Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru că are apă în instalaţia de răcire
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • ca motorina nu arde la temperaturile la care arde benzina si nu vorbim de aceleasi explozii specifice benzinei,deci automat temperaturi mai reduse.
      Nici macar termostatul nu deschide la 89 grade ca la benzinar ci la 87 parca , deci ajunge la temperaturi mai mari,dar vara )

      Originally posted by acidus View Post
      Am intrebat si eu in service de ce sta la doar 2 linii. Am DCI rosu de 70cp si cica la astea "rosii" nu se ridica la 4 linii decat foarte rar (spre deloc) asta este varianta celor de la Dacia Service.
      nu exista asa ceva , dci cu "i" rosu de 70 cai , poate de 85 cai ... sau poate e vopsit cu oja "i"-ul acela.
      Last edited by Cristi_Xp; 9 February 2012, 12:35. Reason: Automerged Doublepost
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Notatia de pe termostat reprezinta temperatura de la care incepe deschiderea. Inteleg sa se prelungeasca timpul de incalzire la diesel, dar nu sa nu atinga temperatura optima.
        Zilele aceste am circulat cu un VW, 1.9 TDI camioneta 5+1, care are indicator cu ceas la temperatura; constant ~85-90 grade. Asa ca...
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • asa fac toate loganele , inclusiv dusterul , si cateva generatii de clio dci.O fi prea mic motoru ...
          parerea mea , ca nestiutor in tractoare, pentru rezolvarea problemei , nu ar trebui un termostat care sa deschida la 87 grade,adica mai devreme decat la benzinar , ci un pic mai tarziu ) ,insa nu stiu consecintele mersului motorului in regimul respectiv.
          Last edited by Cristi_Xp; 9 February 2012, 13:00.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Tocmai asta vroiam sa evidentiez cand am intrebat DE CE, nu urca apa la dieselul de pe Logan; asa cum ai zis probabil e o problema, n-ar fi singura, cu aceste dci-uri.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • poate e vreunul curios sa puna termostat de 89 pe diesel ...
              Stiu ca la benzinar daca pui termostat de 87 ai tot timpul fluctuatii de 2-4 linii
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Mi-ai luat vorba din gura; vroiam sa intreb daca e cineva care are la dci termostat de benzinar.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • problema e alta... eu nu cred ca apuca termostatul sa deschida deloc nici macar ala de 87
                  din ce am citit , termostatul de diesel nu seamana deloc cu cel de benzinar , deci nu se pot interschimba,aia ce ziceau ca au cumparat termostat de de 87 si ca ala ar fi de diesel in loc de benzinar abereaza.Termostatele nu sunt la fel.
                  Attached Files
                  Last edited by Cristi_Xp; 9 February 2012, 14:21.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • La modele renault erau problema cu DCI, daca va uitati la forumele nemtilor va dati seama si codurile difera. Sunt tremostate care au deschidere la 89C renault si 83C original de dacia.Coduri : 83 C # 8200558758 sau 8200954288, si 89 C, # 8200039885, 8200244402, 8200248531 sau 8200267349.

                    Cred ca motoarele Dacia, nu au intercooler -"radiator pt. racirea aerului aspirat" si de aceea se pun termostate de 83C.
                    Last edited by smaci; 9 February 2012, 15:54. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ce legatura are temperatura aerului din admisie ,cu regimul termic al motorului...?

                      Comment


                      • Am si eu aceeasi problema cu liniuţele. Am schimbat termostatul cu unul care scrie 89 grade( nu original ) si tot asa mai ajunge la 4 linii dar nu stă mult.Am un 1,6 si nu nici l-a drumurile lungi nu trece la 4 linii, la două linii ajunge destul de repede, căldură bagă, am acoperit şi grila complet ( a mai ramas doar cea de jos) şi tot nu ajunge la 4 linii. Consumul este evident mai mare. Aş merge la un tester dar oare o să gasească problema?

                        Şi chiar are legătură temperatura aerului de admisie?

                        Comment


                        • nici al meu nu vede 4 liniute la temperatura iarna, da stiu ca ii ceva normal la dci'uri asa ca stau linistit...caldura sa bage

                          Comment


                          • Nu am DCI este 1,6 benzină.

                            Comment


                            • orice motor de generatie noua are un senzor de temperatura aer,unele mai performante au si un debitmetru+senzor aer,senzorul masoara temperatura aerului in galeria de admisie si debitmetru cantitatea de aer aspirata
                              nu cred sa fie o legatura intre indicatoru de apa de la bord si temperatura de aer din admisie

                              Comment


                              • Originally posted by big_electro61 View Post
                                Ce legatura are temperatura aerului din admisie ,cu regimul termic al motorului...?

                                Aceeasi cantitate de aer are volum diferit la diferite temperaturi.
                                La motoarele pe benzina,sarcina(in functie de turatia motorului) se regleaza prin intermediul clapetei de acceleratie.Daca aerul este foarte rece senzorul de temperatura detecteaza acest lucru(deci cantitatea de aer fiind mai mare), ECU comanda injectoarelor mai mult combustibil.De aici si turatia mai mare la pornirea motorului iarna.
                                O turatia mai mare grabeste procesul de incalzire al motorui.Gazele de admisie sunt incalzite pana la intrarea lor in cilindrele motorului de caldura degajata de acesta.
                                Motorul functioneaza cum trebuie deabia atunci cand isi atinge gradul de temperatura optim.Si totul se rezuma la consum.Temperatura motorului influenteaza in mod direct consumul de combustibil.
                                Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google