Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dragilor,
    Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
    Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(

    Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...

    Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
    Last edited by enc_edy; 27 March 2016, 18:49. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Pune-o pe tester.
      Last edited by mr.K; 27 March 2016, 19:17.

      Comment


      • Originally posted by enc_edy View Post
        Dragilor,
        Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
        Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(

        Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...

        Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
        Eu as zice ca e termostatul daca tot oscileaza asa.

        Comment


        • daca ai avut ac-u pornit e normala pornirea intermitenta a gmvului, compresorul merge in reprize, nu continuu

          initial am crezut si eu mai demult ca e o problema la mine dar am ascultat o gramada de masini straine si toate fac asa cu ac-u pornit

          legat de turatie... pana sa schimb distributia se simtea cand dadeam drumul la ac, adica se simtea o usoara trepidatie in primele 2 -3 secunde impreuna cu o crestere a turatiei. dupa ce i-au schimbat distributia nu stiu ce i-au facut dar pornirea compresorului se face pe nesimtite (se aude doar acel clanc dar fara nici o vibratie suplimentara) iar turatia de relantii ramane la fel, nu creste. ac-u merge normal

          legat de oscilatie zic sa nu-ti faci prea mari griji. poti schimba termostatul, daca nu l-ai schimbat niciodata pana acum sau a trecut mult timp, impreuna cu tot antigelul. daca face la fel nu e nimic, lasa-l asa. ori nu e nimic, ori e sonda dar care nu afecteaza cu nimic bunul mers al masinii. vara face bine un motor usor mai rece, rece e impropriu spus, cand afara sunt 40-50 de grade numai rece n-are cum sa fie

          e o problema f des intalnita la loganurile mai vechi oscilatia asta, dar ti-am zis, nu-ti face probleme prea mari. termostat schimbat si gata. la multe masini noi, inclusiv noul logan nu mai ai nici un indicator de temp, asa ca...un stres in minus
          Last edited by cristi....; 28 March 2016, 00:35.

          Comment


          • Multumesc ptr răspunsuri. Mentionez ca gmv-ul pornea si fără AC pornit, asa cum porneste in mod normal in trafic când temp atinge 90C (sau pe acolo....) si eu tot 2 liniute am la apa (nu cred ca m am exprimat eu ok, subiectul AC era subiectul nr 2) ))
            De aceea cred ca are vreo eroare si sonda de temp......
            Asa cum zicea si mr.K, cred ca este necesara o punere pe tester sa vad ce si cum...
            Termostatul este cel original al masinii din 2009....

            Am mai facut o verificare in dimineata aceasta. Am pornit motorul, conductele de la motor se incalzeau treptat, dar dupa termostat spre radiator au rămas reci. Deci termostatul nu este bloc pe deschis ptr k am ajuns la munca si condcta de dupa termostat era fierbinte. In schimb, nu inteleg ce legatura are comanda de caldura din masina ptr ca eu stiam ca apa circula prin calorifer in permanenta. Mai exact, daca dau drumul la caldura si am 4 linii la apa si plec de la semafor, îmi scade la 2 linii in 100m, daca am ventilatia închisă si comanda pe rece, rămâne la 4 linii....wtf???
            Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 09:27. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • pornirea ventilatorului duce la o disipare mai rapida a caldurii...?

              si mie imi facea la fel acu un an si ceva. la stop 4 lunii, in 10 m 2 linii; in frana de motor tot 2 linii etc. am tot schimbat termostate si nimic, la fel. i-am dat pace. toata vara a stat la 2 linii, dupa 1 an si un pic in iarna asta am avzut ca incepe sa stea mai mult la 4 linii si a reaparut jocul 4-2-4 deci sonda isi revine la viata )

              in afara sta totusi la 2 linii indiferent de cat de repede merg, in oras mai urca la 4 si cand parchez lateral din mai multe miscari. nu-mi mai fac probleme

              gmv-u nu a mai pornit din motive de supraincalzire de nu mai stiu cand, cel putin 3 ani, ma refer la anotimpul torid

              prefer sa nu se supraincalzeasca motorul si sa stea la 2 linii (vreo 80 si ceva de grade) decat sa sufere de caldura excesiva

              totusi, suspectez si o masa insuficienta. zilele trecute cand a nins si am dat drumu la dezaburire luneta (stateam la stop cu 2 linii) in vreo 5 secunde a urcat la 4 linii. vazand eu asta, am oprit dezaburirea si a scazut instant la 2 linii. deci ansamblul termostat-sonda cred ca functioneaza in parametrii optimi, o fi doar o chestie de masa insuficienta mai mult
              Last edited by cristi....; 28 March 2016, 13:35.

              Comment


              • Originally posted by usr1 View Post
                Eu as zice ca e termostatul daca tot oscileaza asa.
                Dupa ce am schimbat termostatul (si antigelul) si-a revenit la normal. Astazi a pornit si gmv (pana azi nu prea pornea chiar cu motorul incins).

                Trimis via Tapatalk

                Comment


                • Ultimul termostat montat pe Logan a fost Calorstat si a costat numai 18 lei. Pretul m-a facut sa-l suspectez ca-i fals, dar l-am montat oricum si a functionat mai bine decat termostate de origine, care au avut viata scurta, de 3-4 luni.
                  Singurul care a tinut 5 ani a fost ala de fabrica.

                  Daca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.

                  Comment


                  • Am avut un furtun intepat care pierdea lichid si l-am inlocuit. Am suspectat ca problema ar putea fi din cauza proastei aerisiri. Acum pare ca si-a revenit la normal. Ar putea influenta o aerisire "defecta" comportamentul asta bizar? Adica se incinge motorul, are 4 linii, gmv nu porneste decat cu AC in functiune apoi , dupa schimbare furtun si aerisire corecta isi revine la normal.

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Daca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.
                      dar ce ne facem la dci ? ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei. cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
                      doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.

                      Comment


                      • Eu am pus wahler la 1,6 mpi si am 2 apoi 4 linii si nu scade la 2.
                        Porneste mai des gmv-ul...

                        Comment


                        • @ndl

                          nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii? ca mi-am adus aminte de discutiile in contradictoriu cu hyra...pe tema asta

                          daca vrei 4 linii pune-i de benzina, sa deschida la 89 si e pana in 100 de lei, cat 3 termostate de disel aproape

                          stiu, am fost rau

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            dar ce ne facem la dci ? ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei. cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
                            doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.
                            Pune si tu un Calorstat- 110 de lei.

                            Comment


                            • Am mai facut o verificare. Am pornit, am stat lângă ea si abia când a ajuns la 4 liniute a început sa se incalzeasa si furtunul de dupa termostat. Nu stiu ce sa mai cred....daca rămânea deschis termostatul.....se incalzea furtunul de la radiator in acelaai timp cu celalalte....
                              Am vb si o sa mă duc cu ea la verificare pe tester.....azi in drum spre casa a stat la 4 linii...
                              Am observat referitor la primul pct mentionat ca la momentul la care a deschis termostatul (4 linii) dupa 1 min a scăzut la 2 linii masina stand pe loc....si ma gandesc ca s-a combinat apa fierbinte cu apa rece din radiator si a mai scăzut temperatura....

                              Comment


                              • in lipsa unui indicator analogic, eu am rezerve in privinta preciziei indicatorului digital de la logan

                                e ca la liniutele de la benzina. o liniuta tine locul a 5l. dar nu stii cat% dintr-o liniuta ai consumat / mai ai decat cand dispare stii sigur ca 5l s-au dus dar intre cele 2 momente nu stii nimic. pe cand la un indicator analogic informatia e mult mai precisa. asa si la temperatura. o fi o chestie de 1 grad, 2 diferenta sub pragul minim de 4 linii. pt ca si liniile astea nu au valori precise, exacte, sa zici ca 4 linii reprezinta exact 80 de grade sa zicem. nu, 4 linii desemneaza un interval de valori. 4 linii poate sa insemne si 80 de grade dar si 88 sa zicem sau cat e pragul maxim superior pt 4 linii

                                loganul nu stie sa arate 3 linii la temperatura. asa ca diferenta intre 2 si 4 linii e destul de mare. eu de asta nu ma mai stresez.

                                din moment ce mai are rabufniri si-mi arata 4 linii si dupa 10 sec imi arata 2 ce diferenta de temperatura sa fie intre cele 2 momente? adica acu am 80 de grade si peste 10 sec am 60? hai ma lasi?! nu am 80 ca oi avea 78 sau 79. mare branza. pt asta nu merita atata stres si bani, din pct meu de vedere
                                Last edited by cristi....; 28 March 2016, 22:10. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google