Modificare Sistem Franare 1.6 8v
Collapse
X
-
am inteles,deci am facut o alegere buna sa inteleg ,mai ales ca nici nu scartaie si nici nu se duc asa repede si pretul de 65 ron zic ca e destul de bunicel
-
ebc scartaie datorita prafului ceramic din ele si a temp scazute ka care le folosesti ... incinse nu cred ca iti mai scartaie ... incearca sa le pui pereche noi noute pe un disc ceramic ebc ultimax sa vezi atunci senzatii de catifea disc rosu si non scartait
ps. ai maxim 6 luni cu placute ebc pe discul original
Leave a comment:
-
Daca spui ca le-ai folosit ulterior si nu ai avut probleme e ok,pretul este cam mare, dar ca piesar, ce sunt, ti-as fi recomandat TRW, eu le am la vanzare la 75 ron, si crede-ma sunt foarte bune, eu mi-am luat EBC, am zis ca rup gura targului, intr-adevar se simte mai elastica frana, dar scartaie de iti cad creierii pe jos, noroc ca sa inventat casitifonul CD si dau muzica tare....ha,ha,ha
Leave a comment:
-
va salut.....nu stiu daca am postat bine aici...am cumparat niste placute frantuzesti si doresc niste opinii si controverse legate de aceasta marca
atasez si niste jpg-uri pt mai multa siguranta
doresc sa aflu daca merita cei 65 lei sau daca nu,tin sa precizez ca setul anterior au fost identice si nu am avut probleme la franare sau sa scartaie si am facut cu ele cca 29.000 km,acest prim set la inlocuit pe cel din fabrica dupa 35.000 km,din cate am vazut inca mai au pe ele carne cele vechi,este al 2 lea set cumparat dupa cel de fabrica,urmeaza sa schimb si discurile dar nu stiu de care imi trebuiesc(mie lene sa le masor)am inteles ca ar trebui de 238mm alti zic 259mm,nu am abs, nu am discuri ventilate,masina e un diesel de 1,5 ambiance din 2006
astept sfaturi,pareri si opinii
Leave a comment:
-
daca ai o roata pe gheata si una pe asfalt, aia de pe gheata o deblochezi si cea de pe asfalt o tii franata la limita de aderenta, nu obtii cumva o suveica din masina? sau ce crezi ca inseamna ebd? roata cu cea mai scazuta aderenta "dicteaza" franarea pe puntea respectiva, altfel te invarti cu masina ca un titirez...
Leave a comment:
-
Da, daca o roata e pe nisip pe marginea drumului si pui frana , numa' la aia intra ABS-ul.Originally posted by aleXpeed View Post...........Am vazut teste pe net si vad ca la autoturismele cu ABS rotile se blocheaza doar cand acesta considera ca este cazul si nu se blocheaza simultan, pe rand numai daca este cazul din ce am inteles. .................
Sa vezi ce nasol e cand ABS-ul nu mai lucreaza bine si blocheaza rotile (pe asfalt amandoua) pe rand, se misca volanu stanga-dreapta de vai si amar si vibreaza toata masina.
Leave a comment:
-
urma pe asfalt e continua. si fluiera si la abs gumele. pt ca roata apuca sa se blocheze, doar ca o face in rafale, la fel cum tacane elctrovalvele abs-ului.
Leave a comment:
-
Pai cine a zis ca trebuie sa se blocheze roata ca sa scartaie cauciucul? ABS-ul prin definitie inseamna sistem anti-blocare. Cauciucul scartaie atunci cand ''rupe'' aderenta. Deci poti sa pui o frana astfel incat roata sa nu se blocheza dar cauciucul sa scartaie. La masinile cu ABS daca pui frana brusca o sa se auda un scartait intrerupt ( sacadat) iar urma pe asfalt o sa ramana la fel, adica intrerupta. (cel putin asa stiu eu)
Leave a comment:
-
ABS-ul si toate cele isi fac treaba, mi-a spus si tata ca el nu a blocat rotile pana acum, ii impingea pedala inapoi cica
. Important este ca s-a auzit un scartait de cauciuc. Am vazut teste pe net si vad ca la autoturismele cu ABS rotile se blocheaza doar cand acesta considera ca este cazul si nu se blocheaza simultan, pe rand numai daca este cazul din ce am inteles. Este adevarat, a fost o franare foarte puternica pe liber caci am zis ca cu ABS nu se blocheaza rotile, important este ca niciodata nu am scapat-o de sub control, are frane foarte bune fata de mpi-ul cu care circul. Niciodata nu am blocat o roata la dci, cred ca s-a intamplat, o fi fost si o portiune mica de nisip ceva, o griblura micuta, nu sunt probleme deloc cu ea, merge stas. Drumuri bune si folositi mereu frana de motor
!
Leave a comment:
-
sau poate au facut zgomot electrovalvele abs-uli si a confundat cu scartaitul de la roata
Leave a comment:
-
Dupa cum am zis... minune inginereasca, nu alta...
Poate v-au pacalit aia de la magazin cand ati cumparat-o. Poate masina nu are abs
Leave a comment:
-
Daca auzeam si simteam cum scartaia stanga fataOriginally posted by sinx View Postcum ai reusit tu sa blochezi roata daca masina are abs nu pot sa-mi dau seama
Minune inginereasca, nu alta!
....pret de jumatate de secunda cam asa, am ridicat apoi piciorul si am franat iar brusc si puternic si a fost ok, ma tineam dupa un 1.6 mpi si a franat ala tare, apoi am franat si eu, n-am de ce sa mint, am ramas si eu uimit cum de se blocase, chiar si in timpul ala foarte scurt. Probabil ca sistemele astea stiu cand e nevoie sa-ti blocheze rotile sau nu. Oricum franele sunt mult mai bune ca la a mea, ma arunca in cap (discuri ventilate, prostii, cauciucuri mai bune, etc...).
Leave a comment:
-
Originally posted by B 74 NYT View Postce zici de diferenta intre masina galbena(a mea personala) si cea de raliu care foloseste 225/55/15 7,5j
Gresesti acest logan al lui Andrei Tentean cel de care vorbesti tu si nu numai el cei cu logan preparate de coasta (VTM) folosesc Dunlop semislick 195/55-15
Diferenta intre masinile noastre si a lui din punct de vedere al tinutei de drum mai e si de suspensie + alte setari
Leave a comment:

Leave a comment: