Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la alte masini , daca la pornire bateria nu are curent suficient se aprinde martorul abs cateva secunde (chiar daca masina porneste) , deci e un semn ca acumulatorul e pe duca , abs-ul in sine fiind perfect. nu vad de ce la logan nu ar fi la fel.
    daca ai de unde ia o baterie buna si fa proba.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Eu asa am patit la Toyota.

      Comment


      • mircea.a, ABS-ul nu are nicio treaba cu pornirea de vina pare a fi o pierdere de curent in unul din consumatori, bateria chiar daca este noua nu este incarcata la 100 % pentru a o incarca descarc-o de tot si incarc-o pe redresor sau fa un drum mai lung de 250 de km si nu vei mai avea nevoie de baterie cel putin 5 ani(drumurile de cativa km in orasi cu multi consumatori nu ajuta bateria ci mai rau ii fac cand este noua si nu a fost incarcata pe redresor), asta daca alternatorul incarca in parametrii sau mai exista si varianta ,daca o parchezi in fata blocului, ca un rozator sa fi confundat un fir cu ceva de mancare si atunci daca problema persista trebuie sa o duci la un electrician auto deoarece este vorba de un scurt, dar asta mai rar dar nu inposibil

        http://www.loganclub.ro/forum/attach...0&d=1228847173 poate va este util
        Last edited by nicumig21fn; 12 November 2013, 22:21.
        omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

        Comment


        • abs

          salut
          de cateva saptamani am o problema si anume imi sta aprins indicatorul de ABS.am fost la reprezentanta,am pus testerul si da eroare la roata dreapta fata.Mecanicul de acolo mi-a spus sa schimb senzorul de la acea roata.Zis si facut insa martorul tot aprins.Mecanicul la care merg eu spune ca ar putea fi banda magnetica a rulmentului si ca acesta trebuie schimbat pentru a rezolva problema.
          S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            Nu are nicio legatura sistemul ABS cu pornirea motorului. Din ce zici, pare sa fie bateria sau ma rog, curent insuficient pentru pornire.
            Ba are. Calculatorul de ABS e cel mai sensibil la tensiuni de alimentare scazute. Cand pui contactul ai vreo 12,5 V sau mai bine. Cand dai la cheie, daca e frig si/sau bateria descarcata, tensiunea scade spre 10V. Poate porni si cu 9V si ceva maruntis, insa calculatorul de ABS nu apreciaza caderea asta de tensiune si aprinde becul. Il stinge dupa cateva secunde de alimentare la tensiune normala, cu motorul mergand. Defect tin minte ca nu memoreaza pentru asta;
            Solutia e sa ai grija sa ai baterie buna SI incarcata.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Bun, da care e legatura directa cu pornirea motorului, ca asta nu inteleg. Impiedica cumva calculatorul acela pornirea?
              Este posibil ca din cauza ABS-ul motorul sa nu porneasca?
              Asta e intrebarea la care am raspuns. Tu ce zici?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Nu! Nu au in comun decat bateria si functioneaza independent unul fata de celalalt! ABS-ul nu poate impiedica pornirea si functionarea motorului, NU la Logan!!!
                omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                Comment


                • Asa gandesc si eu...dar uite ca unii sustin altceva.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by mariusnicolae View Post
                    S-a montat un rulment cu un numar gresit de poli/cititori ABS.
                    Sunt doua variante: cu 44 si cu 48 de poli.
                    La viteza de aproximativ 100 de kmh acel rulment care nu este conform depaseste eroarea tolerata de catre calculatorul de ABS, care introduce sistemul in regim de urgenta.
                    Este necesara inlocuirea cu rulmentul potrivit pentru masina.
                    Salut
                    Am aceiasi problema
                    Cum stim ce model de rulment ,cu cati poli/cititori trebuie ???
                    Am Logan 1,5 DCI din iunie 2006 ,cu cati poli trebuie sa fie rulmentul.
                    Multumesc anticipat

                    Comment


                    • Salut. Ma ajuta si pe mine cineva? Am un Logan1.6 si de cateva zile sa aprins martorul ABS. Am fost la cineva si pe calculator da defect senzor dreapta fata sau in scurtcircuit,cod defect 500F. Va multumesc. Mentionez ca nu am schimbat nimic in ultima perioada pe dreapta fata, iar martorul sa aprins in mers .

                      Comment


                      • Se verifica la roata dreapta fata starea senzorului si a inelului magnetic (de pe rulment)

                        Se inlocuieste piesa defecta, dupa caz

                        @iondragos90, schimba mecanicul. Nu a fost in stare sa verifice daca e de vina senzorul sau roata polara (inelul magnetic) ? Chiar asa de greu era sa gaseasca un senzor bun de proba? se potriveste acolo orice senzor de Logan de fata sau de Megane 2de fata sau spate... Imposibil sa nu gaseasca o masina la el la reparat care sa aibe un senzor bun, pt proba.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Va salut...am si eu o problema la abs..roata spate dreapta se blocheaza cand franez,celelalte nu se blocheaza,si nu intra abs-ul,nu se aprinde nici becul de la abs nici cel de la frana.se aude roata spate cum aluneca ca atunci cand tragi frana de mana in mers.
                          Am schimbat pistonasele saptamana trecuta si am dat cu un spray de curatat etrieri.sa fie de la spray sau este altceva?
                          Daca franez pe iarba intra abs-ul la celelalte roti...caraie rau.
                          Last edited by VIORE_L; 11 November 2016, 21:13.

                          Comment


                          • ai desfacut/verificat/curatat/inlocuit si sabotii? poate la emcanismul de autoreglaj e ceva bulit. sau e doar prost reglata roata aia. o diagnoza sa verifci forta de franare pe stand si la blocul abs nu e neaparat necesara, dar poate fi utile.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Sabotii i-am schimbat acum aproximativ 2 ani...sistemul de autoreglaj l-am uns cu putin ulei cand am schimbat cilindri receptori acum 2 saptamani.se poate sa fie de la legatura senzorilor acolo pe semiaripa unde este acel bandou.

                              Comment


                              • in mod normal la o eroare a sistemului abs, masina are frane normale si se aprinde martorul din bord. daca unul din senzori da semnal aiurea (gen un rulment cu 44 de poli in loc de 48 sau invers, o roata mai mare sau mai mica dcat celelalte trei, te dai iarna cu frana de mana), abs intra in avarie si frana functioneaza normal. adica fiecare roata franeaza cum poate, ca la Volga din '65 eu raman la parerea ca o diagnoza si-o masurare pe un stand de franare sunt punctul de start al investigatiilor, dupa ce te duci la o constatare (estimare de revizie) intr-un service (ar trebui sa fie gratis) si daca aia confirma si ei defectul; poate ti-o si regleaza si scapi cu o "amenda" de 50-80 de lei ...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google