Lucruri Care Nu Va Plac La Dacia Logan Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @CSH OFFTOPIC(nu m-am putut abtine) Numa frantuzoaicele au probleme electrice? Te invit sa citesti un pic pe vwforum mai ales la scirocco, passat B6, touareg, golf sa vezi tu acolo probleme electrice, si fiabilitatea atat de laudata a nemtilor ca nu cred ca iti va mai veni sa cumperi vreo nemtoaica vreodata. A si vezi ca de ex senzorii care ii gasesti pe nemtoaice ii gasesti si pe frantuzoaice pana si pe dacie care sunt facuti de aceleasi firme: siemens, bosch.... Pana si casetele de directie, bascule, capeti de bara ... etc sunt facute de acelasi firme(TRW, ZF, Lemforder...) pt marcile astea de masini. Acum ca la ansamblare or fi nemtii mai meticulosi decat romanii si turcii nu zic da nu mai ridica in slavi nemtoaicele ca o faci degeaba parerea mea. Am si eu prieteni cu nemtoaice si cu o gramada de probleme la activ. Deci mitul nemtoaicelor nemuritoare ist zerstört!

    La ph2 ce nu imi place este bara fata in rest este mai frumoasa(parerea mea) la toate capitolele fata de ph1
    Last edited by Renault; 1 September 2010, 02:52. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • nu imi place ca nu mi-a ajuns inca ! mai am de asteptat inca o saptamana.

      Comment


      • marsalier

        salutare tuturor posesorilor de logan in primul rand, este primul meu post . Vroiam sa va intreb daca face parte din categoria "asa face toate" urmatoarea mea dilema. Cand pornesc motorul de cele mai multe ori daca pana sa se aseze relanti-ul schimb in treapta marsalier, caraie usor. Daca astept sa se aseze relantiul nu se mai intampla asta.

        Comment


        • Da, am intrebat si eu de acesta problema niste colegi de forum, si se pare ca e din categoria " asa face toate ". Cel putin si a mea face asa.
          sigpic

          Comment


          • scurt si simplu! nu-mi plac asa zisele finisari
            lipsa text

            Comment


            • Originally posted by overlook View Post
              salutare tuturor posesorilor de logan in primul rand, este primul meu post . Vroiam sa va intreb daca face parte din categoria "asa face toate" urmatoarea mea dilema. Cand pornesc motorul de cele mai multe ori daca pana sa se aseze relanti-ul schimb in treapta marsalier, caraie usor. Daca astept sa se aseze relantiul nu se mai intampla asta.
              asta se pare ca e o problema comuna... daca mergi putin in fata apoi intra lejer in "marsalier".

              un alt dezavantaj il constituie si buretele acela dintre bord si parbriz care se pare ca o ia din loc. sa nu mai zic ca un prieten a aruncat o tigare pe bord a cazut si apoi a aruncat-o iar si a cazut prin acel spatiu dintra parbriz si bord
              Nu-i bai...

              Comment


              • Buretele ala este inutil si de prost gust - la inceputul verii s-a dezlipit cate o palma pe laterale dupa care l-am dat jos - arata mult mai bine asa .........

                Comment


                • nu mi place argintiul din interior, de pe usi si masca din zona radioului cu cd
                  -----------------
                  noroc bun!

                  Comment


                  • La mine apare o chestie interesanta. In zilele astea reci cand plec cu masina fara sa las 1-2 min sa se incalzeasca pe loc incepe sa se abureasca parbrizul. Aerul e setat sa bata doar pe parbriz si incalzirea e la maxim. Problema dispare dupa ce se mai dezmorteste putin aerul...asta dupa 2-3km. Precizez ca nu e pe recirculare.

                    Comment


                    • Mai curata si tu parbrizul pe interior si o sa vezi ca scapi de problema , sau daca ti-e lene pana de dezmorteste un pic masina 1-2 km poti sa mergi linistit pe recirculare .
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by no.23 View Post
                        Buretele ala este inutil si de prost gust - la inceputul verii s-a dezlipit
                        buretele ala nu are rol estetic, altul este rolul lui...trebuia sa incerci sa-l pui la loc.
                        Multa lume, putini oameni...

                        Comment


                        • Nu imi place ca simti fiecare denivelare in asfalt si e chiar obositor la drum lung se poate face ceva? cu privire la interior intradevar arata cam urat acele butoane dar nici cu versiunea anterioara nu imi era rusine si zgomotul acela ingrozitor la relanti de parca as conduce un diesel.

                          Comment


                          • Vezi ca asa am patit si eu cand am luat-o,scutura la orice.Am descoperit dupa un timp ca erau umflate exagerat rotile.Du-te la o vulcanizare,sau la un peco si verifica-ti presiunea in roti,si pune cate scrie acolo pe usa.2.0 fata si 2.2 spate.
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • place/Nu place PH1/PH2

                              Am avut Ph1 si acum am 2-ul.
                              Imi place noul design si mai ales interiorul. E mult mai "omenos" mai "cu forme", iar bordul nu mai e asa "din topor" (botoanele alea patratoase....)

                              Sunt totusi cateva lucruri care nu-mi plac si as vrea sa stiu daca ati sesizat si voi aceste neajunsuri:

                              1) materialul din care este facut VOLANUL.
                              a) In primul rand imi aluneca mana pe el (la parcarile cu podul palmei). Si la Loganu 1 aveam sevo si parca il invarteam mai cu convingere, la asta il scap din mana
                              b) imi transpira mana pe el. La volanu de ph1 nu aveam aceasta problema.

                              2) Butonul de la comanda de aer....parca nu se aseaza bine voletii aia de dirijeaza aerul prin bord. Mai ales de la "parbriz si picioare" la "numai parbriz". Parca trebuie gadilat sa se aseze bine. Sper sa nu raman cu butonu in mana.

                              3) Se aud mult mai tare pietricelele care sar in oale la rotile spate, oare e mai subtire stratul acele de antifon pe acolo?

                              4) Stiti cumva daca s-a scos de pe esapamentu la 1.6 16v asta 2, o "masa acustica" (parca asa ii zice) o bucata de cauciuc prinsa cu piulite pe undeva inainte de toba finala? Era ceva pentru reducerea unor vibratii si rezonante...
                              Am vazut numai la un MCV ph1 (16v) ca avea acea piesa. Nu stiu daca era si la Prestige sau Partener.....

                              Dati-mi un link, va rog, daca s-a discutat pe undeva de chestiile astea...

                              Comment


                              • Da se pare ca in fabrica au umflat rotile aia la greu am avut aproape 3 atmosfere in roti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google