc94 corect rationamentul. Tocmai de aia am facut calcule BV B DUS INTORS si la mers plictisitor rau a iesit ceva pe la 4,2 %
        La mersul hotarat dar la limita legala (78 in localitati si 108 afara) pe DN1 BV-B-BV consum aprox 5 % + - in functie de nr persoane si bagaje dar oricum pe la 5 % (trafic normal).
        Vinerea B->BV si Duminica BV-B nu se pune

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google