Pedala ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DeLuXe
    replied
    nu e cezar ... am dat cu detoate, am schimbat si cablu, nu merge cu nimic ... a mers ceas ... catifea ... cand s-a incalzit a inceput sa faca si mai rau ...

    e clar placa de presiune sau rulmentul ... partea proasta e ca dacia ma duce cu zaharelu si nu o sa mi-l schimbe ...

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Da-i bre cu wd 40, vezi ce iese.
    @alin: Corect, greseala mea. Ca sa eliminam confuziile, data viitoare scrie cui ii este adresat postul, ca altfel iese talmes-balmes. Ms.
    Last edited by Cezar; 6 August 2009, 22:42.

    Leave a comment:


  • alin2009
    replied
    Pai Doktore nu vezi ce sfat ii daduse mai sus Bunicutei expertul ala?Sau trebuie sa ramana cu prostia aia?Ps:nu face pe inteligentul cu mine ca nu are rost.Ms.

    Leave a comment:


  • DeLuXe
    replied
    nu nu, deci pedala haraie, am turnat vaselina dinaia profesionala pe arcul de la pedala si parca nu mai face ... o sa vad acum ca plec pana in oras cuy treaba si cand ma intorc ... va zic

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Si eu am aceeasi problema de cand am masina.
    Actual am aproximativ 47000 km, un cablu schimbat pana acum.
    Am dat cu orice vaselina posibila. Urmeaza sa iau la gresat iar cablul, de data asta cu WD40.

    Leave a comment:


  • Fane
    replied
    Originally posted by DeLuXe View Post
    alte pareri? repet ca ambreiajul merge ok ...
    E posibil sa haraie rulmentul de presiune.

    Leave a comment:


  • alin2009
    replied
    @bunicuta: Daca vrei sa prinda mai jos,slabesti piulita cu cheia de 10,nu o strangi ca o sa tina si mai sus...
    Last edited by Cezar; 6 August 2009, 22:41.

    Leave a comment:


  • DeLuXe
    replied
    alte pareri? repet ca ambreiajul merge ok ...

    Leave a comment:


  • Flipper
    replied
    si mie imi face la fel dupa ce se incalzeste numai ca nu haraie, are o cursa mia sacadata, am schimbat cablul dar degeaba. NU avem ce face e din cutie, asteptam sa pice si cadn punem chit nou atunic ungem calumea. Altfel trebuie desfacuta cutia si costa prea mult manopera numai pt a curata si unge peacolo.

    Leave a comment:


  • DeLuXe
    replied
    de cateva zile bune imi haraie pedala de ambreiaj, la jumatatea cursei haraie ...

    am schimbat cablu de ambreiaj, am uns cablu si la pedala si la intrarea in compartimentul motor si la prinderea de pedala, si la prinderea de greutate

    am curatat de praf tija de la cutie sub masonul de cauciuc

    seara sau ziua cand e rece motul nu face ... e catifea dupa ce se incalzeste face iar

    la dacia au zis ca e .... ca e ... au actionat in cauza dar atat ... 2 ore mergea ceas dupa care facea la loc ...

    eu banui o placa de presiune tu ce zici? ambreiaju tine ceas ... nu imi face probleme, doar pedala haraie ...

    am uns cu vaselina profesionala

    ce sa ii mai fac?

    Leave a comment:


  • CORNISA 63
    replied
    Filmu e ca trebuie schimbat cablu ca dupa un timp se mananca plasticul de pe el si poti sa-l gresezi cat vrei ca dupa un timp scartaie din nou

    Leave a comment:


  • alex4257
    replied
    Originally posted by bunicuta View Post
    Intrebare: la Sandero 1.4 se poate regla ambreiajul sa prinda mai jos ? Dealer-ul imi spune ca nu se poate regla, ca poate regla doar cursa pedalei, dar ca va prinde tot pe ultima parte.
    Stiu ca la Logan se poate regla, dar am citit pe undeva cum ca la Sandero rulmentul de presiune ar fi lipit de placa de presiune, iar la Logan nu ar fi lipit si din cauza asta s-ar putea regla cursa la Logan.

    Multumesc.
    ai citit gresit....rulmentul nu poate fii "lipit" pe nici o placa de presiune....este exact acelasi motor aceeasi cutie de viteze ca si la logan....daca vrei ca ambreajul sa prinda mai "jos" cauti o cheie de 10 si strangi frumos piulita de la cablu de ambreaj....si ai rezolvat toata problema......eu am 2 loganuri si amandoua au venit din fabrica cu ambreajul "foarte sus".......pentru cultura ta generala.....motoarele sunt aceleasi motoare incepand cu anul 2004 pe logan ( ma refer la 1,4).....singurele schimbari care le-au suferit au fost "minore" intr-un fel nici nu au fost schimbari........cutia de viteze a suferit niste schimbari.....timoneria a fost schimbata ....vechiile modele erau foarte zgomotoase si aveau un "oarecare joc" .......inafara de asta mari schimbari nu sunt de ordin tehnic...intre vechile logane si cele actuale......aceleasi lame mizerabile la stergatorul de parbriz.....acelasi zgomot asemanator "dieselului" care dispare la calcarea ambreajului......aceleasi cauciucuri kormoran ....probabil mai trebe sa treaca vre-o 30 ani pana s-or gandii sa remedieze aceste "mici " inconveniente........iar ca o parere personala ...daca gandeau un motor de 1,4 16v 90 cp (care nu era mare lucru de realizat putea fii modificat actualul 1,4) ....cutia de viteze cu niste "zimti" mai scurti si niste frane pe disc la rotile din spate........rezolvau multe "hibe" ale masini......1.demaraj mai bun .2 turatie mai mica la viteze mari.....3.consum mai redus ....4.viata mai lunga........dar lasa-i pe oameni sa mai traga de astea vre-o 30 ani si pe urma vin altele.........1,4 16v 90 schimba cu totul loganul...din toate punctele de vedere...si al demarajului si al consumului si al uzurii in timp

    Leave a comment:


  • bunicuta
    replied
    Intrebare: la Sandero 1.4 se poate regla ambreiajul sa prinda mai jos ? Dealer-ul imi spune ca nu se poate regla, ca poate regla doar cursa pedalei, dar ca va prinde tot pe ultima parte.
    Stiu ca la Logan se poate regla, dar am citit pe undeva cum ca la Sandero rulmentul de presiune ar fi lipit de placa de presiune, iar la Logan nu ar fi lipit si din cauza asta s-ar putea regla cursa la Logan.

    Multumesc.

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Incearca o spalare cu presiune in zona rotilor si vezi daca mai persista problema.

    Leave a comment:


  • cristi_p
    replied
    Problema cu scartaitul pedalei de ambreiaj o am si eu. Dar mai am inca un scartait. Scartaie tamburii de frana cand iau piciorul de pe pedala (de frana). A mai facut o data asa acu 10000 de km, am dus-o in service, au curatat tamburii (100 de lei, desi era in garantie) si pana acu nu a mai facut. Acu iar face....Am loganuri la serviciu cu peste 50000km si nu au problema asta. A mea cu ce este mai speciala?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google