Salut Winnie ,
Pe scurt: poate este bine sa schimbi “mecanicul”
Putin mai detaliat: pentru Logan I 1.4MPi cod motor K7J7xx (si nu numai) este un singur senzor temperatura lichid de racire (NU “… sunt doi senzori pe 1.4 MPi K7J, privind din fata unul in lateral dreapta al motorului, deasupra senzorului de turatie, altul in fata putin ma jos de ultima bujie dreapta, in dreptul GMV. El spune ca ECU primeste date de la unul si celalalt este pentru liniutele din bord”), iar acesta are trei pini: pinul 1-42A semnal “+” merge in tabloul de bord pe pinul 12, pinul 2-3JK “-“ si pinul 3-3C semnal “+” merg in injectie pe pinii 53 si 13 uzual.
Atasez si cateva capturi cu diagnosticarea senzorului (se pot observa si valorile rezistentei la diferite temperaturi), schema electrica (conexiuni, culorile firelor pot sa difere dar uzual sunt alb, orange, maro), locatia si mufa cu descrierea pinilor, localizarea pe motor, procedura de demontare /montare (se strange la 22 Nm) si un cod OE probabil (acesta se obtine doar pe baza seriei VIN, functie si de nr. fabricatie motor), poate sunt de folos si altor colegi de forum:
Pe scurt: poate este bine sa schimbi “mecanicul”

Putin mai detaliat: pentru Logan I 1.4MPi cod motor K7J7xx (si nu numai) este un singur senzor temperatura lichid de racire (NU “… sunt doi senzori pe 1.4 MPi K7J, privind din fata unul in lateral dreapta al motorului, deasupra senzorului de turatie, altul in fata putin ma jos de ultima bujie dreapta, in dreptul GMV. El spune ca ECU primeste date de la unul si celalalt este pentru liniutele din bord”), iar acesta are trei pini: pinul 1-42A semnal “+” merge in tabloul de bord pe pinul 12, pinul 2-3JK “-“ si pinul 3-3C semnal “+” merg in injectie pe pinii 53 si 13 uzual.
Atasez si cateva capturi cu diagnosticarea senzorului (se pot observa si valorile rezistentei la diferite temperaturi), schema electrica (conexiuni, culorile firelor pot sa difere dar uzual sunt alb, orange, maro), locatia si mufa cu descrierea pinilor, localizarea pe motor, procedura de demontare /montare (se strange la 22 Nm) si un cod OE probabil (acesta se obtine doar pe baza seriei VIN, functie si de nr. fabricatie motor), poate sunt de folos si altor colegi de forum:
Comment