Modificare Sistem Franare 1.6 8v
Collapse
X
-
Eu tare am sentimentul ca el refuza intai si trebuie sa dovedesti du dupa aceea, loganuri a mai vazut si el, nu ai vreun rolls royce silver cloud.Originally posted by dsign View PostSi cam cum stie inspectorul ca alea nu sunt asa de fabrica? Testul pe bancul de franare spune ca sunt ok. Cum imi demonstreaza el atunci pe loc?
Leave a comment:
-
Hahahaha.. la ultima mea vizita pe acolo nici nu s-au obosit sa se uite atent la masina, erau preocupati cu discutii personale.Originally posted by einstein1984 View PostOricum vede inspectorul discurile cand coboara in canal. Dar mai depinde si unde faci ITPul..., ca una e la un service pe calea grivitei si alta e intr-o comuna din Calarasi sau Giurgiu.
Sent from The Middle Ages using witchcraft!
Leave a comment:
-
Si cam cum stie inspectorul ca alea nu sunt asa de fabrica? Testul pe bancul de franare spune ca sunt ok. Cum imi demonstreaza el atunci pe loc?
Leave a comment:
-
Oricum vede inspectorul discurile cand coboara in canal. Dar mai depinde si unde faci ITPul..., ca una e la un service pe calea grivitei si alta e intr-o comuna din Calarasi sau Giurgiu.
Leave a comment:
-
Deci trebuie luate jante de tabla de Megane care difera de cele stoc de Logan.
Pe langa ET-ul diferit au si J-ul diferit.
Leave a comment:
-
Megane are jante de tabla de 15" ? Da. Clio 2 RS are jante de 15" ? Da.
Raspuns la intrebarea ta : DA
Difera ET-ul totusi, dar intrebarea "ce jante trebuie mai exact?" are raspuns in primul rand al acestei postari...
Leave a comment:
-
Sistemul de franare cu discuri pe spate este OMOLOGAT?
La ITP intreaba cinva ceva? Sau masina la care se face referire este doar pentru competitii, nefiind folosita pe drumurile publice?
Leave a comment:
-
Cu 1000 euro am ajuns la urmatoarele :
- discuri fata 280mm, ventilate - de Megane
- etrieri fata pt discurile de 280mm, cu placute mai mari
- furtune de frana cu imbracaminte metalica, de tipul celor folosite la curse
- discuri 240mm pe spate, cu etrieri si sistem de frana de parcare adaptat complet si corect
Piesele de uzura au fost noi, celelalte au fost luate din dezmembrari (etriere) si reconditionate (spalate bine, pus garnituri noi)
De la ce masini am luat piesele si cum am facut nu zic, pt ca am facut testele astea pe bani mei, am aruncat o multime de piese care nu s-au potrivit.
Cine e interesat ma poate plati si fac documentatia completa.
Leave a comment:
-
Salut!
Eu unul sunt foarte multumit de sistemul de franare al masinii, nu as avea ce sa-i comentez, raportat la pret, bineinteles.
Doar ca vreau ceva mai strong care sa opreasca masina cat mai repede posibil. Cu totii stim ca placutele stock se schimba pe la 15-20.000 km (sau cel putin stiu ca la atata le schimb eu si ele saracele inca ar mai merge), dar as vrea ceva mai durabil. Nu sunt genul care pune frane bruste, dar si cand trebuie sa strivesc pedala de frana, vreau sa ma bage pe cat posibil cu nasul in volan. Stiu ca asta e mai greu, neavand ABS, dar deh
)
Cam in ce consta o schimbare completa a sistemului de franare? Ce piese trebuiesc? Etriere, discuri, placute etc etc. Si cam ce modele, sau marci ati recomanda? Niste preturi ceva mi-ar folosi foarte mult.
Multam fain
Leave a comment:
-
Initial asta fost si scopul, dar in idiotenia mea, am uitat ca am discuri de 260mm si mi-am luat placutele cu tot cu discuri, dar de 238mm, iar EBC nu fac discuri pline de 260 ci doar ventilate, iar sa schimb etrieri si suporti chiar nu ma incanta deloc momentan....bugetu cam scazut, si peste 6 luni daca se duc discurile pun Cd-uri cu manele....., glumesc, nu ar fi o problema am de unde sa iau discuri ieftine, pana pun ventilate.
Leave a comment:

Leave a comment: