Modificare Sistem Franare 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar
    replied
    Uita-te pe thread-ul lui Dsign, nu fi comod. Vb direct cu dansul.

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    Da foarte sigur, masinile sunt amandoua ale mele testul a fost facut de mine personal, doar ca la la al doilea test am fost doar cu loganul, adica ma intorceam de unde am fost cu opelul si am zis sa incerc din nou loganul si pe alta sosea decit cea cu placi, rezultatul, dezastru.

    scuze daca m-am repetat, imi merge cam prost net-ul.

    cu loganul fac 40 de km pe zi, e masina cu care ma duc la servici, cauciucurie sunt de anul trecut, cind mi-am luat si jantele, e masina cu care nu ies din oras, dar care o cam alerg, de aici si psihoza cu franarea, vreau daca se poate la 60 la ora sa opresc in 2 metri, bine exagerez ca sunt cam tampitel de fire, dar daca se poate de ce sa nu incerc.

    si inca ceva, eu de la bun inceput am intreabt daca cineva a facut asa ceva si a avut rezultate, sa imi spuna si mie, sau si noua ce a facut daca nu e egoist, ca de teorii slava domnului am putea vorbi aici luni in sir.
    Last edited by evali_daniel; 23 August 2009, 14:19. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • JREwing
    replied
    @evali_daniel: dacă lucrezi în service și ai testat frânarea și a ieșit OK, cum prind frânele tale de se blocheaza simultan și fața și spatele? Cel puțin așa lași să se înțeleagă
    Verificarea frânelor (cum ai spus că ai făcut-o) se face pe stand, static. În condiții dinamice, lucrurile pot sta altfel, influențate de mai multe lucruri: cât de plin e rezervorul (contează câteva zeci de kilograme în plus), dar mai ales care e presiunea în roți. Dacă pe beton frânează mai bine decât pe asfalt, verifică presiunea în roți dar, înainte de asta ține cont și de vechimea cauciucurilor. Chiar dacă nu circuli foarte mult într-un an, cauciucurile pierd elasticitatea și implicit aderența, deși arată ca scoase din cutie și sunt Michelin (adică nici proaste, dar nici cele mai potrivite pentru Logan).

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    Da exact asa cum am spus, masinile sunt amandoua ale mele, testul este facut de mine personal, si este exact asa cum am spus mai sus, doar ca al doilea test l-am facut doar cu loganul, pe sosea cu bitum, nu cu placi.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Atunci, incearca sa schimbi cauciucurile, si refa testul.
    Abia dupa sa te gandesti sa modifici sistemul de franare.
    Daca doresti asta, poti lua etrieri de van cu placutele si discurile aferente.
    Daca doresti mai mult, se poate opta pt un sistem de franare cu discuri de 280 mm, ce porneste de la 300-400 euro.

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    Nu sigur, ci foarte sigur, teste sunt facute de mine personal, masinile sunt amandoua ale mele, masuratorile facute cu ruleta, am vrut sa vad daca sunt diferente intre ele, si nu ma asteptam ca loganul sa franeze asa de bine pe soseaua cu placi.Mentionez ca este Logan fara abs.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Nu s-a inteles prea bine:
    - Opelul a franat in 10 m, iar loganul in aceleasi conditii in 6 m.
    - Apoi s-a schimbat tarlaua, iar loganul a franat in 13 m?
    "Sosea d-asta normala" - dezvolta, te rog.
    LE: am vazut la ce te referi. Insa tot nu am inteles: pe bitum franeaza mai prost, iar pe sosea cu placi mai bine? Esti sigur?

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    Nu va contazic,masina e cum a iesit din fabrica, dar azi am facut un test de frana cu un Opel Astra H 1.7CDTI, cu ABS si multe altele, pe o sosea cu placi, stupoare, Opelul sa oprit la 60 km pe ora in 10 metri de frana brusca si Loganasul la aceiasi viteza in 6 metri de frana brusca. Bine, am fost cu masinile personal, dupa ce am plecat cu Loganul de acolo am incercat-o si pe sosea d'asta normala, la 60 Km la ora am avut 13 metri de frana, am ramas prost. Ganditi-va pe o sosea umeda la o viteza de 60 km la ora cam cati metri de frana sunt daca pe sosea uscata am avut 13 metri, ca sosele cu placi sunt putine, aceste avand aderenta mai mare decit soselele normale cu bitum d'ala sau cum ii mai zice. Eu ma refer in cazul unei franari bruste, pentru ca eu de asta sunt interesat, la o viteza medie cum a fost la mine de 60 km la ora sa se opreasca masina cit mai repede.

