Pedala ambreiaj
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Tensionarea aia n-are legatura cu reglarea cursei. Nu stiu la ce se referea, dar banuiesc faptul ca tinea foarte sus.
Totusi.
Daca ambreiajul tine foarte jos, e posibil ca debraierea/ambreierea sa nu se faca complet. In cazul acesta are loc o uzura prematura a discului.
Din experienta stiu ca din fabrica cursa pedalei este astfel reglata, incat debraierea sa se faca foarte sus; de aici un oarecare disconfort la plecarile de pe loc, in regim de mers alert in oras.
Exista si o recomandare privind reglarea cursei.
Last edited by IancuMIC; 27 July 2017, 10:01.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Un idiot!Originally posted by Amiralul View Post...insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.
Ambreiaj logan 1.4 Mpi
Poti sa-i modifici cursa cum vrei si de cate ori vrei in fct. de cum te adaptezi tu mai usor. De preferabil sa tina mai jos (pe la mijloc, asa), nu sus sa ridici genunchiul in tavan.
Legat de uzura, se uzeaza la fel si daca tine mai sus si mai jos, atata timp cat e reglat corect (in marja de limite)
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Postez in acest thread vechi.
E bine sau nu sa reglezi cursa ambreiajului? Aseara am fost cu masina la un service ptr multiple probleme. Mecanicul a luat masina in proba si mi-a spus ca ampreiajul e prea tensionat, pedala avand cursa prea mare (tinea la jumatate). Am fost de accord sa-l modifice, insa un alt mecanic mi-a spus ca am gresit, ca nu trebuia sa-i modific reglajul din fabrica.
Nu inteleg....se tocea mai repede daca il lasam prea "tensionat" sau se va toci acum ca i-am modificat reglajul original ?
Ambreiaj logan 1.4 Mpi
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
nu inteleg...ai avut problema cu ambreiajul si trepidatiile sau cu scartaitul pedalei ?
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
multumesc ...am reusit sa rezolv problema...la fix ce mi-ai trimis.mersi .Originally posted by alessandro View Postdupa 1000 si ceva de km de la ultima gresare azi noapte pe autostrada a inceput iar sa scartaie cablul. ii dam mai departe
gasesti informatii aici http://www.loganclub.ro/forum/tremur...-t38113p5.html
si aici http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ul-t42260.html
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
duminica am facut ce mi ai spus tu. am mers la spalatorie si am bagat vap ul acolo.Originally posted by DeLuXe View Postalex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie
eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment
baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
a mers mai bine ca niciodata......pentru 10-15 kilometri dupa care scartaitul devenea din ce in ce mai insuportabil pe masura ce crestea temperatura ansamblului motor cutie
enervat la maxim am stat ore in sir pe masina sa gasesc o solutie.
cu motorul cald si scartaitul la cote maxime este de ajuns o picatura de WD 40 pe nuca, ca pedala sa mearga perfect. ( 1 zi maxim 2
 )
toate teoriile confiorm carora scartaitul si zgomotul vine din cablu erau gresite. zgomotul vine doar din acea nuca. [sau si aceasta teorie este gresita si zgomotul + sacadarile vin din frecarea rulmentului pe axul cutiei. cand am schimbat ambreiajul am uns la blana axul si rulmentul cu vaselina speciala sachs. ]am facut week endul asta zeci de kilometri de teste in incercarea de a rezolva aceasta problema.
de a lungul vremii am folosit tot felul de solutii. pasta ceramica, pasta aluminiu, vaselina grafitata, wd40, vaselina cu MoS2, ulei de cutie, ulei de motor, red grease, white grease, aditiv de motor cu teflon, aditiv de motor fara teflon, ulei de mecanisme fine etc etc etc....totul in zadar
inainte de a aplica unsorile locul a fost curatat cu spray de frane si sters la blana cu carpa pana iesea curata....din nou...totul in zadar
am ajuns partea unde m am hotarat sa schimb nuca http://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Coma...-1.5-dCi-Euro3
sper sa se poata schimba fara sa cracanez cutia. furca se poate schimba fara cracanarea cutiei ?
mai am varianta modificarii acestei nuci. vreau sa ii fac un sistem de gresare. am auzit ca ar exista niste sisteme care picura lubrifiant printr un furtun flexibil rigid. am cautat pe net dar nu prea am gasit.
daca stie cineva ceva ...ascultAttached Files
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
eu am bagat atat de multa vaselina si in furca si pe cablu incat pe cea mai mare si nenorocita caldura merge ca si cum ar fi hidraulic.
daca e putin mai racoare scartaie
					
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Bifez si anul asta aceeasi problema: cand se incalzeste bine motorul, scartaie ca dreaq nenorocitu' ala de ambreiaj. Drept este ca tare n-as vrea sa fiu ambreiaj pe caldurile astea!
...
Mai bagam niste smac pe furca, mai mergem oleaca ... noi sa fim sanatosi.
					
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
poti sa detaliezi un pic ? unde sa nu bag vaselina si ce se intampla mai exact ?
mie imi scartaie cablul cand apas pedala...nuca si furca sunt ok de foarte mult timp.
nuca aia fara vaselina face foarte urat. rulmentul nu imi scartaie...sau cum ar putea sa scartaie ? pe axul cutiei ?
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
alex, nu mai baga lubrafianti acolo ... de asta incepe sa scartaie
eu cand am schimbat ambreiajul, era plin de ulei si vaselica grafitata amestecata cu praf rezultand o mamaliga groasa care se incinge si zoieste bilele din rulment
baga vapu fara numar acolo, curata, si iti garantez ca scapi de scartaiat ... eu am semnat ~10 000 km fara scartait
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
dupa 1000 si ceva de km de la ultima gresare azi noapte pe autostrada a inceput iar sa scartaie cablul. ii dam mai departeOriginally posted by parpanel View PostFoarte interesante incercarile tale de a rezolva problema.
Deci trecem si asta la categoria "asa face toate" si ii dam pedala mai departe
.
gasesti informatii aici http://www.loganclub.ro/forum/tremur...-t38113p5.htmlOriginally posted by rontz_rontz View PostSalut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.
si aici http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ul-t42260.html
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Salut baieti revin din nou pe aici doar cand am cate o problema la masina si daca am gasit ceva si depre pedala de ambreiaj atunci am sa va intreb :care ar fi motivul pentru care masina in momentul in care plec si in trepte inferioare ( 1.2 ) trepideaza atat de tare incat tin mana pe schimbator ca sa nu sara din viteza,caci mi sa-ntamplat asta de cateva ori?...nu-mi spuneti ca este vorba de cum conduc eu si cum calc pedalele caci sunt de cativa ani buni in trafic si cunosc daca ar fi din cauza mea.
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
Foarte interesante incercarile tale de a rezolva problema.
Deci trecem si asta la categoria "asa face toate" si ii dam pedala mai departe
.
					
Leave a comment:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
buna remarca. mereu gasesc acolo un praf negru. s a mai diminuat dupa ce am izolat burdufulOriginally posted by yrman View Postizolezi cat vrei. se depune praf de pe ferodou ;)
pe ala cum il izolezi?
pentru ceilalti postul 768
Leave a comment:
 

	
Leave a comment: