E posibil sa fie ceva probleme la placa de presiune. Ar trebui totusi o verificare in service.
Pedala ambreiaj
Collapse
X
-
-
Salut tuturor. Sunt un incepator pe Logan si vreau o lamurire; Am un Ambition 1,6 MPI de vreo 3 saptamani (masina noua) cca 150 km, si simt de vreo doua zile o usoara treapta la pedala de ambeaj, cam pe la jumatatea cursei, (si cand calc si cand ridic pedala) chestie care pana acum nu era. Nu smunceste, merge normal dar e deranjant mai ales la plecare. Ce ma sfatuiti sa merg cu ea la garantie sau o sa-mi spuna ca sunt normale astfel de chestii pana se rodeaza?
Comment
-
Trepidatia aia se manifesta cand tii apasat incontinuu pedala la jumatate sau cand o ridici/apesi, la jumatatea cursei?
Comment
-
E normal. E din cauza reglajului cam prost. Ai putea merge in service sa ceri reglarea cursei pedalei.
Comment
-
Dupa ce se incalzeste bine(adica se incinge de-a binelea) si la mine agata pe la jumatate(cu aproximatie nu fix la jumatate).Originally posted by gl07knj View PostAndrei, pedala mea nu trepideaza, doar agata un pic la jumatatea cursei, are o usoara treapta...Last edited by Cristi_LCD; 14 July 2008, 08:29.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Am tot citit prin forum dupa o mica "problema"...Dar nu am gasit-o...Sau nu am fost suficient de vigilent...
Problema ar fi...
In functionare normala, se aude un zornait metalic de la motor...Daca apas pedala de ambreiaj...Zornaitul dispare, motorul functioneaza fara zgomot "suplimentar"....
Cand cuplez marcharierul...Se aude un zgomot, identic cu cel facut cand nu este apasata pedala pana la fund...Chiar daca este apasata....
Ar trebui sa ma duc la service cu ea...? Sa se efectueze reglajele pe garantie?e-mail: office@stickere.info
Comment
-
Primul zgomot este specific ambreiajului de Logan (Valeo). Poti solicita sa-ti schimbe discul de ambreiaj pe garantie dar dupa un timp va face la fel. Este din categoria "asa face toate".
Al doilea zgomot este oarecum normal deoarece march-arriere-ul nu este sincronizat dar aici depinde ce fel de zgomot este. Daca este un carait mai lung verifica presurile de sub pedala. Daca este scurt (mai mult un trosnet usor)nu ai ce sa-i faci. Cu o mica adaugire. Acest fenomen nu trebuie sa fie mereu ci doar in unele cazuri. Daca se intampla mereu du-te in service.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Mersi ptr raspuns...
Caraitul de marcharierre...Mai prelung, se aude cateodata...Nu tot timpul. Sa vad cum se comporta toate pana la revizia de 20000 km, adica inca 10000 km...Atunci vad cu ce le "dau in cap".
Deci...Inca ceva la capitolul "Asa face toate"e-mail: office@stickere.info
Comment
-
Ma bucur ca am prins ceva experienta si va pot raspunde clar
problema ta este urmatoarea: Cablu de ambreiaj are un furtun de cauciuc pe el pe o portiune de 5 cm care atinge de caroserie si este de cauciuc ca sa nu faca zgomot vezi sa nu se fi deplasat cauciucul sau sa se fi aranjat altfel ambreiajul. Daca vrei si detalii de ce se aude tacanitul cand nu e ambreiajul apasat.. Simplu pentru ca nu este intins cablul si vibreaza.. Cand il apesi se intinde cablul. Apropo vezi ca acest cablu are si o prindere de caroserie cu un plastic ciudatel nu am poza dar am unul in masina deoarece mi se rupsese cand am schimbat cablul.Originally posted by alexyno View PostAm tot citit prin forum dupa o mica "problema"...Dar nu am gasit-o...Sau nu am fost suficient de vigilent...
Problema ar fi...
In functionare normala, se aude un zornait metalic de la motor...Daca apas pedala de ambreiaj...Zornaitul dispare, motorul functioneaza fara zgomot "suplimentar"....
Cand cuplez marcharierul...Se aude un zgomot, identic cu cel facut cand nu este apasata pedala pana la fund...Chiar daca este apasata....
Ar trebui sa ma duc la service cu ea...? Sa se efectueze reglajele pe garantie?
Degeaba ungi cablul. Io am ajuns la concluzia asta dupa ce am schimbat deja cablul desi nu avea nimic. Trebuie sa scoti cauciucul de la tija de care trage cablul de ambreiaj, impingi tija in directia opusa si o sa vezi un mic boltz rotunjit pe care apasa tija. Ungel pe acela si daca vrei unge si lacasul unde se uneste cu tija respectiva. Daca nu va pricepeti sau nu ati inteles va pot rezolva eu la intruniri.Originally posted by DeLuXe View PostDesi ma laudam cu pedalele mele ... A inceput si mie sa-mi scartaie pedala de ambreiaj ... Parca freaca cauciuc pe cauciuc ... Am dat cu spray de contacte acolo dar...Nimic ... Tot asa este ... Mai departe ce fac? Ung cablul? As prefera sa nu ... Tot la spreyat tija as ramane
problema de la care apare scartaiutul asta este ca ajunge apa acolo cine stie cum sau se usuca de tot pur si simplu.
la mine sa remediat de tot problema merge ca nou
sper sa va fie de folosturbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
scartait ambreiaj..
Ok.. Eu am avut problema cu patinarea ambreiajului probabil multi au citit-o pe forum. Ideea e ca am totul nou, kit ambreiaj + cablu si dupa o saptamana de la montare iar scartzaie ca dreaq. Deja m-am scarbit de masina. E intr-o continua reparatie..Niciodata nu termin. Iar o sa ma duc la service unde au fost montate toate..Ca doar am garantie (verbala). Dar nu e vorba de asta. E vorba de timpul pierdut si de stres.aca i ap a-ti lta
Daca n-ai bani mergi cu ea.
Comment
-
Am si eu un Logan Laureate 1.6 MPI si imi prinde destul de sus ambreiajul. Am citit discutiile despre ambreiaj si reglarea lui, dar tot nu imi dau seama daca am ambreiaj hidraulic sau nu. Am pus cateva poze. Ala din mijlocul imaginii este cablul? Daca da, nu vad piulitele care se strang/slabesc pentru reglare.
Comment







Comment