    Leave a comment:


  • angel
    replied
    @evali_daniel: Abia acum, ai spus exact cum se manifesta fenomenul!
    Parerea mea, ca blocarea simultana a rotilor fata spate, se datoreaza unei repartizari simultane a presiunii atat pe fata cat si pe spate, lucru ce nu ar trebui sa se intample...spatele trebuie sa actioneze cu ceva presiune mai redusa la gol si doar cand creste greutatea pe puntea spate, creste si presiunea in cilindrii receptori...fenomenul saniuta, se datoreaza si unei suspensii(cumva, arcuri sport) ceva mai rigide, ce nu permite aplecarea masinii spre in fata, la o franare mai puternica.

    In mod sigur, poate ai constatat ca masinile testate de tine, aveau o suspensie mult mai silentioasa decat a loganului

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Invata-te sa franezi mereu cu frana de motor, la mine cum de nu se blocheaza rotile? Si nu am ABS.

    Leave a comment:


  • evali_daniel
    replied
    Haideti sa fiu putin mai explicit, problema la mine nu se pune de vre-un defect in sistemul de franare, ci de efectul saniuta, adica in momentul cind pun frana brusc, se blocheaza toate rotile si masina pur si simplu patineaza pe sosea, mai mult decit ar trebui, vreau sa spun ca am mers si cu alte masini, dar ca logan-ul nu am intalnit nici una, la frana brusca sa se opreasca dupa foarte multi metri, si daca intr-adevar daca pun alt sistem de franare si cauciucuir mai late si efectul se diminueaza ma duc la RAR, si nu plec de acolo pana nu imi omologheaza franele.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by Alex21 View Post
    eu cand alerg cu loganasul prin oras schimband pe la 4000 rpm, dupa vro 10 km ma lasa franele...cred ca se incing ptr ca numai mai tin...trebuie sa apas tare pe pedala !!

    era sa o pup pe una in fund joi...dar din cauza ca uda astia in plm toata ziua astfaltul incins la 80 grade de se face ''polei'' pe jos...se duce sanie masina pe udatura + asftalt incins..
    nu am abs la masina.
    In oras apare mai repede fenomenul de fading...se remediaza folosind niste discuri de frana ventilate

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    -apropo K-ule ti-am vazut ieri discurile frana la dsign in atelier,mare tupeu ai avut sa mergi pina in halul ala cu ele
    -modificari sistemului de franare,pai se modifica ceva daca faci upgrade cu ceva mai bun calitativ,de ex. daca eu am discuri normale si imi pun de o anumita firma aceasi dimensiune dar perforate si aerisite,aduc modificari riscante,sau imbunatatesc sistemul
    -de ex. doresc sa schimb discurile,etrierii si tamburii cu unii de van,discurile le-as pune la dimensiunile van-ului dar alta firma si ceva mai bune,pe cand tamburii spate i-as lasa pe cei de van,de ce de van?..pt ca sunt mai mari si probabil sunt facuti sa reziste la forte de franare mult mai mari ca la o berlina,zic gresit
    -numai spun ca vreau discuri si pe spate,ca imi sare lumea in cap pe buna dreptate ca nu am cum sa fac forta de distribuire egala a presiunii de franare la fiecare roata,eu neava-nd abs
    -atept neste schitze scheme lamuriri

    Leave a comment:


  • NerviiMei
    replied
    cum mama lu proces verbal nu va tin voua franel, eu am 137.000 km cu masina, discurile aveai 6mm grosime si li mita lor minima data de producator e de 10.6 mm si tot aveam frane.
    acum am niste discuri sh de la un preten care a facut upgrade l un sistem mai performant, urmeaza in scurt timp sa trec si eu la discuri ventilate, de logan diesel, si etrierii eferenti.

    daca nici aceasta solutie nu va satisface , vedeti ca e un baiat aici pe forum care vinde niste discuri si niste placute mai de doamne ajuta, cu pretul in consecinta.

    Leave a comment:


  • Alex21
    replied
    eu cand alerg cu loganasul prin oras schimband pe la 4000 rpm, dupa vro 10 km ma lasa franele...cred ca se incing ptr ca numai mai tin...trebuie sa apas tare pe pedala !!

    era sa o pup pe una in fund joi...dar din cauza ca uda astia in toata ziua astfaltul incins la 80 grade de se face ''polei'' pe jos...se duce sanie masina pe udatura + asftalt incins..
    nu am abs la masina.

    Lasa Partidul Liberal Motorizat. Acest tip de expresii, doar pe mIrc. Multumesc pt intelegere.
    Last edited by Cezar; 23 August 2009, 12:00.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google